گوشی بدون دکمه شیائومی

گوشی جدید شیائومی هیچ دکمه‌ای ندارد

شیائومی برنامه دارد گوشی جدیدی را روانه بازار کند که کاملاً بدون دکمه است و از قدرتمندترین چیپست بازار گوشی های موبایل بهره می‌برد.

شیائومی این روزها مشغول توسعه محصولات هیجان‌انگیزی است؛ از باتری 7 هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی تا گوشی تاشویی که از سه طرف تا می‌شود. آخرین اخبار گوشی های موبایل نشان می‌دهند که این غول فناوری چینی یک گوشی بدون دکمه را هم توسعه می‌دهد و در آینده نه چندان دور اقدام به عرضه آن در بازار خواهد کرد.

گوشی بدون دکمه شیائومی در راه است

گوشی بدون دکمه شیائومی

بنا به گزارشی جدید، شیائومی یک گوشی بدون دکمه با نام رمز Zhuque را در دست توسعه دارد و در نیمه اول سال آینده میلادی آن را روانه بازار خواهد کرد. در حال حاضر مشخص نیست که این شرکت با حذف دکمه‌های فیزیکی، چه جایگزینی برای آن در نظر گرفته است. این احتمال وجود دارد که ترکیبی از فرمان‌های صوتی، حرکات دست و فشار روی لبه‌های گوشی به‌عنوان جایگزینی برای دکمه‌ها به کاربران ارائه شوند.

گوشی جدید شیائومی همچنین از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد. انتظار می‌رود این دوربین در مقایسه با نمونه‌های مشابه توسعه داده شده توسط سامسونگ بهتر پیاده‌سازی شده باشد و عملکرد بهتری را از خود نشان بدهد.

شنیده‌ها حکایت از این دارند این گوشی معرفی‌نشده با نام Zhuque برای تامین توان پردازشی خود هم از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 4 بهره می‌گیرد. چیپست مذکور، همان‌طور که از نامش بر می‌آید، نسخه‌ای ارتقا یافته از اسنپدراگون 8 نسل 4 است و همچنین در شیائومی 15S پرو به کار می‌رود که شیائومی برنامه دارد در بازه بین آوریل تا ژوئن سال 2025 آن را عرضه کند.

با توجه به چیپست احتمالی گوشی بدون دکمه شیائومی، انتظار می‌رود در رده محصولات بالارده این شرکت چینی قرار بگیرد. باید منتظر ماند و دید که شیائومی آن را تحت چه برندی و با چه نام و قیمتی راهی بازار خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر کنفرانس جهانی موبایل را پیش رو خود دارد که زمزمه‌های رونمایی از گوشی تریپل فولدش در آن به گوش می‌رسد.

در گجت نیوز بخوانید:
نمایشگر گوشی جدید شیائومی از ۳ طرف تا می‌شود آیفون ۱۶ با چه قیمتی به بازار ایران می‌آید؟ این گوشی ها آپدیت جدید شیائومی HyperOS 2.0 را دریافت می‌کنند پیکسل ۹ در تست شارژدهی باتری خوش درخشید؛ بالاخره نفرین پرچمداران گوگل باطل شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*