شرایط فروش اقساطی آریا دیزل

شرایط فروش اقساطی 5 مدل کامیون و کشنده آریا دیزل در تیر ماه 1403

شرکت آریا دیزل در راستای حمایت از فعالان حوزه حمل و نقل، با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش اقساطی ۵ محصول خود در تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه آریا دیزل، این شرکت فرصتی ویژه برای مشتریان و فعالان حوزه حمل و نقل فراهم کرده تا ضمن بهره‌مندی از مزایای خرید قسطی، صاحب یکی از کامیون ها و کشنده های باکیفیت این شرکت شوند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات طرح فروش اقساطی محصولات این شرکت می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش اقساطی محصولات آریا دیزل – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی آریا دیزل

در این طرح، کامیونت ۶ تن بدون خواب KAMA با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان، کامیونت ۶ تن خوابدار KAMA با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان، کامیون ۹.۲ تن خوابدار KAMA با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان، کامیون باری ۲۶ تن C&C با قیمت قطعی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و کشنده ۴۴ تن C&C با قیمت قطعی ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. ضمنا می‌توانید شرایط پرداخت اقساطی محصولات ذکر شده را در جدول بالا مشاهده کنید.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 4 تیر ماه 1403 تا ساعت 15 روز دوشنبه مورخ 11 تیر 1403 یا تا زمان تکمیل ظرفیت (هر کدام زودتر فرا برسد) با مراجعه به وبسایت https://aryadiesel.iranecar.com به‌صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. شایان ذکر است متقاضیان پس از ثبت نام، می‌بایست مبلغ پیش‌پرداخت را به‌صورت آنلاین و از طریق درگاه‌های بانکی موجود در سایت، به حساب شرکت آریا دیزل موتور واریز نمایند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*