ویدیو بررسی شیائومی 14 اولترا - Xiaomi 14 Ultra

ویدیو بررسی شیائومی 14 اولترا، گوشی پرچمدار پرادعای غول فناوری چینی

گوشی پرچمدار Xiaomi 14 Ultra در حالی که کمتر مورد توجه قرار گرفته، رقیبی پرقدرت برای S24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس است. در ادامه شاهد ویدیو بررسی شیائومی 14 اولترا باشید.

شیائومی 14 اولترا، جدیدترین پرچمدار این غول فناوری کره‌ای با مشخصات فنی چشمگیر، طراحی شیک و دیدنی و یک اکسسوری متفاوت اوایل اسفند گذشته به بازار معرفی شد. در بحبوحه رقابت بین گلکسی S24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس شاید کمتر به این پرچمدار چینی توجه شده باشد؛ پرچمداری که از هر لحاظ حرفی برای گفتن در برابر رقبای خود در بازار گوشی های موبایل دارد و در صورتی که قصد خرید گوشی بالارده داشته باشید، نباید آن را از دست بدهید.

بررسی ویدیویی گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا – Xiaomi 14 Ultra

در ادامه ویدیوهای بررسی در کانال گجت نیوز، طی ویدیویی شیائومی 14 اولترا را بررسی کردیم. با تماشای این ویدیو می‌توانید از جزئیات عملکرد این گوشی در زمینه‌های مختلف، تفاوت‌های آن نسبت به شیائومی 13 اولترا و ارزش خرید آن در مقایسه با رقبای موجود در بازار اطلاع پیدا کنید.

گوشی Xiaomi 14 Ultra از نمایشگر 6.73 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن 3200 در 1440، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 3 هزار نیت بهره می‌برد. توان پردازشی این موبایل را اسنپدراگون 8 نسل 3، آخرین چیپست پرچمدار کوالکام تامین می‌کند که از پردازنده‌ای 8 هسته‌ای و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 750 تشکیل شده است. باتری آن هم ظرفیت 5 هزار و 300 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سیمی 90 وات پشتیبانی می‌کند.

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ساخته سونی و دوربین‌های اولترا واید 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3.2 برابری، پریسکوپ 50 مگاپیکسل با زوم 5 برابری و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سیستم دوربین گوشی جدید شیائومی را تشکیل می‌دهند. شیائومی یک کیت ویژه عکاسی هم عرضه می‌کند که به بدنه این گوشی متصل می‌شود و از دکمه‌های شاتر و ضبط ویدیو به‌همراه یک باتری اضافی 1500 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است.

شیائومی 14 اولترا در نسخه‌های 12/256 گیگابایتی، 16/512 گیگابایتی و 16 گیگابایتی/1 ترابایتی در دسترس قرار دارد. یک نسخه ویژه با عنوان تیتانیوم هم برای آن معرفی شده است که به‌جز رم 16 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی، دارای بدنه تیتانیومی با مقاومت فوق‌العاده بالا است.

ویدیوهای دیگر در گجت نیوز:
بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید بررسی ویدیویی گلکسی A35 ؛ زیر و بم جدیدترین گوشی میان‌رده سامسونگ ویدیو مقایسه گلکسی A35 و گلکسی A55؛ کدام برنده جنگ خانوادگی سامسونگ است؟ ویدیویی بسیار دیدنی از ماجراجویی یک روزه با سامسونگ گلکسی S23 FE در دل طبیعت بررسی ویدیویی گوشی های وکال؛‌ Vocal V0 و Vocal V1

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*