ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean Wash Pro Washer Dryer

ماشین لباسشویی جدید شیائومی با عملکرد شستشوی فوق‌العاده و خشک‌کن هوشمند رونمایی شد!

ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean Wash Pro Washer Dryer با وزن ۱۲ کیلوگرمی، شستشوی شگفت‌انگیز و خشک‌کن هوشمند رونمایی شد.

شرکت شیائومی جدیدترین ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی درب-از-جلو خود را با نام “Mijia Super Clean Wash Pro Washer Dryer” معرفی کرد. این مدل جدید با ظرفیت بالا، ویژگی‌های خشک‌کردن هوشمند و اتصال هوشمند قدرتمند، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌هایی تبدیل می‌کند که به‌دنبال راه‌حل جامعی برای شستشوی لباس‌هایشان هستند. این محصول هم‌اکنون در وب‌سایت JD.com با قیمت ۲۲۹۹ یوان (۳۱۸ دلار) به فروش می‌رسد.

مشخصات ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean Wash Pro

ماشین لباسشویی ۱۲ کیلوگرمی Mijia از قطر دیگ ۵۳۰ میلی‌متری برخوردار است که به‌لطف آن، به‌راحتی نیازهای شستشوی لباس‌های خانواده‌های پر جمعیت را برطرف می‌کند. این ظرفیت برای شستن لباس‌های شما در کل هفته یا نظافت فصلی کافی است. دیگ جادار این محصول به لباس‌ها اجازه می‌دهد آزادانه حرکت کنند و از چروک شدن و گره خوردن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean Wash Pro Washer Dryer

این ماشین به نسبت شستشوی یک به یک دست می‌یابد که از استاندارد ملی یک به ۰.۳ فراتر خواهد بود. قطر بزرگ‌تر دیگ نیروی گریز از مرکز بیشتری را تضمین می‌کند و لباس‌ها را به طور کامل می‌شوید. این ویژگی به خصوص برای شستن اقلام بزرگ مانند ملحفه، پرده و پتو مفید است.

خشک‌کردن هوشمند و ملایم

لباسشویی میجیا سوپر کلین واش پرو برای شستشوی کامل و بهداشتی، لایه‌های مختلف محافظتی را ارائه می‌دهد. ویژگی‌های آن شامل استریلیزاسیون با بخار و حذف کنه، دستیابی به ۹۹.۹۹۹% نرخ استریلیزاسیون و ۱۰۰% نرخ حذف کنه است. عملکرد شستشوی دیگ با دمای بالا از آب ۹۵ درجه سانتی‌گراد برای تمیز کردن دیگ استفاده می‌کند، در حالی که اسپری درزگیر درب باقی‌مانده‌ها را کاهش می‌دهد و درزگیر درب نانو ضد باکتری، لایه محافظتی دیگری را اضافه می‌کند.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean Wash Pro Washer Dryer

لباسشویی شیائومی، سنسورهایی با دقت بالا مجهز شده که به‌لطف آن‌ها خشک‌کردن هوشمند را ارائه می‌دهد. دستگاه با خشک شدن لباس‌ها متوقف می‌شود و از خشک شدن بیش از حد و آسیب احتمالی به پارچه‌ها جلوگیری می‌کند. این ویژگی تضمین می‌کند که لباس‌ها نرم، لطیف و بدون چروک باقی می‌مانند. قابلیت خشک‌کردن ملایم با دمای پایین، دما را به طور دقیق بین ۵۵ تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد کنترل می‌کند و بدون آسیب رساندن به لباس‌ها، خشک کردن سریع را ارائه می‌دهد.

اتصال هوشمند و کنترل از راه دور

موتور DD (درایو مستقیم) عملکردی نرم و پایدار با صدای کم را تضمین می‌کند. چهار ضربه گیر و تراشه هوشمند، حرکت دیگ را به حداقل می‌رسانند و از پارچه‌های ظریف محافظت می‌کنند. بدنه فوق باریک این ماشین با ضخامت ۵۴۰ میلی‌متر، به طور یکپارچه در فضاهای مختلف مانند بالکن، حمام و آشپزخانه جای می‌گیرد و به زیبایی منزل شما می‌افزاید.

ماشین لباسشویی جدید شیائومی Mijia Super Clean Wash Pro Washer Dryer

ماشین لباسشویی جدید شیائومی با Xiaomi HypeOS Connect ادغام می‌شود و امکان کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن Mi Home روی گوشی هوشمند شما را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند برنامه شستشو را تنظیم کنند، برنامه‌ها را کنترل کنند و حتی از کنترل صوتی Xiaoai برای کنترل ماشین بدون دخالت دست استفاده کنند.

این محصول دارای ۲۶ برنامه شستشوی مختلف است که برای انواع پارچه‌ها از جمله پشم، کرک و ابریشم طراحی شده‌اند. همچنین یک برنامه شستشوی سریع برای لباس‌هایی با آلودگی کم هم دارد. عملکرد شستشوی هوشمند وزن لباس‌ها را حس می‌کند و حجم آب و مدت شستشو را بر اساس آن تنظیم می‌کند و باعث افزایش ۱۵ درصدی کارایی می‌شود.

این محصول همچنین دارای چراغ داخلی دیگ برای دید بهتر در شب، پنل کنترل رنگی برای کاربری آسان و خدمات پس از فروش با امنیت بالا با ۳ سال گارانتی برای کل دستگاه و ۱۰ سال گارانتی برای موتور است.

در گجت نیوز بخوانید:
محصول جدید شیائومی یک اجاق گاز ۱۱۸ دلاری است پنکه جدید شیائومی، قابل حمل است و با پاوربانک کار می‌کند دوربین امنیتی خانگی شیائومی با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی و وضوح 4K رونمایی شد پنکه سقفی جدید شیائومی با قابلیت روشنایی و طراحی مدرن از راه رسید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*