ماشین لباسشویی جدید ال جی

ماشین لباسشویی جدید ال جی، عمر لباس های شما را افزایش می‌دهد

ماشین لباسشویی جدید Mijing ال جی با بهره‌گیری از موتورهای الکتریکی براش‌لس عملکرد بهینه‌تری داشته و آسیب بسیار کمتری به لباس‌ها وارد می‌کند.

بخش لوازم خانگی ال جی الکترونیکس به‌تازگی از نسل جدید ماشین های لباسشویی Mijing خود با ظرفیت 14 کیلوگرمی رونمایی کرده است. این دستگاه که در نسل قبلی ظرفیتی 10.5 کیلوگرمی داشت، اکنون درامی به قطر 555 میلیمتری داشته و با طراحی بسیار باریک و حرفه‌ای خود توانسته ضخامت کلی تنها 585 میلیمتری داشته باشد. درام این ماشین لباسشویی LG از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده که آن را به گزینه‌ای فوق‌العاده برای شستشوی لباس‌های حساس شما تبدیل خواهد کرد.

ماشین لباس شویی جدید ال جی؛ جمع و جور، پرتوان و سریع!

ماشین لباسشویی جدید Mijing کمپانی ال جی در رنگ سفید و با درب شیشه‌ای رونمایی شده و از مدهای مختلف عملکردی پشتیبانی می‌کند. بنا به ادعای سازنده، این دستگاه قادر است آسیب‌های وارد شده به لباس حین شستشو را 30 درصد کاهش داده و مصرف انرژی را نیز 25 درصد بهینه‌تر کند!

این دستگاه جدید LG از نسل پنجم فناوری تبدیل فرکانس مستقیم از طریق هوش مصنوعی بهره می‌برد که قادر است با سنجش جنس لباس‌ها یا میزان نرمی و لطافتشان، دور چرخش را تنظیم کرده و شستشوی مناسب‌تری را رقم بزند.

علاوه بر این، از دیگر قابلیت‌های این ماشین لباسشویی جدید ال جی می‌توان به قابلیت تمیز کردن سریع 360 درجه از طریق اسپری کردن آب، پاک‌سازی سریع لباس‌ها (تنها 39 دقیقه)، شستشو با بخار در دمای حداکثر 90 درجه، استریل‌سازی لباس‌ها با بخار و پاک کردن چربی و انگل اشاره کرد.

مد شستشوی 360 درجه‌ای این دستگاه به‌طور خاص چهار فرکانس عملکردی مختلف داشته و قادر است از طریق پاشش هوشمند آب از همه جهات به شستشوی سریع و دقیق لباس‌ها بپردازد. مکان و نرخ پاشش آب در این مد از طریق پایش خودکار میزان تجمع لبا‌س‌ها در مکان‌های مختلف قابل تعیین خواهد بود.

در این بین، درب‌های شیشه‌ای این ماشین لباسشویی LG نیز با وجود آن‌که مانند برخی مدل‌های دیگر جلوه بصری چندان جذابی ندارند، اما دوام بسیار بالاتری داشته و برای مدتی طولانی‌تر براق و تمیز باقی می‌مانند. ماشین لباسشویی Mijing همچنین از یک لیفتر از جنس فولاد ضدزنگ بهره می‌برد که با کشیدن البسه مانع از گره خوردن آن‌ها می‌شود.

عملکرد لباس شویی جدید ال جی توسط یک موتور با فرکانس متغیر تامین می‌شود. در کنار این موتور، یک پمپ آب الکتریکی بدون جاروبک (براش‌لس) نیز مسئولیت پمپ کردن و پاشش آب را بر عهده دارد و یک پمپ تخلیه BLDC دیگر نیز وظیفه خروج آب را عهده‌دار شده است. استفاده از موتورهای براش‌لس در این دستگاه باعث شده که میزان ارتعاش و نویز آن به حداقل رسیده و مصرف انرژی آن نیز بهینه‌تر شود. لباسشویی Mijing ال جی همچنین از شش مد مختلف عملکردی بهره خواهد برد.

ال جی قیمت این دستگاه را 1125 دلار اعلام کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:
با ماشین لباسشویی ال جی TwinWash آلودگی‌ها و آلرژی‌ها را بخار کنید ماشین لباسشویی جدید شیائومی با عملکرد شستشوی فوق‌العاده و خشک‌کن هوشمند رونمایی شد! ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro با فناوری استریلیزاسیون بخار رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*