ارتباط بیگانگان با اهرام مصر

این نظریه ارتباط اهرام مصر را با بیگانگان تأیید می‌کند

همواره موضوع ارتباط اهرام مصر با بیگانگان موضوعی مطرح بوده است. اکنون نظریه‌ای وجود دارد که این ارتباط را تأیید می‌کند!

ایده بازدید بیگانگان از زمین و ارتباط آنها با انسان‌ها از موضوعات و بحث‌های داغ گفتگوهای خانوادگی است که در آن برخی افراد ادعا می‌کنند که واقعا چنین اتفاقاتی رخ داده است. این ایده که با نظریه بیگانگان باستانی شناخته می‌شود، به ارتباط موجودات فضایی با انسان‌ها در قرن‌های دور اشاره دارد.

نظریه بیگانگان باستانی بیان می‌کند که موجودات فضایی در گذشته‌های دور از زمین بازدید کرده و به انسان‌ها ساختن آتش و ابزارهای زندگی را یاد داده‌اند. آنها با ژنتیک ما آشنا شده و برخی از بناهای تاریخی پیچیده و الهام‌بخش مانند اهرام مصر را ساخته‌اند. این تئوری بر شواهد حکایتی و غیرمستقیم استوار است و به نوعی به این ضرب‌المثل اشاره دارد که «فقدان شواهد، دلیل غیبت نیست».

با این حال برخی افراد هستند که نسبت به آن باور عمیق داشته و از کشف‌های باستان‌شناسی، تصاویر موجودات ترکیبی و ویدیو موجودات فضایی صحبت می‌کنند که احتمالا ادله قاطعی برای تایید این نظریه هستند. در همین راستا، نظریات دیگری هستند که در آن برخی واقعیت‌ها می‌توانند به نوعی ارتباط اهرام مصر با بیگانگان را تایید کنند.

نظریات تایید کننده ارتباط اهرام مصر با بیگانگان

ارتباط بیگانگان با اهرام مصر

اهرام مصر از بناهایی هستند که در مورد دلیل ساخت و قدمت آن مطالب زیادی منتشر شده و باستان‌شناسان هم از کشف‌های هیجان‌انگیزی در این مورد خبر می‌دهند.

ارتباط نحوه ساخت آن با یوفوها و موجودات فضایی باعث شده تا بسیاری از معتقدان به شبه‌علم و نظریه‌های توطئه، آن را باقاطعیت قبول کنند. در ادامه به بررسی نظریاتی می‌پردازیم که این افراد از آنها برای تایید باورهای خود استفاده کرده و می‌توانند حقایق جالبی داشته باشند.

اریک فون دنیکن؛ بنیان‌گذار نظریه بیگانگان باستانی

نظریه فضانوردان باستانی که با اهرام جیزه مرتبط هستند، به نویسنده سوئیسی اریک فون دانیکن برمی‌گردد که در سال 1968 نظریه خود را در کتاب «ارابه‌های خدایان» ارائه کرد. این نویسنده در کتاب خود به داستان‌هایی از درگیری بیگانگان با انسان‌ها و برخی موجودات اشاره کرده که در آن از سلاح‌های مختلف استفاده شده است.

در ادامه نوشته‌های همین نویسنده، افراد دیگری نیز داستان‌پردازی را شروع کرده و به‌مراتب این نظریه گسترش یافت.

ویژگی‌های نجومی جذاب اهرام مصر

طرفداران نظریه ارتباط بیگانگان با اهرام مصر همواره به برخی ویژگی‌های نجومی این بناها اشاره می‌کنند. این طرفداران تصور می‌کنند که اهرام مصر با بیش از 4500 سال قدمت، در الگویی که منعکس‌کننده صورت فلکی شکارچی است، با سه هرم کوچک برای کمربند شکارچی و تعدادی بزرگتر برای کمان و بدن او چیده شده‌اند.ارتباط بیگانگان با اهرام مصر

رابرت باوال در سال 1995 این مورد را در کتاب خود «راز شکارچی» مطرح کرده و در مصاحبه‌ای هم اعلام کرد که اهرام به‌عنوان دروازه‌ای به‌سوی ستاره‌ها عمل می‌کردند. خود اهرام نیز به‌طرز عجیبی با چهار جهت اصلی شمال، جنوب، شرق و غرب همسو می‌شوند. به‌علاوه برخی محققان هم با کشفیات جدید به این اهمیت نجومی و ارتباط اشاره می‌کنند.

با این حال، هیچ ادله قابل استناد و قاطعی وجود ندارد که بتوان ارتباط بیگانگان با اهرام مصر را تایید کرد و تمامی این مشاهدات نیز در حد فرضیه هستند.

هدف ساخت اهرام از نگاه معتقدان به نظریه بیگانگان باستانی

معتقدان به نظریه بیگانگان باستانی هدف از ساخت اهرام را در تامین منبع انرژی می‌دانند. آنها معتقدند که اهرام مصر به‌نوعی باتری‌های غول‌پیکری هستند که با وجود آب در زیر بناها و ایجاد خاصیت الکترومغناطیسی، ایستگاه‌های شارژ فضاپیماها بوده‌اند. همچنین برخی اعتقاد براین دارند که اهرام به‌نوعی دروازه‌های ورود به دنیاها و بعدهای بالاتر هستند و فراعنه از آن برای سیر استفاده می‌کردند.ارتباط بیگانگان با اهرام مصر

آنچه فعلا باعث شگفتی جهانیان می‌شود، عظمت و نماد استواری این بناها است که با استفاده از آن می‌توانیم به قدرت بشر باستانی پی ببریم.

در گجت نیوز بخوانید:
راز ساخت اهرام مصر بالاخره کشف شد کشف جدیدی که معمای ساخت اهرام مصر را حل خواهد کرد دلیل ساخت اهرام مصر چه بوده و قدمت آن‌ ها چند سال است؟