شرکت خودروسازان بم از آغاز فروش اقساطی خودرو کراس اوور بک ایکس 3 پرو – BAC X3 Pro در نیمه دوم خرداد ماه 1403 و با اقساط 18 و 24 ماهه خبر داد. در ادامه با شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو خودروسازان بم در خرداد 1403 همراه شما هستیم.
شرکت خودروسازان بم با معرفی کراس اور کامپکت و باکیفیت بک X3 پرو، رسما وارد رقابت با ام وی ام X33 کراس شد. تنها نقطه ضعف محصول جدید کرمانیها در برابر کراس اور محبوب مدیران خودرو، شرایط فروش اقساطی بود که اکنون به نظر میرسد این نقطه ضعف هم از بین رفته است. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو در نیمه دوم خرداد ماه 1403 میرویم.
فروش اقساطی بک X3 پرو در خرداد 1403
شرکت خودروسازان بم، فروش اقساطی بک ایکس پرو را با قیمت 9.396.000 میلیون ریال در نیمه دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۳ آغاز کرد. شرایط خرید اقساطی بک X3 پرو در نیمه دوم خرداد ۱۴۰۳ به صورت ۱۸ و ۲۴ ماهه خواهد بود و زمان تحویل خودرو هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه گردیده است و رنگهای سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری، قهوهای متالیک و سبز معمولی هم جزو رنگ بندی بک X3 پرو در طرح شرایط فروش نیمه دوم خرداد ۱۴۰۳ خودروسازان بم هستند.
تاریخ آغاز و پایان فروش اقساطی بک X3 پرو از روز 16 خرداد ماه 1403 یعنی چهارشنبه الی 20 خرداد یعنی یک شنبه خواهند بود. فروش اقساطی خودرو BAC X3 Pro هم از طریق نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور انجام خواهد شد و مشتریان باید به صورت حضوری به این نمایندگیها مراجعه کنند.
- شرایط پیش فروش اقساطی زامیاد EX دوگانه سوز سایپا – تیر ۱۴۰۵
- شرایط مزایده محصولات بهمن موتور در تیر 1405
- شرایط واریز وجه محصولات ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۵ اعلام شد
- شرایط فروش تویوتا کرولا هیبریدی نیوفیس 2026 در تیر 1405 اعلام شد
- شرایط واریز وجه مزدا 3 بهمن موتور در خرداد 1405 اعلام شد
- پرشیا خودرو عرضه سدان لوکس بامو ۲۲۵L را با تسهیلات بدون بهره آغاز کرد
- آغاز فروش فوری تویوتا کرولا هیبرید ۱۸۰۰ بدون قرعهکشی + جدول شرایط ثبتنام
- شرایط فروش محصولات ایران خودرو در خرداد 1405 اعلام شد
- سایپا شرایط فروش سیتروئن C3-XR را در خرداد 1405 اعلام کرد
- شرایط فروش وانت زامیاد EX تک و دوگانه سوز – خرداد 1405
گجت نیوز آخرین اخبار تکنولوژی، علم و خودرو 




واقعا یکی نیست رو این خودرو سازا نظارت کنه؟ این چه قیمتیه؟ برای 200 میلیون وام تو 18 ماه 456 میایون باید سود بگیرن؟ سود 68 درصدی؟ کدوم قبرستونی اینجوریه که ایران اینجوریه؟