موجودات فضایی زمین

افشاگری مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا: موجودات فضایی به زمین رفت و آمد دارند

دریاسالار سابق نیروی دریایی آمریکا با حمایت از افرادی که درباره بیگانه‌ها صحبت می‌کنند، گفت موجودات فضایی با اهدافی که نمی‌فهمیم و فناوری‌هایی که نمی‌شناسیم از زمین بازدید می‌کنند.

موجودات فضایی به زمین رفت و آمد دارند؛ این جمله‌ای است که در سال‌های اخیر خیلی آن را شنیده‌ایم. در ماه‌های گذشته هم اخباری شنیدیم که اجساد مومیایی شده موجودات فضایی را در پارلمان مکزیک به نمایش گذاشتند (که البته تکذیب شد) یا افسرانی که می‌گفتند آنها را با چشم خود دیده‌اند. حالا یک مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا، به این حرف‌ها قوت بخشیده و گفته که آنها به زمین می‌آیند.

موجودات فضایی از زمین بازدید می‌کنند

موجودات فضایی

دریاسالار سابق نیروی دریایی آمریکا، تیم گالاودت (Tim Gallaudet) از افرادی که گفته‌اند بیگانه‌ها و یوفوها را دیده‌اند، حمایت کرد و گفت آنها با اهدافی که نمی‌فهمیم و فناوری‌هایی که نمی‌شناسیم از ما بازدید می‌کنند. وی افزود افرادی مثل دیوید گروش (David Grusch) که خبرهای مأموریت‌های دولت در برخورد با بیگانگان را افشا می‌کنند، حقیقت را افشا کرده‌اند. او یک اقیانوس‌شناس 56 ساله است که عنوان دستیار وزیر بازرگانی در بخش اقیانوس‌ها و وزارت بازرگانی آمریکا را دارد. وی همچنین سرپرست اداره ملی اقیانوسی و جوی آمریکا هم بوده است.

گالاودت ادامه داد من ویدئوهایی از این موجودات دیدم که مشغول انجام کاری در نیروی دریایی آمریکا بودند. ما در تلاشیم که ای فناوری‌های ناشناخته غیر انسانی را درک کنیم و یاد بگیریم و همین امر باعث برتری ما در هر جنگی می‌شود؛ همین کار یک دلیل عالی برای مخفی کردن است. در واقع به‌خاطر آینده‌ای که واضح و قابل پیش‌بینی است، از این فناوری‌ها چیز خاصی افشا و منتشر نمی‌کنیم. البته از نظر من الان و این روزها بهترین زمانی است که به افکار عمومی بگوییم ما با فناوری بیگانه‌ها در تماسیم.

پیش‌تر هم اخباری شنیدیم که شاهدانی درباره وجود بیگانه‌ها شهادت دادند و این خبر هم تاییدی بر آن است. نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این خبر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*