پیدا کردن دستشویی در کوچه و خیابان با گوگل‌مپ

دیگر نگران پیدا کردن دستشویی در کوچه و خیابان نباشید!

پیدا کردن دستشویی در کوچه و خیابان یکی از مشکلاتی است که می‌تواند گریبان هر گردشگری را بگیرد. اما آپدیت جدید گوگل‌مپ می‌تواند این مشکل شما را حل کند.

گوگل به‌تازگی لایه جدیدی را به اپلیکیشن گوگل‌مپ – Google Maps اضافه کرده که در آن می‌توان به موقعیت دستشویی‌ها و سرویس‌های بهداشتی دسترسی داشت. در این لایه جدیدا اضافه شده، کاربر می‌تواند به از اطلاعات بیشتر و مفیدتری در مورد سرویس‌های بهداشتی شهر کسب کرده و بنابراین دیگر مشکل پیدا کردن دستشویی در کوچه و خیابان حل خواهد شد.

البته این قابلیت فعلا برای شهر نیویورک عرضه شده و به‌زودی در شهرهای دیگر جهان هم این قابلیت راه‌اندازی خواهد شد. یکی از مشکلات اصلی در شهر نیویورک همین مسئله پیدا کردن دستشویی‌های عمومی بود که البته همیشه هم تمیز نبودند. اما با راه‌اندازی این قابلیت، دیگر گردشگران و توریستان مجبور نخواهند شد برای راحت کردن خود به سرویس بهداشتی پاساژها و یا هتل‌ها بروند.

براساس جدیدترین اخبار تکنولوژی، در این لایه جدید امکانات جذاب دیگری نیز برای توریستان در نظر گرفته شده که در ادامه این مطلب می‌توانید با آنها آشنا شوید.

حل شدن مشکل پیدا کردن دستشویی در کوچه و خیابان

طبق اعلام شهرداری نیویورک، حدودا 1000 سرویس بهداشتی عمومی در سطح این شهر قرار دارد که به‌تازگی همه آنها در لایه جدید گوگل‌مپ اضافه شده‌اند. اریک آدامز، شهردار نیویورک نیز گفت که با ورود به این شهر، می‌توانید با باز کردن اپلیکیشن گوگل‌مپ به‌راحتی می‌توانید سرویس‌های بهداشتی عمومی را پیدا کنید.پیدا کردن دستشویی در کوچه و خیابان با گوگل‌مپ

برای هر موقعیت سرویس بهداشتی روی نقشه اطلاعات جداگانه‌ای نیز در نظر گرفته شده که می‌توان به زمان باز بودن، امتیاز تمیزی و انواع غرفه‌های موجود اشاره کرد. همچنین در این لایه جدید، امکان اضافه کردن موقعیت‌ها توسط دیگران کاربران نیز وجود دارد تا همواره به‌روز نقشه تامین شود. البته شهردار هم اعلام کرده که داده‌های این لایه جدید برای دسترسی توسعه‌دهندگان مسدود نشده و هر دو سال یک‌بار، کل نقشه توسط گوگل به‌روزرسانی خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوگل مپ یا ویز، بهترین نرم افزار مسیر یاب جهان کدام است؟ اگر نگران گم کردن جای پارک ماشین خود هستید، این قابلیت گوگل مپ را یاد بگیرید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*