بازدید بیگانگان از زمین

علائمی که نشان می دهد بیگانگان قبلا از زمین بازدید کرده‌اند

موضوع بازدید بیگانگان از زمین همواره الهام‌بخش فیلم‌های ترسناک بوده است. اما روایت‌های واقعی وجود دارد که مو به تن شما سیخ می‌کند!

در قسمتی از استدلال‌های نظریه‌پردازان توطئه، به بازدید بیگانگان از زمین پرداخته می‌شود که طبق شواهد آنها، موجودات فضایی قبلا از زمین بازدید کرده و ادله‌های قابل اثباتی هم ارائه می‌کنند.

علائم و نشانه‌هایی که این گروه افراد برای تایید ادعاهای خود ارائه می‌کنند، گاها کاملا منطقی به‌نظر می‌رسند و نمی‌توان هیچ پاسخی برای رد آنها پیدا کرد. این افراد به ارائه روایت‌ها و داستان‌هایی می‌پردازند که به‌طور کامل قابل استناد بوده و براساس آنها می‌توان گفت که بیگانگان قبلا از زمین بازدید کرده‌اند. برای این روایت‌های ترسناک شاید تا ابد هیچ پاسخ منطقی یافت نشود و همچنان در پشت پرده اسرار نهفته باقی بمانند.

در این مطلب به معرفی داستان‌ها و روایت‌هایی واقعی خواهیم پرداخت که معتقدان به نظریات توطئه، از آنان برای اثبات ادعاهای خود استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب

داستان‌های واقعی بازدید بیگانگان از زمین

تئوری‌ها در مورد حضور یوفوها و موجودات فضایی در زمین به موضوعات مختلفی تقسیم می‌شود که از جذاب‌ترین آنها برای مثال می‌توان به نظریاتی اشاره کرد که ارتباط اهرام مصر را با بیگانگان تأیید می‌کند. البته این نظریات هم چندان بر پایه‌های علمی قابل استنادی استوار نبوده و تاکنون به‌طور رسمی توسط هیچ نهادی تایید نشده‌اند.

روایت‌های ذکر شده در این مطلب هم علیرغم این که هیچ پاسخی برای علت آنان نداریم، اما باز هم توسط هیچ سازمان رسمی اطلاعیه رسمی در خصوص آنان صادر نشده است.

ماجرای ناپدید شدن فلیکس مونکلا و رابرت ویلسون

در اوج تنش‌های جنگ سرد، یک شیء بزرگ مرموز در رادار مابین آمریکا و کانادا ظاهر شده و به سمت شمال حرکت می‌کرد. سریعا مقامات آمریکایی از ترس اینکه شیء مرموز احتمالا یک جنگنده شوروی باشد، جنگنده F-89 Scorpion را برای رهگیری فرستادند اما خدمه این جنگنده یعنی فلیکس مونکلا و رابرت ویلسون هرگز دیده نشدند.بازدید بیگانگان از زمین

اپراتورهای رادار، گزارش می‌دهند که جنگنده F-89 Scorpion را تا دریاچه سوپریور در نقشه خود داشتند اما در آن نقطه که این دو نقطه با هم تماس پیدا کردند، ناگهان جنگنده از رادار برای همیشه ناپدید شد. گروه‌های نجات سریع عازم منطقه شدند تا خدمه و یا لاشه هواپیما را بیایند اما پس از چندین بار جستجو، هیچ نشانه‌ای از جنگنده و یا خدمه پیدا نشد.

بلافاصله نیروی هوایی آمریکا، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این جنگنده به‌طور تصادفی در پی رهگیری یک هواپیما کانادایی به اشتباه و به‌دلایل نامعلومی سقوط کرده است. اما پس از مدتی نیروی هوایی آمریکا را پس گرفته و حالا ادعا می‌کند که سرگیجه خدمه باعث سقوط آن در دریاچه شده است.

این نهاد رسمی تاکنون توضیحی در این مورد صادر نکرده که چرا جستجوگران نتوانستند جنگنده را بیابند، در حالیکه دریاچه یخ‌زده بود و در صورت سقوط هواپیما مطمئنا سوراخی به اندازه آن می‌بایستی در سطح آن وجود داشته باشد. تا به امروز هیچ کس به‌طور کامل از داستان واقعی این حادثه اطلاعی ندارد و همچنان در پشت پرده رازها باقی مانده است.

