نسخه جدید بازی گیرز آف وار - Gears of War

از نسخه جدید بازی Gears of War رونمایی شد؛ سورپرایز مایکروسافت در رویداد ایکس باکس

مایکروسافت با معرفی نسخه جدید بازی گیرز آف وار (Gears of War) در رویداد ایکس باکس، همه را غافلگیر کرد. این نسخه طرفداران سری را شیفته خود می‌کند.

رویداد Xbox Games Showcase برای طرفداران قدیمی عناوین انحصاری مایکروسافت خبری هیجان‌انگیز داشت. بنا به آخرین اخبار بازی ها و کنسول های بازی، مایکروسافت در انتهای رویداد جدید ایکس باکس رسماً از نسخه جدید سری گیرز آف وار (Gears of War) رونمایی کرد که به جرئت برجسته‌ترین عنوان معرفی شده توسط این شرکت در این رویداد بود.

معرفی رسمی E-Day، نسخه جدید بازی Gears of War

نسخه جدید گیرز آف وار که E-Day نام دارد، پیش‌درآمدی بر این سری به حساب می‌آید و داستان آن 14 سال قبل از وقایع اولین گیرز آف وار جریان دارد. به گفته کوالیشن (The Coalition)، استودیو سازنده این بازی، E-Day عنوانی لازم جهت زمینه‌سازی برای نسخه‌های آینده است. طرفداران پروپاقرص سری Gears of War بدون شک از چنین عنوانی که به جزئیات پس‌زمینه شخصیت‌های این سری می‌پردازد استقبال می‌کنند.

در تریلر منتشر شده از این بازی یک «مارکوس فنیکسِ» جوان و خام به چشم می‌خورد؛ مارکوسی که آنقدر کم‌تجربه است که حتی در مبارزه با فقط یک لوکاست به چالش می‌خورد. با این حال، مارکوس پس از خلاص شدن از دست این لوکاست به کمک «دام»، با دوست خود به دوردست خیره می‌شود و ظهور لوکاست‌ها از اعماق سیاره را نظاره می‌کند.

کوالیشن بازی Gears of War: E-Day را مبتنی بر موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی توسعه می‌دهد و در این مقطع تاریخ انتشار آن را مشخص نکرده است. باید منتظر ارائه جزئیات بیشتر درباره این بازی طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی بود. نظر شما کاربران گجت نیوز درباره معرفی غافلگیرانه نسخه جدید گیرز آف وار چیست؟

از دست ندهید:
تریلر گیم پلی بازی کال آف دیوتی بلک اپس ۶ منتشر شد + تاریخ انتشار تریلر سینمایی جدید بازی تلماسه: بیداری (Dune: Awakening) را تماشا کنید تماشا کنید: تریلر بسته الحاقی جدید بازی الن ویک ۲، شاهکار سم لیک بازی UFL، رقیب فیفا و پی اس با سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو از راه رسید + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*