هواوی میت تب ۱۱.۵

تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵ معرفی شد؛ ارزان قیمت اما جذاب

شرکت هواوی امروز از جدیدترین گجت خود که یک تبلت خوش قیمت و جذاب است رونمایی کرد. تبلت هواوی میت پد ۱۱.۵، یک تبلت با طراحی خوب و مشخصاتی مناسب است که می‌تواند برای استفاده‌های معمولی یک گزینه خوب باشد.

تبلت جدید هواوی با نام میت پد ۱۱.۵ رسما در کشور چین رونمایی شد. این تبلت با قیمت ۲۳۶ دلاری‌اش، می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند با هزینه‌ای کم صاحب یک تبلت با طراحی خوب و مشخصاتی مناسب شود یک گزینه خوب باشد. این تبلت ویژگی‌های خوبی دارد که در این رده قیمتی در بسیاری از رقبا نمی‌بینیم؛ برای بررسی ویژگی‌ها و مشخصات فنی MatePad 11.5 هواوی همراه با گجت نیوز بمانید.

تبلت خوش‌قیمت هواوی میت ۱۱.۵

هنوز برنامه‌های هواوی برای عرضه جهانی این مدل مشخص نیست اما می‌توانیم انتظار قیمت ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی را برای تبلت هواوی میت ۱۱.۵ مدل ۲۰۲۳ داشته باشیم. هواوی در این رده قیمتی رقبای قدرتمندی از سامسونگ، شیائومی و نوکیا دارد؛ اما مجهز بودن به پردازنده میان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رده قدرتمند، باتری با ظرفیت و عمر بالا و نمایشگری باکیفیت، می‌تواند برگ برنده تبلت جدید غول چینی دنیای تکنولوژی باشد. نکته قابل توجه دیگر این است که این تبلت حتی در زمینه دوربین هم عملکرد خوبی دارد و می‌تواند از این نظر رقبای گران‌قیمت‌تر خودش را هم به سادگی شکست دهد.

تبلت میت پد ۱۱.۵

اگر به دنبال بهترین نمایشگر در تبلت‌های میان‌رده و اقتصادی هستید نباید دنبال مدل‌های سامسونگ بروید! هواوی با بهترین نمایشگر در میان تبلت‌های میان‌رده این‌جا است.

همان طور که از اسم این تبلت مشخص است، میت پد جدید به یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی مجهز شده است. هواوی تا جایی که توانسته این نمایشگر را باکیفیت طراحی کرده و از ویژگی‌های مختلفی مانند حفاظت از چشم بهره برده است. پنل نمایشگر این مدل ۱۲۰ هرتزی است و با استفاده از آن می‌توانید روان‌ترین تجربه ممکن در دنیای تبلت‌ها را داشته باشید. رزولوشن میت پد ۱۱.۵ ۲۰۲۳ نیز ۲۲۰۰ در ۱۴۴۰ است و برای تماشای فیلم و سریال، مناسب به نظر می‌رسد. گواهی TÜV Rheinland تبلت جدید هواوی نیز کمترین میزان آسیب به چشم کاربر را ضمانت می‌کند.

بدنه تبلت جدید چینی‌ها کاملا فلزی است و تنها ۶.۸۵ میلی متر ضخامت دارد. تبلت ۴۹۹ گرمی هواوی به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل مجهز شده که همچنان یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده بازار محسوب می‌شود. در دنیای تبلت‌ها، این تراشه می‌تواند برگ برنده هواوی باشد و مدل میت پد ۱۱.۵ را از رقبایش جلو بیندازد. به طور کلی این تبلت خوش‌قیمت نه تنها برای استفاده‌های عمومی بهترین انتخاب است بلکه می‌تواند برای گیمرهایی که توقع زیادی از یک تبلت ندارند هم گزینه بسیار خوبی باشد.

دیگر مشخصات تبلت MatePad 11.5

تبلت جدید هواوی

تبلت جدید چینی‌ها نه تنها نمایشگر شفافی دارد بلکه در زمینه دوربین و چیپست نیز یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر در بازه قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار است.

تبلت قدرتمند اما خوش‌قیمت هواوی از تجهیزات جانبی جذابی نیز بهره می‌برد که باید آن‌ها را به صورت جداگانه خریداری کنید. این مدل از کیبورد مغناطیسی مخصوص و قلم استایلوس هواوی با نام M Pen پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی تبلت میت پد ۱۱.۵ هواوی ۱۳ مگاپیکسلی است و کاربران می‌توانند با دوربین ۸ مگاپیکسلی این مدل، تماس‌های تصویری برقرار کنند. باتری MatePad 11.5 نیز ۷۷۰۰ میلی امپر ساعت ظرفیت دارد و به سادگی می‌تواند یک روز استفاده سنگین را دوام بیاورد.

تبلت Matepad 11.5

این تبلت جدید می‌تواند برای مولتی مدیا، مطالعه و حتی گیمینگ یک گزینه مناسب و اقتصادی باشد. البته مجهز نبودن به سیستم عامل اندروید مهم‌ترین نقطه ضعف این این مدل و دیگر محصولات هواوی است.

این تبلت از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در مقایسه با رقبا، سریع‌تر از صفر تا صد درصد برود. سیستم عامل این مدل هارمونی او اس ۳.۱ است و از هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

نظر شما درباره تبلت جدید هواوی چیست؟ با توجه به این که قیمت این مدل در مقایسه با مشخصاتش بسیار خوب است اما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی نمی‌کند، حاضر به خریدش هستید؟ در بخش نظرات با خانواده بزرگ گجت نیوز همراه شوید.