مدل‌های مختلف باستانی از سفینه‌ها و هواپیماهای بیگانگان فضایی

اگر واقعا بیگانگان در عصر باستان از زمین بازدید کرده باشند، بنابراین قطعا باید آثاری از آنها در سنگ‌نگاره‌ها و یا مدل‌های باستانی مشاهده کنیم. البته نظریه‌پردازان توطئه معتقدند که چنین شواهدی وجود دارند.بازدید بیگانگان از زمین

باستان‌شناسان در حین کاوش منطقه باستانی کیمبایا آمریکا، مجسمه‌های عجیب و غریبی از حیوانات تابه‌حال دیده نشده را به رنگ طلایی یافته‌اند. طبق گفته آنان، این مجسمه‌ها بیشتر شبیه هواپیماهای جنگنده مدرن بودند که حتی جزئیات ظریفی مانند دم، باله و سطوح را کامل در نظر گرفته بودند. به‌طرز شگفت‌انگیزی این هواپیماها حتی از لحاظ آیرودینامیکی نیز اصولی بوده و یک گروه محقق آلمانی توانستند با ساخت یک هواپیما براساس الگوی این مجسمه‌ها، آن را به پرواز دربیاورند.

این تنها نمونه نیست و موارد مشابهی حتی در اهرام مصر نیز یافت شده است. مدل یافت شده در اهرام مصر نیز چیزی شبیه پهپاد و گلایدر بوده که آن هم از لحاظ آیرودینامیکی، طراحی اصولی داشت.

ماشین پلیس وال جانسون

کلانتر وال جانسون در 26 آگوست 1979 برای گشت‌زنی در جاده‌های تاریک روستایی اعزام شده بود که در مسیر نوری به قطر چند اینچ در حالت معلق مشاهده می‌کند. وال جانسون توصیف می‌کند که در حال تماشا کردن منبع نور، ناگهان شیء مذکور با سرعت به‌طرف او آمده و با ضربه محکمی خودرو را از جاده خارج می‌کند.بازدید بیگانگان از زمین

کلانتر از هوش رفته و پس از بیدار شدن متوجه می‌شود که ساعتش 14 دقیقه عقب مانده است. پزشکان سریع سوختگی دور چشمان او را درمان کرده و چنین توصیف می‌کنند که گویا در معرض شدید نور UV قرار گرفته است. خود ماشین نیز کاملا له شده و شیشه جلو ترک برداشته بود.

این داستان به‌قدری عجیب است که هیچ کس توضیحی جز بیگانگان را نتوانسته علت این حادثه بیان کند.

داستان ناپدید شدن والنتیچ

فرد والنتیچ، خلبان باتجربه‌ای است که در حال پرواز بر فراز تنگه باس استرالیا، از یک شیء بزرگ مرموز و احتمالا متعلق به بیگانگان را گزارش می‌دهد. طبق توصیفات، او ابتدا با دیدن شیء بزرگی که در بالای سرش پرواز می‌کرد ابتدا از ایستگاه خدمات پرواز گزارش گرفته که آیا پرواز دیگری در این منطقه جریان دارد یا خیر. بازدید بیگانگان از زمین

سپس به او اعلام می‌کنند که تنها هواپیما حاضر در منطقه تنها اوست و دوباره همان شیء بزرگ با سرعت زیاد از بالای سرش عبور می‌کند. او در حالی که به ایستگاه خدمات پرواز گزارش می‌داد، این یک کشتی پرنده است و هواپیما نیست، صدا قط شده و دیگر از این خلبان خبری نشد.

البته معتقدند که خلبان فرد، نور سیاره زهره را دیده و در نتیجه ترکیب آن با نور دیگر ستاره‌ها، متوهم یک کشتی فضایی و یا سفینه موجودات فضایی شده است. به‌هر حال اصل ماجرا هر چه که باشد، از آن زمان تاکنون خبری از فرد والنتیچ نشده و هیچ کس هم به‌طور قطعی از اصل ماجرا خبر ندارد.

در گجت نیوز بخوانید: موجودات فضایی پیشرفته شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند؛ اما چرا؟ با این روش ها می‌توانیم موجودات فضایی را برای آمدن به زمین ترغیب کنیم چین به‌شدت در تلاش برای یافتن موجودات فضایی است!

بشقاب‌پرنده بیگانگان در نقاشی‌های باستانی

ایده بشقاب‌پرنده‌ها دهه‌هاست که به‌عنوان الهام‌بخشی شیء خوفناک، در بیشتر فیلم‌های ترسناک مورد استفاده قرار گرفته‌اند. با بررسی مطالعات باستانی متوجه می‌شویم که ایده وجود بشقاب‌پرنده‌ها جدید نبوده و حتی در دیوارنگاره‌های باستانی نیز آنها را مشاهده می‌کنیم.بازدید بیگانگان از زمین

نقاشی افرادی با لباس شبیه بیگانگان فضایی، در کنار ماشین‌هایی شبیه بشقاب‌پرنده‌ها در دیوارنگاره غارهای استرالیا و آفریقا بیشتر دیده می‌شوند.

