تبلت جدید پوکو پد

تبلت جدید پوکو با یک نمایشگر ۱۲.۱ اینچی و پردازنده پر ادعا از راه رسید

تبلت جدید پوکو پد رونمایی شد. Poco Pad از سخت‌افزار میان‌رده رو به بالا، نمایشگر و اسپیکرهای جذاب و قیمت مناسب برخوردار است.

پوکو امروز در کنار گوشی‌های هوشمند سری شیائومی پوکو F6، از اولین تبلت خود به نام پوکو پد – Poco Pad رونمایی کرد. این تبلت که برای کار و سرگرمی طراحی شده، شباهت زیادی به ردمی پد پرو دارد.

همه‌چیز درباره تبلت جدید پوکو پد

تبلت جدید پوکو پد

پوکو پد به یک نمایشگر 12.1 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، رزولوشن 2.5K و پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ (12 بیت) مجهز شده است. حداکثر روشنایی این نمایشگر 600 نیت است و از فناوری کاهش نور DC برای تجربه‌ای بدون سوسو در سطوح پایین‌تر نور بهره می‌برد.

تبلت جدید پوکو پد

پوکو نسبت تصویر 16:10 را برای این تبلت انتخاب کرده که برای فعالیت‌های مختلف مانند کار و سرگرمی مناسب است. در بخش سرگرمی نیز این محصول از چهار بلندگوی باکیفیت با پشتیبانی از دالبی اتموس و همچنین نمایشگری با پشتیبانی از دالبی ویژن برای تجربه تصویری بهتر هنگام تماشای ویدیو بهره می‌برد.

۱۵ دقیقه شارژ برای یک روز کامل گوش دادن به موسیقی!

باتری 10,000 میلی‌آمپر ساعتی این تبلت، تا 16 ساعت پخش مداوم ویدئو را دوام می‌آورد. شارژ این باتری با توان 33 وات انجام می‌شود و 15 دقیقه شارژ برای 26 ساعت پخش موسیقی کافی است.

پوکو پد از پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این تبلت همچنین از کارت‌های حافظه جانبی microSD تا 1.5 ترابایت پشتیبانی می‌کند. پوکو پد از رابط کاربری HyperOS استفاده می‌کند که با یک گوشی همراه با همین سیستم‌عامل، ویژگی‌های جالبی مانند انداختن صفحه گوشی روی تبلت، Drag و Drop کردن محتوا بین تبلت و گوشی و استفاده از کلیپ‌بورد مشترک را ارائه می‌دهد.

تبلت جدید پوکو پد

این تبلت چینی دارای یک بدنه فلزی یکپارچه زیبا به ضخامت 7.52 میلی‌متر و وزن 571 گرمی است. این تبلت در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه می‌شود. تبلت Poco Pad با نمایشگر باکیفیت، باتری قدرتمند، عملکرد مناسب، رابط کاربری کارآمد و طراحی زیبا، می‌تواند به‌عنوان گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال یک تبلت جهت استفاده در کار و سرگرمی هستند.

پوکو مجموعه‌ای از لوازم جانبی کاربردی را برای تبلت جدید خود ارائه می‌دهد. کاور پوکو پد با قیمت مناسب، از دستگاه شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می‌کند. برای کاربری حرفه‌ای‌تر، کیبورد پوکو پد با قیمت 80 دلار در دسترس است. اگر به دنبال ابزاری برای یادداشت‌برداری و طراحی هستید، می‌توانید قلم هوشمند پوکو را با قیمت 60 دلار تهیه کنید.

قیمت تبلت پوکو پد

فروش پوکو پد از امروز آغاز شده است. در دوره پیش‌فروش می‌توانید این تبلت را با قیمت 300 دلار (تنها یک نسخه با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت وجود دارد) خریداری کنید. بعد از اتمام دوره پیش‌فروش، قیمت نهایی این تبلت 330 دلار خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
تبلت لنوو Xiaoxin Pad Studio با هشت اسپیکر قدرتمند JBL رونمایی شد تبلت ۱۱ اینچی هواوی میت پد اس معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت تبلت آیپد ایر ۶ با طراحی متفاوت در دو سایز ۱۱ و ۱۳ اینچ رونمایی شد آیپد پرو جدید معرفی شد؛ نمایشگر اولد، چیپ M4 و طراحی نازک‌تر تبلت جدید HTC با قیمت عالی و امکانات مناسب از راه رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*