پیدا نشدن موجودات فضایی

پیدا نشدن موجودات فضایی عواقب وحشتناکی برای بشر خواهد داشت

افراد زیادی منتظر اولین ارتباط با تمدن های بیگانه و سفر به سیاره های دیگر هستند. هرچند امروز می‌خواهیم به عواقب وحشتناک پیدا نشدن موجودات فضایی بپردازیم.

موجودات فضایی بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ جهانی هستند. به‌گونه‌ای که اکثر افراد حداقل یکبار در طول عمر خود به زندگی در دیگر سیاره‌ها، یوفو و آدم فضایی‌‌ها فکر کرده‌اند. صدها هزار ویدیو موجودات فضایی نیز در اینترنت منتشر شده که هیچ کدام ثابت نشده‌اند. در حال حاضر نیز افراد زیادی برای زمان دیدار با موجودات فضایی لحظه‌شماری می‌کنند. برخی معتقد هستند که این دیدار انسان را به‌ موجودی فراکهکشانی تبدیل خواهد کرد و برخی دیگر نیز فکر می‌کنند این دیدار پایان بشر را رقم می‌زند. هرچند ما امروز قصد داریم یک احتمال کاملا متفاوت را بررسی کنیم.

پیدا نشدن موجودات فضایی به نابودی بشر منجر خواهد شد

تصور کنید که پس از چند هزار سال بشر هنوز هیچ سیگنالی را از موجودات فضایی دریافت نکرده است. در آن زمان ما قطعا توانایی بالایی برای سفر به دیگر ستاره‌ها و سیاره‌ها داریم. شاید هم حتی بتوانیم از کهکشان راه شیری خارج شویم. بنابراین گروه‌های مختلفی با استفاده از فضاپیماهای پیشرفته مسئول یافتن حیات در سیاره‌های دیگر می‌شوند. هرچند در نهایت مشخص می‌شود که ما تنها موجودات پیشرفته جهان هستیم. در آن صورت چه آینده‌ای در انتظار بشر خواهد بود؟

پیدا نشدن موجودات فضایی

شاید با خود بگویید که چنین چیزی غیرممکن است. اما برخی دانشمندان نیز احتمال پیدا نشدن موجودات فضایی پیشرفته را رد نمی‌کنند. دو ترلیون کهکشان در جهان قابل مشاهده وجود دارد و در هرکدام از آنها نیز میلیاردها ستاره وجود دارد؛ اما بشر تاکنون نتوانسته سیاره‌ای دقیقا همچون زمین پیدا کند. اکثر سیاره‌های خورشیدی شرایط وحشتناکی دارند و نمی‌توانند میزبان حیات باشند. در واقع کره زمین نیز ممکن بود در موقعیت‌های گوناگون به یک سیاره جهنمی تبدیل شود؛ هرچند شرایط کاملا استثنایی و خوب پیش رفت.

بحرانی بزرگ در انتظار ناسا خواهد بود

حالا که احتمال پیدا نشدن موجودات فضایی جدی است، بیایید عواقب مربوط به آن را بررسی کنیم. طبیعتا وقتی خبر پیدا نشدن موجودات فضایی اعلام شود، ناامیدی و حیرت مردم کره زمین را فرا می‌گیرد. هرچند که پس از آن سازمان‌های فضایی همچون ناسا آماج حملات شدید خواهند شد. ناسا تا آن زمان هزینه‌های فوق‌العاده زیادی را صرف کاوش‌های فضایی کرده است و باید پاسخگوی شهروندان آمریکایی باشد.

پیدا نشدن موجودات فضایی

برای درک هزینه‌های ناسا باید بدانید که آنها تاکنون ۲.۵ میلیارد دلار را صرف کاوشگر کنجکاوی کرده‌اند. مثلا اگر امروز مشخص شود که کنجکاوی صرفا رباتی بی‌فایده بوده و تنها برای چند عکس زیبا کاربرد داشته است، قطعا شرایط برای ناسا بحرانی خواهد شد. در صورت پیدا نشدن موجودات فضایی، قطعا حامیان شخصی ناسا دیگر تمایلی برای ادامه هدر دادن پول‌های خود ندارند. بنابراین ناسا با بحرانی بزرگ مواجه خواهد شد.

جنگ‌های فضایی وحشتناک آغاز خواهند شد

هرچند پیدا نشدن موجودات فرازمینی عواقب وحشتناک‌تری هم دارد. انسان برای آغاز کردن جنگ بین‌کهکشانی نیازی به یوفو و موجودات فضایی ندارد. اگر مشخص شود که هیچ موجود دیگری در جهان وجود ندارد، بشر متوجه گزینه‌های جذاب خواهد شد. در این حالت بین کشورهای مختلف رقابت شدیدی برای مستعمره کردن سیاره‌های مختلف آغاز می‌شود.

جنگ در کهکشان

حتی همین الان هم بین آمریکا و چین در مورد کاوش روی ماه اختلاف‌نظر وجود دارد. در واقع آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که چینی‌ها به‌زودی بخشی از ماه را به‌عنوان خاک خود اعلام خواهند کرد. چنین اتفاقی ممکن است در مورد سیاره‌های مختلف هم رخ دهد. حتی شاید برخی کشورها یک کهکشان را به‌عنوان قلمرو اختصاصی خود اعلام کنند.

در این حالت پیدا نشدن موجودات فضایی قطعا سبب می‌شود که جنگ‌هایی ویرانگر آغاز شود. بدون شک کشورهای مختلف در تلاش خواهند بود تا بر کل جهان هستی سیطره داشته باشند و حتی یک کهکشان را کافی نمی‌دانند. اتفاقی که در طول تاریخ زمین همیشه تکرار شده است در سطح فضا رخ خواهد داد. هرچند که اینبار ممکن است جنگ‌‌های شدید سبب شود تنها موجود هوشمند هستی نیز از بین برود.

بیشتر بخوانید:
هوش مصنوعی، اجازه پیدا کردن فضایی ها را به ما نمی‌دهد! احتمال دارد کل جهان هستی درون یک سیاه چاله غول‌پیکر باشد چرا تاکنون هیچ نشانه ای از موجودات فضایی پیدا نشده است؟ افشاگری مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا: موجودات فضایی به زمین رفت و آمد دارند نگاهی به آب و هوای وحشتناک سیاره های دیگر؛ جهنم واقعی جای دیگری است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*