آنر Magic V Flip

گوشی تاشو آنر Magic V Flip با یک نمایشگر پشتی 4 اینچی جذاب رونمایی شد

آنر با معرفی گوشی تاشو آنر Magic V Flip از همین الان به جنگ گلکسی زد فلیپ 6 رفت. این گوشی یک صفحه نمایش بیرونی 4 اینچی و حداکثر 16 گیگ رم خواهد داشت.

کمپانی آنر با سری محصولات Magic V خود حضور قابل توجهی در بازار گوشی‌های تاشو اندرویدی دارد. این کمپانی روز گذشته از یک گوشی تاشو جدید تحت نام آنر Magic V Flip با طراحی صدفی رونمایی کرد که با توجه به مشخصات فنی و طراحی خود از همین الان در قامت رقیبی قدرتمند برای گلکسی زد فلیپ 6 ظاهر شده است.

مهم‌ترین مشخصه طراحی این گوشی جذاب آنر صفحه نمایش بیرونی فوق‌العاده بزرگ و 4 اینچی آن است که از پانل‌های LTPO OLED بهره می‌برد.

مشخصات فنی آنر Magic V Flip؛ رقیب سرسخت گلکسی زد فلیپ 5!

با صفحه نمایش شگفت‌انگیز بیرونی آنر مجیک V فلیپ آغاز می‌کنیم! این صفحه نمایش رزولوشن 1092 در 1200 پیکسلی (چگالی 405 پیکسل بر اینچ) داشته و ضمن ارائه نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 1600 نیت دارد. این صفحه نمایش همچنین قابلیت تقسیم‌پذیری به بخش‌های مختلف را نیز دارد و از این طریق نسبت استاندارد 16:9 را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر می‌توان با چرخاندن این صفحه نمایش بیرونی از قسمت بالای نمایشگر برای تماشای محتوای ویدیویی و از قسمت پایین به‌عنوان بخش کنترل استفاده کرد.

صفحه نمایش داخلی Honor Magic تاشو

آنر Magic V Flip همچنین از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) بهره برده و می‌تواند اپلیکیشن‌های فول اسکرین را روی صفحه نمایش بیرونی بدون هیچ مشکلی اجرا کند. آنر همچنین با هوشمندی قابلیت ادامه دادن فعالیت (Continuity) را نیز در این گوشی تعبیه کرده که از طریق آن می‌توان تمام آنچه در صفحه بیرونی نمایش داده می‌شود را پس از باز کردن گوشی بدون تغییر در صفحه اصلی مشاهده کرد.

علاوه بر این، صفحه نمایش داخلی Honor Magic V Flip نیز اندازه‌ای 6.8 اینچی داشته و از پانل‌های LTPO OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نسبت 21:9 و نرخ رفرش تطبیقی 120 هرتز بهره می‌برد. حداکثر میزان روشنایی این صفحه نمایش 3000 نیت بوده و پشتیبانی از دالبی ویژن نیز از دیگر قابلیت‌های آن به شمار می‌رود.

آنر Magic V Flip

قسمت‌های بالا و پایین گوشی آنر Magic V Flip در حالت تاشده به‌طور کامل روی هم قرار گرفته و ضخامتی 14.89 میلیمتری به دستگاه می‌بخشند. از سوی دیگر، زمانی که دستگاه باز باشد، ضخامت آن به 7.5 میلیمتر می‌رسد. همچنین لولای به کار رفته در این دستگاه نیز به‌طور خاص توسط خود آنر طراحی شده و در آن از فنرهای فولادی و قاب آلومینیومی استفاده شده است.

گوشی جدید و تاشو آنر از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام بهره برده و تا سقف 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی دارند. در عین حال نسخه پایه این گوشی مجهز به 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه روانه بازار خواهد شد. علیرغم این ابعاد و ضخامت محدود، مهندسین کمپانی آنر همچنین موفق شده‌اند یک ورق 0.25 میلیمتری فوق باریک محفظه بخار را نیز در این دستگاه تعبیه کرده و مساحت 2300 میلیمتر مربعی انتقال حرارت داخل دستگاه را از طریق آن پوشش دهند.

در بخش دوربین، گوشی تاشو جدید Honor از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX906 با اندازه 1/1.56 اینچ و دیافراگم f/1.9 و مجهز به لرزشگیر نوری بهره خواهد برد. از سوی دیگر دوربین فوق عریض این دستگاه نیز 12 مگاپیکسلی بوده و قابلیت استفاده به‌عنوان لنز ماکرو را خواهد داشت. به جز این دو دوربین، در قسمت جلو نیز شاهد تعبیه دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی هستیم که از حسگر IMX816 بهره برده و قابلیت فوکوس خودکار دارد.

گوشی تاشو آنر مجهز به MagicOS 8.0 رونمایی خواهد شد که بر پایه اندروید 14 طراحی شده است. همچنین باتری این دستگاه هم 4800 میلی آمپر ساعتی بوده و شارژ سریع آن با توان 66 وات انجام خواهد شد. آنر Magic V Flip همچنین در سه رنگ اصلی مشکی، سفید و صورتی روانه بازار شده و در نسخه ویژه نیز تمی سبز رنگ و براق خواهد داشت.

قیمت مدل پایه Honor Magic V Flip در ظرفیت 12/256 برابر با 690 دلار است؛ درحالیکه گران‌ترین نسخه این گوشی که 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه در اختیار دارد، 827 دلار قیمت‌گذاری شده است. آنر هنوز به‌طور دقیق مشخص نکرده که آیا این گوشی در دیگر بازارهای جهان غیر از چین هم عرضه خواهد شد یا خیر.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلاری رونمایی شد گوشی تاشو آنر V Purse معرفی شد؛ تلفیق جذاب تکنولوژی و دنیای مد سامسونگ جایگاه بزرگترین سازنده گوشی‌های تاشو جهان را به چینی‌ها واگذار کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*