تبلت آیپد ایر ۶

تبلت آیپد ایر ۶ با طراحی متفاوت در دو سایز ۱۱ و ۱۳ اینچ رونمایی شد

تبلت آیپد ایر ۶ – iPad Air اپل رونمایی شد. نسل جدید آیپد ایر یک مدل بزرگ ۱۳ اینچی را هم دریافت کرده و مشخصات فنی آن بروز شده است.

اپل امروز در کنار نخستین آیپد پرو OLED، از نسل جدید آیپد ایر نیز رونمایی کرد. تبلت آیپد ایر ۶ نیز برای نخستین بار قرار است در دو اندازه ۱۱ و ۱۳ اینچی روانه بازار شود. این شرکت همچنین آیپد ایر ۱۱ اینچی را به‌روز کرده است. هر دو تبلت به تراشه M2 اپل مجهز شده‌اند و در رنگ‌های آبی، بنفش، روشنایی ستاره و خاکستری فضایی عرضه می‌شوند. قیمت پایه این تبلت‌ها از ۵۹۹ دلار برای مدل ۱۱ اینچی و ۷۹۹ دلار برای مدل ۱۳ اینچی شروع می‌شود و از امروز در وب‌سایت اپل قابل سفارش هستند.

آیپد ایر ۶ با امکانات جذاب ابعاد بزرگ‌تر

تبلت آیپد ایر ۶

همانند گذشته، آیپد ایر جدید یک لنز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلو دارد که حالا در مرکز لبه بلندتر قرار گرفته است (لبه‌ای که ترجیح می‌دهم آن را بهترین جایگاه برای قرارگیری دوربین بنامیم. همچنین این تبلت از یک نگهدارنده مداد اپل پشتیبانی می‌کند، قابلیتی که قبلاً تنها برای آیپد پرو در دسترس بود.

تبلت آیپد ایر ۶

حافظه داخلی مدل پایه آیپد ایر، با ۱۲۸ گیگابایت دو برابر حافظه اولیه‌ی آیپد ایر ۲۰۲۲ شده است. این تبلت همچنان از حسگر اثر انگشت لمسی (Touch ID) روی دکمه پاور استفاده می‌کند و بلندگوهای استریو در بالا و پایین آن قرار دارند.

تبلت آیپد ایر ۶

این اولین به‌روزرسانی برای آیپد ایر از زمان عرضه مدل M1 توسط اپل در دو سال پیش است و باعث شفافیت بیشتر در خط تولید تبلت‌های این شرکت می‌شود. حالا، اگر می‌خواهید از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر بدون پرداخت هزینه بالای آیپد پرو لذت ببرید، می‌توانید مدل ۱۳ اینچی iPad Air 6 اپل را سفارش دهید.