تبلت جدید لنوو

تبلت جدید لنوو صدایی قدرتمندتر از یک اسپیکر بلوتوثی دارد

تبلت جدید لنوو تب پلاس – Lenovo Tab Plus با بهره‌گیری از هشت اسپیکر و توان صدای خروجی 26 واتی به‌خوبی می‌تواند نقش یک اسپیکر توانمند بلوتوثی را ایفا کند.

تبلت جدید لنوو، موسوم به لنوو تب پلاس محصولی واقعا منحصربفرد است. این دستگاه 11.5 اینچی محدودیت‌های صوتی تبلت‌ها را در هم شکسته و با توان خروجی صوت 26 وات، همانند تبلت شیائوشین پد استودیو به محصولی دست نیافتنی تبدیل شده است. در ادامه جزئیات بیشتر این تبلت لنوو را بررسی خواهیم کرد.

تبلت جدید لنوو تب پلاس هشت اسپیکر و چهار ووفر دارد!

تبلت جدید لنوو قصد دارد تصور کاربران از کیفیت و حجم صدای پایین تبلت‌ها را تغییر دهد. این دستگاه از چهار توییتر و چهار ووفر بهره‌مند بوده و با پشتیبانی از دالبی اتموس صدایی باورنکردنی ارائه می‌دهد. این توانمندی فوق‌العاده صوتی باعث شده که لنوو امکان تبدیل تبلت جدیدش به یک اسپیکر بلوتوثی را نیز فراهم کند. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود گوشی یا سایر دستگاه‌های خود را به این تبلت متصل کرده و از کیفیت صوتی فوق‌العاده آن لذت ببرند.

تبلت Lenovo Tab Plus

از نظر مشخصات فنی، لنوو تب پلاس با بهره بردن از تراشه هلیو G99 و 8 گیگ رم محصولی کاملا متوسط به شمار می‌رود. همچنین صفحه نمایش 11.5 اینچی این دستگاه نیز رزولوشنی 2K داشته و نرخ رفرش 90 هرتزی ارائه می‌دهد تا تجربه بصری باکیفیت و بسیار روانی در اختیار کاربران قرار گیرد.

در این بین باتری 8600 میلی آمپر ساعتی به کار رفته در Lenovo Tab Plus نیز شارژدهی لازم برای 12 ساعت استریم محتوا را تضمین کرده و شارژ سریع 45 واتی این دستگاه نیز نگرانی‌های کاربران بابت زمان زیاد مورد نیاز برای شارژ را برطرف خواهند کرد.

لنوو تب پلاس به یک پایه نگهدارنده مجهز است که استفاده از آن به‌عنوان اسپیکر بلوتوث را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. با این وجود لنوو جک 3.5 میلیمتری هدفون را هم در تبلت جدیدش تعبیه کرده و با پشتیبانی از صدای با رزولوشن بالا و دالبی اتموس کیفیت صدایی عالی را هم برای این بخش رقم زده است.

البته اگر به مشخصات صوتی جداب تبلت جدید لنوو علاقمندید باید بدانید که ضخامت بالا، هزینه‌ای‌ست که برای برخوردار شدن از این قابلیت‌های جذاب باید بپردازید؛ چراکه اسپیکرهای قدرتمند، توییترها و ووفرهای به کار رفته در این دستگاه باعث خواهند شد که ضخامت آن به 13.58 میلیمتر برسد که به‌طور قابل توجهی بالاتر از استاندارد طراحی تبلت‌هاست.

تبلت جدید لنوو

لنوو همچنین در خصوص بازارهای هدف این دستگاه نیز اطلاعات چندانی منتشر نکرده؛ اما قیمت 290 دلاری این دستگاه بدون شک برای بسیاری افرادی که قصد خرید همزمان یک تبلت و یک اسپیکر بلوتوثی را دارند اغواکننده خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
تبلت ۱۱ اینچی هواوی میت پد اس معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت تبلت لنوو تب اکستریم با صفحه نمایش ۱۴.۵ اینچی معرفی شد ۵ دلیل برای اینکه تبلت ها در سال ۲۰۲۴ هنوز هم ارزش خرید زیادی دارند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*