هواوی میت پد اس

تبلت 11 اینچی هواوی میت پد اس معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت

هواوی از تبلت میانرده هواوی میت پد اس 11.5 اینچی – MatePad 11.5 inch S با قابلیت‌های فنی قابل توجه و قیمت رقابتی رونمایی کرد.

هواوی صبح امروز علاوه بر ساعت هوشمند واچ فیت 3 از تبلت جدید 11 اینچی هواوی میت پد اس خود برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این تبلت جدید قیمتی رقابتی و مشخصات فنی درخور توجهی داشته و می‌تواند یک گزینه میانرده ایده‌آل برای علاقمندان به تبلت‌ها باشد. در ادامه به بررسی بیشتر مشخصات، قابلیت‌ها و قیمت این میانرده جدید چینی خواهیم پرداخت.

تبلت جدید هواوی میت پد اس 11 اینچی؛ مینیمال، جذاب و کارآمد!

نخستین چیزی که در تصاویر تبلت MatePad S هواوی خودنمایی می‌کند، طراحی مینیمال و ظاهر ساده آن است. این دستگاه در سه رنگ ارغوانی، نقره‌ای و خاکستری طراحی شده و رنگ مات قاب پشتی آن ظاهری پریمیوم به آن بخشیده است. این دستگاه همچنین  ضخامتی 6.2 میلیمتری و وزن 510 گرمی خواهد داشت.

تبلت Huawei

تبلت 11 اینچی هواوی میت پد اس به یک صفحه نمایش 11.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2800 در 1840 پیکسل مجهز خواهد بود که چگالی 291 پیکسل بر اینچ را برای این دستگاه به ارمغان خواهد آورد. این صفحه نمایش همچنین نرخ نوسازی فوق‌العاده 144 هرتزی داشته که منجر به ارائه انیمیشن‌های روان و حس بصری فوق‌العاده رابط کاربری شده و قطعا مورد توجه گیمرها قرار خواهد گرفت.

جذابیت‌های صفحه نمایش این تبلت هواوی به همینجا خلاصه نشده؛ چراکه چینی‌ها نسبت صفحه نمایش به بدنه 87 درصدی را برای این دستگاه در نظر گرفته و در ساخت صفحه نمایش از پانل‌هایی با کنتراست 1500:1 و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ بهره برده‌اند. این صفحه نمایش همچنین توانایی نمایش محدوده رنگی گسترده P3 را داشته و از قابلیت مالتی تاچ ده نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت پد اس

در قسمت پشت این دستگاه شاهد تعبیه یک دوربین 13 مگاپیکسلی هستیم و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بالای صفحه نمایش نیز برای برقراری تماس‌های ویدیویی یا شرکت در کنفرانس‌ها کاربرد خواهد داشت. علاوه بر این، با وجود آن که مدل دقیق تراشه به کار رفته در این تبلت مشخص نیست، اما قطعا باید انتظار استفاده از یکی از تراشه‌های Kirin هواوی را در این دستگاه داشته باشیم.

ظرفیت باتری تبلت MatePad 11.5 S برابر 8800 میلی آمپر ساعت است و شارژ سیمی آن با توان 22.5 وات انجام می‌شود. این باتری همچنین با بهره‌گیری از فناوری باتری دوسلولی ساخته شده که امکان مدیریت بهتر انرژی در این تبلت را به هواوی داده است. تبلت جدید هواوی همچنین به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز خواهد بود.

تبلت Huawei

از دیگر قابلیت‌های این تبلت جدید نیز می‌توان به پشتیبانی از استایلوس و کیبورد، تجهیز به اپلیکیشن GoPaint برای ویرایش تصاویر، قابلیت اجرای بهینه چندین پنجره در کنار یکدیگر، دو میکروفون و چهار اسپیکر با پشتیبانی از Histen 9.0 اشاره کرد.

تبلت هواوی میت پد اس 11.5 اینچی با 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی قیمتی 430 دلاری دارد.

دیگر تبلت های جذاب هواوی:
تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵ معرفی شد؛ ارزان قیمت اما جذاب تبلت هواوی میت پد ۱۱ اینچی ۲۰۲۳ با اسنپدراگون ۸۷۰ و قیمت رقابتی معرفی شد تبلت هواوی میت پد پرو ۱۲.۶ اینچی برای رقابت مستقیم با آیپد پرو اپل معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*