گوشی پرچمدار چینی اوپو فایند X7‌ اولترا

یک گوشی پرچمدار چینی، قهرمان جدید تست باتری و دوربین DxoMark

یک گوشی پرچمدار چینی، بالاتر از تمام آیفون‌ها و گوشی‌های هزار دلاری سامسونگ موفق شده قهرمان جدید تست باتری و دوربین در آزمون دگزومارک شود.

گوشی‌های شرکت اوپو تغییرات چشمگیری را طی سالیان اخیر تجربه کرده‌اند و حالا وقتی نام این برند چینی به‌گوش می‌رسد، همه آن را نه برای محصولات ارزان قیمت، بلکه برای گوشی‌های پرچمدار سری Find X می‌شناسند. جدیدترین عضو این خانواده، گوشی پرچمدار چینی اوپو فایند X7 اولترا است که درخشش فوق‌العاده‌ای را در بخش دوربین کسب کرده است. البته برای دستیابی به این درخشش، ضخامت بدنه (با ۹.۵ میلی‌متر) را فدا کرده است.

اوپو فایند X7 اولترا؛ پادشاه آزمون باتری و دوربین دگزومارک

اما حالا آزمون‌های مربوط به باتری DxOMark نشان می‌دهند که این گوشی چینی نه فقط در بخش دوربین یک ابرقدرت است، بلکه در باتری و شارژدهی هم هیچ رقیبی ندارد. دگزومارک، مرجع معتبر بررسی گوشی‌های هوشمند، اوپو Find X7 اولترا را به عنوان قهرمان جدید تست باتری معرفی کرده است.

گوشی پرچمدار چینی اوپو فایند X7‌ اولترا

این گوشی در استفاده‌های روزمره در فضای بسته به خصوص تماشای ویدیو، برقراری تماس و انجام بازی، عملکرد بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. با این حال، در فضای باز و هنگام عکاسی، برقراری تماس و استفاده از شبکه‌های اجتماعی، افت جزئی در عملکرد باتری مشاهده می‌شود که البته طبیعی است.

شارژ سریع در چشم به هم زدنی!

این گوشی به‌لطف فناوری شارژ ۱۰۰ واتی سیمی، در مدت ۳۰ دقیقه به ظرفیت ۹۸ درصد باتری و در ۲۰ دقیقه به ظرفیت ۸۰ درصد می‌رسد. با در نظر گرفتن این که همیشه نیازی به شارژ کامل نیست و ۸۰ درصد برای بسیاری از کاربران برای شارژهای سریع کافی است، رسیدن به ۸۰ درصد در کمتر از نیم ساعت عملکردی قابل توجه به شمار می‌رود. شارژ کامل دستگاه نیز فقط ۳۲ دقیقه طول می‌کشد. توجه داشته باشید که این نتایج مربوط به تست‌های شارژ سیمی است.

گوشی پرچمدار چینی اوپو فایند X7‌ اولترا

بیشتر بخوانید:

نسخه جدید اوپو فایند ایکس ٧ اولترا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای رونمایی شد

هنگام شارژ بی‌سیم، در عرض ۳۰ دقیقه گوشی ۴۳ درصد شارژ می‌شود و برای ۸۰ درصد باید ۱ ساعت و ۱۲ دقیقه منتظر بمانید. شارژ کامل آن هم ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه طول می‌کشد. نتایج کامل آزمایش باتری Oppo Find X7 Ultra در آزمون دگزومارک را می‌توانید از طریق سایت رسمی این مجموعه ببینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*