مدیرعامل تویوتا

مدیرعامل تویوتا چپ کرد + ویدیو

مدیرعامل سابق و رئیس کنونی هیئت مدیره تویوتا که سابقه رانندگی حرفه‌ای دارد، در یک حادثه چپ کرد؛ ولی دقیقاً چه در این حادثه گذشته است؟

«آکیو تویودا» (Akio Toyoda)، مدیرعامل سابق تویوتا و رئیس کنونی هیئت مدیره آن، اخیراً در افتتاحیه یک مرکز تحقیق و توسعه جدید متعلق به این خودروساز ژاپنی حضور پیدا کرد. تا به اینجای کار همه‌چیز عادی و شاید حتی کسل‌کننده است؛ ولی داستان از آنجایی جالب می‌شود که یک تویوتا جی‌آر یاریس تصادفی در این مرکز به چشم خورد. بنا به جدیدترین اخبار خودرو، این در واقع خودرویی است که مدیرعامل سابق تویوتا مدتی قبل در حادثه‌ای خطرناک پشت فرمان آن چپ کرد!

تصادف مدیرعامل سابق تویوتا در پیست رالی

کانال Toyota Times Global در یوتیوب به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرد که در بخشی از آن صحنه چپ کردن مدیرعامل سابق تویوتا را نشان می‌دهد. آکیو تویودا سابقه شرکت در مسابقات اتومبیل‌رانی از جمله مسابقه 24 ساعته نوربورگرینگ و رالی ژاپن را دارد، ولی حادثه حتی برای بهترین راننده‌ها هم پیش می‌آید.

در این ویدیو تویودا پشت فرمان یک تویوتا جی‌آر یاریس آن را هدایت می‌کند و «نوریهیکو کاتسوتا»‌ (Norihiko Katsuta) به‌عنوان کمک‌راننده کنار او حضور دارد. تویودا مشغول رانندگی در یک پیست رالی است که ناگهان در برخورد با یک تپه سنگ‌ریزه، چپ می‌کند. این باعث می‌شود خودرو به‌صورت کامل غلت بزند، اما خوشبختانه هر دو از این حادثه صحیح و سالم بیرون آمدند.

حالا همین خودرو تصادفی به مرکز تحقیق و توسعه «شیمویاما» (Shimoyama)، واقع در منطقه‌ای کوهستانی با فاصله 30 دقیقه‌ای از دفتر مرکزی تویوتا راه پیدا کرده است. انگیزه تویودا از انجام این کار، رساندن یک پیام کلیدی بود؛ این‌که چطور مراکز تحقیق و توسعه از جمله این مرکز جدید می‌توانند در نهایت باعث پیشرفت تویوتا در طراحی، مهندسی و تولید خودرو شوند.

مدیرعامل سابق تویوتا می‌گوید که به شعار «بران، خراب کن و درستش کن» باور دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، او با این اقدام عملاً این شعار را به واقعیت تبدیل کرده است. در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این موضوع چیست؟

در گجت نیوز بخوانید:
این تویوتا لندکروزر قدیمی همچنان محبوب ترین ماشین پلیس ژاپن است تویوتا به زودی با عرضه یک شاسی بلند اسپرت، طرفدرانش را شگفت‌زده خواهد کرد خبر بد برای طرفداران تویوتا هایلوکس در سراسر جهان نگاهی به تمام نسل های تویوتا لندکروزر؛ از بدترین تا بهترین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*