فالوور اینستاگرام

با قدرت لایک و فالوور، در اینستاگرام بدرخشید!

در دنیای امروز، کمتر کسی رو پیدا می‌کنی که با اینستاگرام آشنایی نداشته باشه! از کودکان گرفته تا میانسالان و حتی افراد مسن، با این شبکه اجتماعی محبوب آشنان و خیلی از اونا هم چندین ساعت از شبانه‌روز رو صرف فعالیت در اینستاگرام می‌کنن.

همین کاربرد و محبوبیت گسترده هم باعث شده تا اکثر کسب‌و‌کارها و افراد دنبال راه‌های میانبری برای دیده شدن در این اپلیکیشن باشن.

داشتن فالوورهای زیاد و تعامل بالا، کلید موفقیت در این پلتفرم پرمخاطبه و بدون داشتنه اون عملا هیچ سودی نمیشه از اینستاگرام برد و نکته‌ی سخته ماجرا اینجاست که رسیدن به این هدف به تنهایی می‌تونه بسیار بسیار دشوار و زمان‌بر باشه!

در این مطلب شما رو با یه پلتفرم ایرانی به نام “بای لایک” آشنا می‌کنیم که برای خرید لایک اینستاگرام و فالوور ایرانی، افزایش ویو یا بازدید و حتی سفارش کامنت فارسی اینستاگرام به کمکت میاد و باعث میشه تا به سررررعت در فضای پر رقیب اینستاگرام پیشرفت کنی و از تمام رقبا به راحتی پیشی بگیری.

خرید فالوور اینستاگرام

همه میدونن که تعداد فالوور، اولین و مهم‌ترین ملاک محبوب بودن یه پیج به‌شمار میره و این مسئاله وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنه که قراره پولی رد و بدل بشه و خریدی از اون پیج صورت بگیره.

تجربه ثابت کرده مخاطبانی که برای اولین بار به پیج شما سر میزنن اگر با تعداد کم فالوورهای شما مواجه بشن اصلا اعتماد نمی‌کنن که حتی دایرکت شما رو باز کنن! چه برسه به ثبت سفارش و…

از طرفی خیلی از افراد دوست دارن فالوورهای زیادی داشته باشن و به عنوان اینفلوئنسر در این حوزه فعالیت کنن که برای اون‌ها هم ما سوپرایز داریم…

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام

اما نکته‌‌ی مهمی که باید مد نظر قرار داد اینه که آیا این فالوورها واقعی هستن یا فیک؟ خوشبختانه بای لایک امکان خرید فالوور ایرانی رو در اختیارت قرار داده که میتونی از قسمت “خرید فالوور ایرانی” فالوورهایی دریافت کنی که توسط افراد ایرانی و واقعی ساخته شدن و این یعنی علاوه بر افزایش تعداد فالوور ممکنه از بین همین فالوورها مشتری هم پیدا کنی!!! دیگه چی از این بهتر؟!

خبر خوب این‌که بای لایک 50 درصد به تعداد سفارش فالوور شما اضافه می‌کنه تا در صورت آنفالو، ضرر نکنین و همون تعدادی رو که سفارش داده بودی، دریافت کنی.

خرید لایک اینستاگرام

اگه فردی هستی که مرتباً توی اینستاگرام فعالی و پست می‌ذاری، این حس رو به خوبی درک می‌کنی که لایک شدن پست بسیار لذت‌بخشه و در عین حال نشون میده که بقیه هم با تو هم‌عقیده هستن و محتوایی رو که تولید کردی، تایید می‌کنن.

از اون مهم‌تر تاثیر بسیار زیاد لایک هر پست روی افزایش تعامل پیج و رفتن پست به اکسپلور رو که اصلا نمیشه نادید گرفت!!

پس اگه فالوورهای زیادی داری اما پست‌هایی که میذاری لایک نمیشه و این موضوع باعث شده هم انرژیت رو از دست بدی هم از اکسپلور بمونی خب بهت تبریک میگم تو میتونی این مشکل رو کاااملا بر طرف کنی! میگی چجوری؟؟

بازم بای لایک!

