چری فنگیون T6

شاسی بلند چری فنگیون T6 پلاگین هیبرید معرفی شد

شرکت چری از نسخه پلاگین هیبرید خودرو شاسی بلند جکو ۷ با عنوان فنگیون T6 با پیشرانه قوی و امکانات به‌روز رونمایی کرد.

اواخر سال گذشته خبر واردات محصولات چری جکو (Jaecoo) تحت برند لوکانو (Lucano) به کشورمان را اعلام کردیم. یکی از این محصولات وارداتی جکو J7 یا لوکانو 7 نام دارد که در آینده نزدیک توسط مأموت خودرو به ایران عرضه خواهد شد. اما به‌تازگی شرکت چری از نسخه پلاگین هیبرید خودرو یاد شده تحت عنوان فنگیون T6 رونمایی کرده که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی و بررسی آن می‌پردازیم.

چری فنگیون T6؛ نسل آینده محصولات چری

نمای جلو چری فنگیون T6

شرکت چری پس از عرضه چری فنگیون A9 و چری فنگیون T11، اکنون سومین محصول از این خانواده را تحت عنوان فنگیون T6 معرفی کرده است. همان‌طور که اشاره کردیم این کراس اوور نسخه پلاگین هیبرید جکو J7 محسوب می‌شود و در بخش طراحی جز با حذف جلوپنجره نسبتا بزرگ نسخه بنزینی و تغییرات جزئی در بخش سپر، دگرگونی خاصی به نسبت نسخه درون‌سوز نداشته است. چراغ‌های باریک جلو و عقب، رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی و دستگیره‌های پاپ‌اوت از ویژگی‌های بارز طراحی این خودرو نیمه آفرودی جعبه‌ای‌شکل محسوب می‌شوند.

ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب برابر با ۴۵۴۰، ۱۸۶۵ و ۱۶۷۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن هم ۲۶۷۲ میلی‌متر است.

مشخصات فنی Fengyun T6 2024

پیشرانه چری فنگیون T6

در بخش فنی، فنگیون T6 از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو و یک پیشرانه برقی ۱۵۰ کیلوواتی با حداکثر قدرت ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. پک باتری‌های این خودرو نیز ۱۸.۳۲ کیلووات‌ساعتی بوده و توسط پیشتاز صنعت خودروهای برقی یعنی BYD ساخته شده است. فنگیون T6 در حالت تمام برقی و طبق استاندارد CLTC قادر به پیمایش ۱۲۰ کیلومتر است. همچنین برد ترکیبی این خودرو با شارژ کامل و باک پر، ۱۳۰۰ کیلومتر اعلام شده است. این خودرو از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و قادر است در مدت زمان ۱۹ دقیقه، از ۳۰ تا ۸۰ درصد باتری‌ها را شارژ کند.

امکانات رفاهی و ایمنی کراس اوور فنگیون تی 6 

نمای داخل چری فنگیون T6

از مجموع امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر ۱۴.۸ اینچی شناور در کنسول مرکزی، صفحه آمپر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر هدآپ (HUD)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، هشدار برخورد از جلو و عقب، دستیار شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل خودرو در سرپایینی، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط (LDW)، سنسور پارک عقب و جلو، دستیار تغییر لاین حرکت، هشدار باز بودن درها (DOW)، دوربین ۵۴۰ درجه، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، نور بالای هوشمند، سنسور باران، کروز کنترل تطبیقی، سانروف پانورامیک، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، شارژر بی‌سیم و گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
کایی کونلون iHD، شاسی بلند جذاب زیرمجموعه جدید چری با قیمت زیر 1 میلیارد تومان معرفی شد جیلی امگرند ۲۰۲۵، فیس لیفت سدان پرطرفدار چینی معرفی شد نسخه جدید هاوال اچ ۶ با قیمتی زیر ۱ میلیارد تومان روانه بازار شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*