گوشی سامسونگ برای ایلان ماسک

سامسونگ برای ایلان ماسک گوشی می‌سازد؛ ایکس فون در راه است

برخی شایعات جدید حاکی از این است که ایلان ماسک احتمالا قصد دارد گوشی هوشمند خود را با همکاری سامسونگ روانه بازار کند.

به‌نظر می‌رسد که ایلان ماسک، مدیرعامل جنجالی تسلا و اسپیس ایکس قصد دارد گوشی اختصاصی خود با قابلیت اتصال به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را با همکاری سامسونگ معرفی کند. این خبر در حالی مطرح شده که بعد از اعلام خبر همکاری اپل و OpenAI، استفاده از محصولات اپل در شرکت‌های ایلان ماسک ممنوع اعلام شده است.

گوشی ایلان ماسک چه مشخصاتی دارد؟

در حال حاضر اطلاعات خاصی از مشخصات فنی گوشی ایلان ماسک نداریم؛ اما انتظار می‌رود این گوشی از یک سیستم عامل منبع باز با قابلیت اتصال به اینترنت ماهواره ای استارلینک برخوردار باشد.

گفتنی است، شایعات تمایل ایلان ماسک به همکاری با سامسونگ برای عرضه یک گوشی هوشمند در حالی مطرح می‌شود که آقای ماسک به صراحت ناراحتی خود از همکاری اپل با شرکت OpenAI را بروز داده و ضمن تاکید بر تاخیر اپل در ورود به عرصه هوش مصنوعی، گفته اپل در این مورد هوشمندانه عمل نکرده است.

گوشی تسلا

شدت ناراحتی ماسک از این ماجرا به‌حدی است که امروز مشخص شد استفاده از محصولات اپل در تمام شرکت های ایلان ماسک ممنوع شده است. از طرفی، آقای ماسک بر این باور است که اپل صرفا فروشنده اطلاعات کاربران است و هیچ ایده‌ای درباره اتفاقی که برای اطلاعات تحویل‌شده به OpenAI رخ می‌دهد، ندارد.

لازم به ذکر است اپل اخیرا و در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان از سیستم‌عامل‌های جدید خود با پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرد. بر اساس اعلام اپل، از این به بعد دستیار هوشمند سیری در iOS 18 می‌تواند به کمک ChatGPT درخواست‌های کاربران را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید:
هوش مصنوعی اختصاصی اپل با نام Apple Intelligence معرفی شد جدایی ایلان ماسک از تسلا: یا ۶۵ میلیارد دلار حقوق می‌دهید، یا می‌روم جف بزوس عنوان ثروتمندترین فرد جهان را دوباره به دست آورد هوش مصنوعی جدید اپل فقط در این گوشی های آیفون کار می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*