رمز و راز ارتباط بیگانگان با خانواده بتز

تری بتز و خانواده‌اش در حال تماشای جنگل سوخته‌ای متوجه وجود یک کره کوچک صاف با یک V کشیده روی آن شده و پس از بررسی احتمال دادند که متعلق به یک ماهواره سقوط‌کرده باشد.بازدید بیگانگان از زمین

به‌خاطر علاقه آنها به این شیء تصمیم گرفتند تا آن را نزد خود نگهدارند. تری می‌گوید زمانی‌که او با گیتار خود می‌نوازید، کره کوچک هم شروع به ارتعاش‌هایی می‌کرد. از همین رو، تری تصمیم گرفت تا چند آزمایش با آن را بکند و گزارش تمام آنان را نیز ثبت کرده است.

از پارس کردن سگ با نزدیک شدن به آن و نوع دیگری از ارتعاشات از آزمایش‌هایی هستند که ارتش آمریکا و ناسا با این خانواده تماس بگیرند. اما در کمال تعجب هیچ کس نمی‌داند که این کره در حال حاضر کجاست و یا واقعا چه چیزی بوده است.

لوله‌های بیگانگان در چین

در کشور چین، غارهایی با حجم زیادی از لوله‌ها وجود دارند که با اندازه‌های مختلف، هیچ‌کدام توسط انسان ساخته نشده‌اند.

تحقیقات باستان‌شناسی نشان می‌دهد که قدمت این لوله‌ها به 150 هزار سال قبل بازمی‌گردد. در این زمان مطمئنا انسان نمی‌توانست فلز را به‌چنین خوبی ذوب کرده و آن را به شکل لوله دربیاورد. بازدید بیگانگان از زمین

یکی دیگر از موارد جالب در مورد منطقه یافت شده لوله‌ها این است که در چنین منطقه دورافتاده‌ای اصلا نشانه‌های از زندگی وجود ندارند و در واقع هیچ‌کس به‌جز بیگانگان برای مدت کوتاهی در آنجا زندگی نکرده‌اند.!

آلومینیوم باستانی

فلز آلومینیوم یکی از مهم‌ترین مواد در زندگی‌های امروزی است که از آن در همه شیوه‌های حمل‌ونقل مورد استفاده قرار می‌گیرد. قوطی‌های نوشابه، پنجره‌ها و چراغ‌های خیابانی از نمونه اجسامی هستند که با استفاده از این فلز ارزشمند ساخته شده‌اند.بازدید بیگانگان از زمین

اگر دقت کرده باشید، تمامی اشیاء گفته شده در عصر مدرن به‌‌وجود آمده‌اند و از همین رو احتمالا می‌گویید که آلومینیوم هم یک عنصر تازه کشف‌شده است. اما باید عرض کنیم که تکه آلومینیوم کشف شده در رومانی، حدود 250 هزار سال قدمت دارد.

تحقیقات بیشتر باستان‌شناسان در خصوص این تکه فلز پیدا شده باعث شد تا به کاربرد آن پی ببرند. این تکه فلز به‌صورت طبیعی شکل نگرفته و گفته می‌شود که جزئی از یک ماشین پیچیده آن هم در 250 هزار سال پیش بوده است.

مجسمه‌هایی که بیگانگان فضایی را به تصویر کشیده‌اند

مجسمه‌های اسرارآمیز از تمدن‌های مختلف جهان، شواهدی را ارائه کرده‌اند که نشان می‌دهند بیگانگان فضایی در دوران باستان از زمین بازدید کرده‌اند. دو نمونه مهم، مجسمه‌های دوگو در ژاپن و مارمولک‌های عبید هستند که این موضوع را تایید می‌کنند.

مجسمه‌های دوگو از فرهنگ باستانی جومون منشا گرفته‌اند که در 14 هزار سال قبل از میلاد، در ژاپن رشد کرده است. در این مجسمه‌های سفالی اشکال عجیبی به تصویر کشیده شده که معمولا حیوانات و انسان هستند. اما بسیاری از آنان چشم‌های بزرگی دارند که باعث می‌شود بیشتر به بیگانگان فضایی دارای عینک شبیه باشند. هیچ‌کس تابه‌حال موفق نشده توضیح دهد که چرا قبیله جومون این مجسمه‌ها را ساخته‌اند.بازدید بیگانگان از زمین

در منطقه خاورمیانه، چهره‌های مرموز دیگری هستند که توسط قوم عبید در عراق ساخته شده‌اند. چهره‌های جومون شاید به انسان بیشتر شبیه باشند اما مجسمه‌های قوم عبید چنین نیستند. در عوض آنها شبیه افرادی با سر مارمولک هستند که با بدن یک مرد طراحی شده‌اند. البته در برخی موارد هم زن مارمولک‌شکلی را می‌بینیم که به فرزندان مارمولک خود شیر می‌دهد.

در گجت نیوز بخوانید: داستان‌های واقعی از ربایش انسان توسط موجودات فضایی که به شدت باورپذیر هستند پیدا نشدن موجودات فضایی عواقب وحشتناکی برای بشر خواهد داشت چرا تاکنون هیچ نشانه ای از موجودات فضایی پیدا نشده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*