تبلت هواوی میت پد SE 11

هواوی میت پد SE 11 در قامت یک تبلت اقتصادی به بازار آمد

هواوی میت پد SE 11 نام تبلت خوش قیمت سال ۲۰۲۴ شرکت Huawei است که با امکاناتی مثل چهار اسپیکر، سیستم عامل جدید هارمونی اواس و پشتیبانی از قلم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شرکت هواوی پس از موفقیت تبلت اقتصادی و کاربردی میت پد SE در سال ۲۰۲۲، نسخه جدید و به‌روزرسانی‌شده آن با نام هواوی میت پد SE 11 را در سال ۲۰۲۴ معرفی کرد. چندی پیش هم شاهد رونمایی از تبلت دیگری به‌نام هواوی میت پد اس ۱۱ اینچی از سوی این برند چینی بودیم. به‌هر ترتیب، در ادامه بیشتر با Huawei MatePad SE 11 آشنا خواهیم شد.

امکانات و مشخصات تبلت هواوی میت پد SE 11

تبلت هواوی میت پد SE 11

همانطور که از نامش پیداست، اندازه نمایشگر این تبلت نسبت به نسخه قبلی افزایش یافته و به ۱۱ اینچ رسیده است. این نمایشگر از نوع LCD بوده و رزولوشن +FullHD (1920 در 1200 پیکسل) با نسبت تصویر مدرن ۱۶:۱۰ را ارائه می‌دهد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر شده و نسبت صفحه به بدنه به ۸۵ درصد افزایش یافته است. این می‌تواند تبلت هواوی را رقیبی برای شیائومی پوکو پد بسازد که آن هم به‌تازگی رونمایی شده است.

قلم هوشمند و نمایشگر هواوی میت پد SE 11

روشنایی این نمایشگر برای استفاده در محیط‌های داخلی مناسب بوده و به ۴۰۰ نیت می‌رسد. همچنین، کنتراست تصویر آن ۱۴۰۰:۱، تعداد رنگ‌های قابل نمایش ۱۶.۷ میلیون و پوشش آن از فضای رنگ sRGB برابر با ۱۰۰ درصد است. علاوه بر این، برای مطالعه راحت‌تر یک حالت ویژه کتابخوان الکترونیکی در این تبلت تعبیه شده است.

ضخامت تبلت هواوی میت پد اس ای ۱۱ تنها ۶.۹ میلی‌متر و وزن آن ۴۷۵ گرم است. بدنه دستگاه از جنس فلز ساخته شده و در دو رنگ آبی کریستالی و خاکستری عرضه می‌شود. پردازنده این تبلت بسته به منطقه جغرافیایی شما، می‌تواند از نوع Kirin 710A یا Snapdragon 680 باشد. سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 نیز روی آن نصب شده که از قابلیت‌های چند پنجره‌ای، کار با چندین دستگاه به‌طور همزمان، انتقال اطلاعات در لحظه و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. میزان حافظه داخلی این تبلت می‌تواند ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت باشد و رم آن نیز در سه مدل ۴، ۶ و ۸ گیگابایتی ارائه می‌شود.

هواوی میت پد SE 11

بیشتر بخوانید:

۵ دلیل برای اینکه تبلت ها در سال ۲۰۲۴ هنوز هم ارزش خرید زیادی دارند

انرژی مورد نیاز تبلت هواوی میت پد SE 11 توسط یک باتری ۷،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که خود آن با توان ۲۲.۵ واتی شارژ خواهد شد. در بخش صوتی، این محصول از چهار بلندگو تشکیل شده و از فناوری صوتی Huawei Hisen 9.0 بهره می‌برد. از سایر امکانات این دستگاه می‌توان به اتصال وای فای روی باند ac، بلوتوث نسخه ۵.۱، پورت USB-C با قابلیت OTG و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت به‌همراه یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. تبلت ارزان هواوی همچنین از قلم هوشمند M-Pen Lite نیز برای نوشتن و طراحی پشتیبانی می‌کند. به‌این‌ها باید حسگرهای سنجش نور محیط و جاذبه را هم اضافه کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*