بسته های ویژه همراه اول

بسته های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر ارائه شد

بسته های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر ارائه شد. اپراتور همراه اول به مناسبت دهه ولایت برای مشترکان خود بسته‌های ترکیبی با تخفیف ویژه را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت آغاز دهه ولایت برای تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود، بسته ترکیبی با تخفیف بیش از 60 درصد را در نظر گرفت. این بسته‌ها از روز عید قربان تا عید غدیر 1403 قابل فعالسازی هستند.

بسته های ویژه همراه اول برای دهه ولایت

مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 672 مربع می‌توانند این بسته‌ها را فعال کنند. همچنین مشترکان انارستان نیز از طریق شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع می‌توانند یک بسته 2 گیگابایت اینترنت با 2 ساعت مکالمه (درون شبکه و با تلفن ثابت) را خریداری کنند. این بسته های ترکیبی به مدت 10 روز اعتبار دارند و مشتریان از دوشنبه 28 خرداد 1403 تا پایان روز سه شنبه 5 تیر به مدت 10 روز مهلت دارند تا آنها را فعال کنند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) بسته های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین معرفی شدند آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*