همستر کمبات

همستر کمبات چه زمانی لیست می‌شود؟

همستر کمبات کی لیست می‌شود؛ بازی تلگرامی همستر کامبت – Hamster Kombat چه زمانی وارد صرافی شده و قابل خرید و فروش می‌شود؟

موفقیت نات کوین و لیست شدن آن در صرافی‌های معتبر جهان، رونق خوبی به کسب و کار بازی‌های تلگرامی داد. این روزها هر کاربری که گوشی هوشمند دارد یک بازی شبه نات کوین روی آن نصب کرده و امیدوار است که از طریق آن درآمد کسب کند. سوای تمام فراز و نشیب‌هایی که در انتظار بازی‌های این چنینی است، سوال مهم کاربران از ما زمان لیست شدن بازی‌ها در صرافی است.

عضویت در همستر کامبت

همستر کمبات کی لیست می‌شود؟

همستر کمبات که این روزها محبوبترین بازی تلگرامی لقب گرفته و 75 میلیون کاربر جذب خود کرده در آستانه یک رویداد بزرگ قرار دارد. این بازی ساده و در عین حال جذاب از تاریخ 6 فروردین ماه 1403 راه‌اندازی شد و توانست در کمتر از 11 روز یک میلیون کاربر فعال بگیرد.

همستر کمبات

موفقیت‌های Hamster Kombat و گسترده شدن اعضای جامعه، انتظارات از این بازی را بالا برده و حالا کاربران فعال منتظر رویداد ضرب توکن و لانچ روی بلاک چین هدف هستند. سوال مهمی که مطرح می‌شود این است: همستر کامبت دقیقا در چه تاریخی در صرافی‌ها لیست خواهد شد؟ همچنین آیا همستر واقعا پول می‌شود؟

نباید انتظار دریافت پاسخ دقیق داشت؛ چرا که همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. طبق نقشه راهی که در ربات همستر منتشر شده، تاریخ احتمالی ضرب توکن و استقرار روی بلاک چین TON اواسط تیر ماه یا اوایل مرداد ماه است. از زمانی که توکن همستر وارد صرافی‌ها شود، امکان خرید و فروش آن وجود دارد.

همستر کمبات

برای دریافت 5 میلیون سکه رایگان همستر کمبات روزانه پست زیر در گجت نیوز را دنبال کنید و شانس خود را برای کسب درآمد بیشتر افزایش دهید. سه کارت کامبو روزانه رأس ساعت 15:29 دقیقه در مطلب زیر منتشر خواهند شد.

هر روز ۵ میلیون سکه همستر کمبات رایگان بگیرید

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*