رایتل در الکامپ

رایتل در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور پیدا می‌کند

اپراتور رایتل برای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه خود در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور پیدا می‌کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از 9 تا 12 تیر 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. در همین راستا اپراتور رایتل قصد دارد با شعار «رایتل، پلی به آینده هوشمند» و محوریت ارائه راهکارهای متنوع در حوزه توسعه کسب‌وکار، هوشمندسازی، نوآوری، تحول دیجیتال و فرصت‌آفرینی برای ایده‌های نو و با هدف ارائه جدیدترین خدمات و سرویس‌های محتوایی و کاربردی در این رویداد حضور پیدا کند.

حضور رایتل در نمایشگاه الکامپ 1403

اپراتور رایتل قصد دارد دستاوردهای نوآورانه خود بر پایه هوشمندسازی و همچنین سرویس بازی رایتل را در این نمایشگاه معرفی کند. این اپراتور با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال توانسته در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور نقش تاثیرگذاری را ایفا کند؛ در همین راستا با فعالیت در حوزه توسعه کسب‌وکارها سعی دارد در حوزه خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی نیز به ایفای نقش بپردازد.

علاقه‌مندان از تاریخ 9 تا 12 طی ساعات 8 صبح تا 16 عصر می‌توانند به غرفه رایتل در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کنند و از نزدیک از جدیدترین خدمات و سرویس‌های این اپراتور بازدید کنند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)