فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳

فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ برای اولین بار در ایران آغاز شد + شرایط و جزئیات

شرکت آرین موتور، اولین دور فروش کراس اوور میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ را با قیمت علی‌الحساب در سامانه عرضه خودروهای وارداتی آغاز کرد.

طبق به‌روزرسانی جدید سامانه فروش خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه مذکور ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده می‌توانند از تاریخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ لغایت ۶ تیر ماه سال جاری با مراجعه به وبسایت https://saleauto.ir نسبت به ثبت نام میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح و معرفی اجمالی این خودرو می‌پردازیم.

جدول فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ آرین موتور – تیر ۱۴۰۳

نام و تیپ خودروقیمت علی الحساب در مبادی ورودیموعد تحویل
میتسوبیشی اوتلندر L-LINE1 میلیارد و 880 میلیون تومان90 روز کاری
میتسوبیشی اوتلندر M-LINE1 میلیارد و 890 میلیون تومان90 روز کاری
میتسوبیشی اوتلندر H-LINE1 میلیارد و 900 میلیون تومان90 روز کاری

در این طرح فروش، میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در سه تیپ مختلف L-LINE، M-LINE و H-LINE عرضه می‌شود. قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی برای تیپ L-LINE مبلغ 1 میلیارد و 880 میلیون تومان، برای تیپ M-LINE مبلغ 1 میلیارد و 890 میلیون تومان و برای تیپ H-LINE مبلغ 1 میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام شده است. شایان ذکر است قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه مشخص خواهد شد.

معرفی اجمالی کراس اوور وارداتی Mitsubishi Outlander 2023

در بخش فنی، این کراس اوور از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ  با قدرت 160 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر بهره می‌برد. انتقال قدرت توسط یک گیربکس CVT هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک صورت می‌گیرد. به‌منظور بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت، میتسوبیشی یک سیستم هیبریدی خفیف نیز روی این خودرو نصب کرده است.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین 360 درجه پانوراما و دوربین دید عقب، صندلی برقی راننده، نورپردازی هوشمند دستی و خودکار، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، سیستم مانیتورینگ پایش فشار و دمای تایر (TPMS)، سنسور نور، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، گرم‌کن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی، نمایشگر هدآپ دیسپلی (HUD)، رادار هشدار تغییر لاین (LCA)، ترمز اضطراری خودکار (AEB) و کروز کنترل تطبیقی (ACC) اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برخی مشخصات و آپشن‌های خودروهای عرضه شده ممکن است با اطلاعات درج شده در کاتالوگ و وبسایت‌های شرکت متفاوت باشد. در این صورت، ملاک نهایی، مشخصات خودروی آماده تحویل خواهد بود.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*