شرایط پیش فروش سایپا عید قربان

شرایط پیش فروش سایپا ویژه عید قربان 1403 اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط پیش فروش سه خودرو ساینا اس، کوییک و سهند اس را به مناسبت فرا رسیدن عید قربان 1403 اعلام کرد.

شرکت سایپا به‌مناسبت عید سعید قربان و در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، در نظر دارد تا عرضه سه خودروی ساینا S، کوییک GX-L و سهند S را در قالب شرایط پیش فروش ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه آغاز کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه عید قربان – خرداد ۱۴۰۳

نام خودرومبلغ علی الحسابقیمت نهاییموعد تحویل
ساینا S استاندارد ۸۵ گانه۱۷۰ میلیون تومانقیمت روز خودرو در زمان تحویلهفته چهارم دی الی اسفند ۱۴۰۳
کوییک GX-L۱۸۷ میلیون تومانقیمت روز خودرو در زمان تحویلهفته چهارم دی الی اسفند ۱۴۰۳
سهند S۲۳۱ میلیون تومانقیمت روز خودرو در زمان تحویلهفته چهارم دی الی اسفند ۱۴۰۳

در این طرح فروش، خودرو ساینا S با مبلغ علی‌الحساب پیش پرداخت ۱۷۰ میلیون تومان، خودرو کوییک GX-L با مبلغ علی‌الحساب پیش پرداخت ۱۸۷ میلیون تومان و سهند S با مبلغ علی‌الحساب پیش پرداخت ۲۳۱ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است قیمت نهایی بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌شود. همچنین موعد تحویل خودروها هفته چهارم دی الی اسفند ۱۴۰۳ اعلام شده است.

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com تا زمان تكمیل ظرفیت،‌ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین یادآوری می‌شود، متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت كد كاربری و رمز عبور اقدام کنند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: