تصاویر جدیدی از گوشی میزو پرو ۶ منتشر شد

گوشی میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) به تازگی توجهات را به خود جلب کرده است. البته این امر، گویا دلایل جالبی نیز دارد که می‌توان به استفاده از ۶ گیگابایت رم و همچنین قابلیت لمس سه بعدی که در آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس مشاهده کرده بودیم اشاره کرد. حال تصاویر جدیدی از این موبایل در فضای مجازی قرار گرفته که شباهت محصول جدید میزو به جد خود، میزو پرو ۵ ( Meizu Pro 5 ) را نشان می‌دهد. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

در تصاویر می‌توان به وضوح بدنه‌ی ساخته شده از فلز را به همراه کناره‌های منحنی مشاهده کرد. شباهت‌ها با مشاهده‌ی دوربین عقب و طراحی که دارد دو چندان نیز می‌شود، همچنین از سنسور اسکنر اثر انگشت Mtouch میزو نیز استفاده شده است. تصاویر چندان شفاف نیست، اما می‌توان گفت که صفحه‌ی میزو پرو ۶ نیز عالی به نظر می‌رسد زیرا باید نرخ صفحه به بدنه‌ی بالایی داشته باشد و همچنین با یک گوشی بدون حاشیه یا حداقل با حاشیه کم طرف باشیم.

از نظر مشخصات سخت افزاری، این گوشی دارای یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی (۱۰۸۰p) است. مدل پایه‌ی این گوشی ۴ گیگابایت رم و مدل پریمیوم آن از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد. ۶۴ گیگابایت نیز برای حافظه‌ی ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده که به احتمال زیاد گزینه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت.

دوربین عقب این گوشی از یک سنسور ۲۱ مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین جلو نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دارد تا بتوانید تصاویر سلفی گرفته و همچنین امکان چت ویدیویی داشته باشید. از نکات قابل توجهی که باید بدانید نیز تراشه‌ی استفاده شده در این گوشی‌ست که از یک چیپست هلیو ایکس ۲۵ به صورت انحصاری استفاده خواهد کرد.

این تراشه با همکاری مشترک میزو و مدیاتک ساخته شده و حداقل تا چند ماه بعد از عرضه‌ی آن به‌صورت انحصاری در اختیار میزو قرار خواهد گرفت. در حقیقت هلیو ایکس ۲۵ مدل پیشرفته‌ی ایکس ۲۰ بوده که دارای ۲ هسته‌ی Cortex A72 و ۲ دسته‌ی چهار هسته‌ای Cortex A53 است. البته تفاوت اصلی در فرکانس‌ آن‌هاست که هسته‌های A72 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی نیز با فرکانس ۸۵۰ مگاهرتز کار می‌کند.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*