ال‌جی X Screen در اروپا عرضه شد

اگر به یاد داشته باشید ال‌جی از سری جدید ایکس در ماه گذشته رونمایی کرد. در حقیقت، دو گوشی جدید ال‌جی ایکس کم ( LG X Cam ) و ال‌جی ایکس اسکرین ( LG X Screen ) در رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) معرفی شدند که هر یک به نحوی هدفمند بوده و نام آن‌ها بیانگر ویژگی هست که دارند. حال به نظر می‌رسد که مدل X Screen پای خود را به اروپا باز کرده و در کشور‌های اروپایی عرضه می‌گردد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

X Screen در حال حاضر در هلند به فروش می‌رسد و رنگ مشکی آن نیز قیمتی معادل ۳۴۳.۶۴ یورو دارد. از نظر مشخصات سخت افزاری نیز در این گوشی از یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز استفاده شده و یک صفحه‌ی ۴.۹۳ اینچی IPS LCD نیز بر روی آن قرار دارد.

ال‌جی X Screen در اروپا عرضه شد ۱از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رام اشاره کرد که به لطف وجود درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توان این حجم را افزایش نیز داد. این گوشی یک باتری ۲,۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز دارد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب X Screen به کار رفته و برای طرفداران سلفی نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی قرار دارد. محصول جدید ال‌جی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالوست. دیگر دیوایس‌های سری X شامل X Max ،X Speed ،X Style، و X Power می‌شود که به احتمال زیاد در اواخر سال میلادی ۲۰۱۶ باید شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*