ویدیو بررسی گلکسی ای 55 - Galaxy A55 سامسونگ

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی آ 55 – Samsung Galaxy A55

گوشی گلکسی آ 55 – Samsung Galaxy A55 جدیدترین و بالارده‌ترین گوشی میانرده سامسونگ است؛ در ادامه ویدیو بررسی گلکسی ای 55 را تماشا کنید.

گلکسی A55 به‌عنوان بالارده‌ترین گوشی میانرده سامسونگ اواخر اسفند به عرضه رسید و همان‌طور که بعد از موفقیت نسخه قبلی انتظار می‌رفت، در ایران هم توجهات زیادی را به خود جلب کرد. فقط کافی است نگاهی به شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته باشید تا ببینید که پس از گذشت چند ماه کماکان درباره این گوشی بحث می‌شود و جزو محصولات داغ در بازار گوشی های موبایل کشور است. در نتیجه اگر به دنبال گوشی میانرده هستید یا به‌طور خاص خرید این محصول جدید سامسونگ را در سر دارید، بهتر است حتماً ارزیابی دقیقی از آن داشته باشید.

بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی آ 55 – Samsung Galaxy A55

ما طی ویدیویی در گجت نیوز به بررسی گلکسی آ 55 سامسونگ پرداختیم و نقاط قوت و ضعف آن در زمینه‌های مختلف از جمله چیپست، دوربین، طراحی و… را مطرح کردیم. در صورتی که قصد خرید این گوشی موبایل جدید سامسونگ را داشته باشید، تماشای این ویدیو به شما در تصمیم‌گیری برای خرید آن کمک شایانی می‌کند.

گلکسی ای 55 شاید در نگاه اول عملاً تغییری نسبت به ای 54 نکرده باشد، ولی در واقع از جهاتی دستخوش تغییرات مناسبی شده است. به‌عنوان مثال، ماژول‌های دوربین آن بزرگ‌تر از قبل شده‌اند و فریم دور گوشی هم آلومینیومی شده است. ضمن این‌که برآمدگی تازه‌ای در قسمت مختص به دکمه پاور به چشم می‌آید که به نوبه خود تغییری جالب در طراحی ظاهری این گوشی به حساب می‌آید.

این گوشی همچنین از نمایشگر 6.6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 1080 در 2340، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1000 نیت، اندروید 14 به‌همراه رابط کاربری One UI 6.1، چیپست اگزینوس 1480 و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در پنل پشتی آن دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی جا گرفته‌اند و در جلو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در اختیار کاربر قرار دارد.

در نهایت نظر شما کاربران گجت نیوز درباره گلکسی ای 55 چیست؟

بررسی‌های دیگر در گجت نیوز:
بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید بررسی ویدیویی گلکسی A35 ؛ زیر و بم جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ ویدیویی بسیار دیدنی از ماجراجویی یک روزه با سامسونگ گلکسی S23 FE در دل طبیعت بررسی داریا باند ؛ گوشی پرحاشیه ایرانی-هندی-چینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*