خرید لایک ایرانی اینستاگرام

با استفاده از سرویس “خرید لایک” بای لایک، به هر تعداد که میخوای لایک ایرانی اینستاگرام روی پست‌هات دریافت کن و اینجوری هم اعتماد فالوورهات رو جلب کن و هم پست‌هاتو یه راست بفرست تو اکسپلور!!

خرید بازدید برای پست‌های اینستاگرام

حتما در جریانی دیگه!

بعد از تعداد لایک و فالوور این تعداد ویو‌هاست که برای جلب اعتماد و البته رفتن به اکسپلور حرف اولو آخرو میزنه! مخصوصااااا برای ریلز‌های قشنگت!

یکی از خدمات دیگه‌ای که پلتفرم بای لایک در اختیارت میذاره، خرید ویو یا همون بازدید برای ویدیوهای اینستاگرامه. شگفت‌انگیزه نه؟!

با این پلتفرم میتونی تمام معیار‌های لازم برای افزایش اعتبار پیجت و جلب اعتماد مخاطبت رو با هم داشته باشی… پس هیچ جا دیگه نرو!

خرید بازدید ایرانی اینستاگرام

کافیه تعداد بازدید مورد نظرت رو انتخاب کنی و منتظر افزایش بازدید پست‌های ویدیویی توسط کاربران ایرانی باشی!

افزایش کامنت اینستاگرام

خب خب خب، اگه تا اینجای کار از خدمات جامع و کامل بای لایک شگفت‌زده شدی بیا که میخوام تیر آخرو بهت نشون بدم!! مراقب باش شاخ در نیاری پس…

تا حالا هرچی گفتی ما گفتیم چشم.

گفتی فالوور گفتیم بفرما

گفتی پس لایک‌هام چی گفتیم بفرما

گفتی خب لایک بدون ویو چه فایده گفتیم بفرما اینم ویو

حالا لابد توقع داری کامنتاتم ما واست بذاریم؟!!!

خب تبریک میگم توقع به جایی داری…

عمرا فکرشم نمی‌کردی بتونی از یه پلتفرم با قیمت پایین کامنت بخری اونم کامنت فارسی دلخواه خودت! این دیگه نوبره والا!! هر کامنت با هر متنی که خودت بخوای واست میذاریم.

کامنت‌هایی که زیر پست‌ها نوشته میشن، تاثیر بسیار زیادی در ایجاد اعتماد ایفا می‌کنن. این موضوع مخصوصاً برای پیج‌‌‌هایی که محصولات یا خدماتی رو از طریق اینستاگرام به فروش می‌رسونن اهمیت ویژه‌ای داره.

با خرید کامنت از بای لایک، نظرات کاربران ایرانی و فعال اینستاگرام زیر پست‌هاتون به نمایش درمیاد.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

تعداد بازدید برای استوری اهمیت بیشتری نسبت به پست‌های معمولی داره. چون هر استوری فقط 24 ساعت نمایش داده میشه.

مخصوصا برای افرادی که میخوان تبلیغات استوری بگیرن که دیگه خوراکهههه!

با خرید پکیج افزایش بازدید استوری اینستاگرام، سرعت دیده شدن استوری‌هات رو بالا ببر!

باشگاه کاربران “کوین کلاب”

با کوین کلاب میتونی خیلی راحت به شکل‌های مختلف سکه جمع کنی و بعد از همون سکه‌ها به‌عنوان اعتبار خرید از سایت استفاده کنی!! اینجوری کلی توی هزینه‌هات صرفه‌جویی میشه…

خلاصه اگه دنبال یه راه سریع و در عین حال قابل اعتماد برای افزایش محبوبیت پیجت در اینستاگرام می‌گردی، همین حالا یه نگاهی به سایت بای لایک و خدمات متنوع از جمله، خرید فالوور ایرانی اینستاگرام ، خرید لایک ، افزایش ویو یا بازدید پست‌ها و سفارش کامنت فارسی دلخواه که در اختیارت قرار میده بنداز!

www.buylike.ir

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*