قیمت کیا سراتو وارداتی

سرانجام قیمت کیا سراتو وارداتی در ایران مشخص شد

قیمت کیا سراتو وارداتی بالاخره مشخص شده است. این سدان کره‌ای جذاب در حال حاضر توسط کوشا خودرو به ایران وارد و عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار خودرو، قیمت نهایی کیا سراتو وارداتی که یکی از جذاب‌ترین خودروهای وارداتی کوشا خودرو محسوب می‌شود مشخص شده است.

قیمت کیا سراتو وارداتی در ایران چقدر است؟

کوشا خودرو که از آغاز فرآیند واردات خودرو بر واردات محصولات کیا تمرکز کرده، موفق شده در مدت اخیر، طیف متنوع و قابل قبولی از محصولات پرطرفدار این کمپانی کره‌ای را وارد ایران کند.

این شرکت اخیرا و با هدف تنوع بخشیدن هر چه بیشتر به سبد محصولات خود، کیا سراتو 2023 را نیز در سامانه یکپارچه عرضه کرد. البته که از این خودرو در حال حاضر تعداد کمی به کشور وارد شده و بعید است که در آینده شاهد شمار قابل توجهی از سراتو 2023 در خیابان‌های کشور باشیم.

کیا سراتو 2023

با وجود این باید اذعان کرد که کیا سراتو جی تی لاین به‌عنوان یکی از اسپرت‌ترین خودروهای وارداتی کوشا خودرو در صورت عرضه در سامانه یکپارچه می‌تواند متقاضیان زیادی به‌خصوص متقاضیان جوان را به خود جلب کند.

قیمت پایه کیا سراتو وارداتی کوشا خودرو در حال حاضر در سامانه یکپارچه 2 میلیارد و 122 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده و با افزودن هزینه‌های جانبی به این مبلغ باید گفت که قیمت نهایی این خودرو برای متقاضیان تا 2 میلیارد و 750 میلیون تومان خواهد رسید.

نام خودروقیمت پایه قطعیقیمت نهایی
کیا سراتو ۲۰۲۳۲,۱۲۲,۶۰۰,۰۰۰۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

گفتنی است سراتو وارداتی کوشا خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی و چهار سیلندر برخوردار است که قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 196 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. این قدرت توسط یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک AT از پیشرانه به چرخ‌های جلو می‌رسد.

کیا سراتو وارداتی

از جمله امکانات رفاهی و آپشن‌های کیا سراتو 2023 نیز می‌توان وجود دو ایربگ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک عقب، تهویه دستی، استارت دکمه‌ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، اتولایت، پدل شیفتر و غیره اشاره کرد.

در پایان لازم به ذکر است، کوشا خودرو پیش از نیز نسبت به واردات دیگر محصولات کیا از جمله کیا سلتوس، کیا پگاس و کیا اسپورتیج اقدام کرده است.

مطالب بیشتر در گجت نیوز:
میتسوبیشی اوتلندر ۷ نفره + مشخصات فنی و قیمت مشخصات فنی و امکانات تویوتا کرولا کراس هیبرید وارداتی منتشر شد لاماری ایما برقی + مشخصات فنی و قیمت میتسوبیشی اوتلندر ۵ نفره + مشخصات فنی و قیمت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*