فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵

فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵، نسل جدید سدان کامپکت آلمانی معرفی شد

نسخه فیس لیفت شده از نسل هفتم سدان آلمانی فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵ با امکانات جذاب و قیمت مقرون به صرفه رونمایی شد.

بزرگترین خودروساز اروپا در یک به‌روزرسانی جدید از سال ۲۰۱۹، نسخه ۲۰۲۵ از نسل هفتم سدان جتا را با تغییرات جذاب معرفی کرده و قرار است تا با یک قیمت رقابتی به بازار جهانی عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵ همراه ما باشید.

فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵؛ سدان خوش قیمت و باکیفیت آلمانی

فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵

همان‌طور که اشاره کردیم، کمپانی سازنده برای این خودرو به‌روزرسانی‌های جدیدی ارائه داده و در جلوی خودرو شاهد نمای تازه‌ای با جلوپنجره جدید و چراغ‌های LED شیک‌تر هستیم. در تیپ اسپرت، SEL و GLI جلوپنجره دارای نوار نور LED است که چراغ‌های جلو را به هم متصل می‌کند. برای نمای عقب هم فولکس‌واگن چراغ‌های جدید پیوسته را در نظر گرفته است. همچنین سپرهای جلو و عقب نیز اصلاح شده‌اند. تیپ SE این سدان از رینگ‌های 17 اینچی جدید استفاده می‌کند، در حالی که SEL و GLI از رینگ‌های 18 اینچی جدید بهره می‌برند. بخش‌هایی از طراحی این خودرو به‌نحوی نامحسوس الهام گرفته شده از نسخه جدید فولکس واگن پاسات است.

مشخصات فنی Volkswagen Jetta 2025

نسخه پایه فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵ همچنان با همان پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ موجود در نسخه قبلی عرضه می‌شود که قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. مجموع این توان توسط گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. نسخه بالارده جتا با تیپ GLI همچنان دارای یک موتور 2.0 لیتری چهارسیلندر توربوشارژ خطی است که قدرت 228 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. این نسخه نیز دیفرانسیل جلو است و گیربکس شش سرعته دستی و هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه را ارائه می‌دهد. مدل GLI همچنین شامل ارتقای عملکرد مانند ترمزهای بزرگتر، دیفرانسیل لغزش محدود، دمپرهای تطبیقی ​​و اگزوز اسپرت‌تر شده است.

طراحی کابین و آپشن های سدان کامپکت فولکس واگن جتا جدید

نمای داشبورد فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵

داشبورد جتا 2025 به‌طور بنیادینی بازسازی شده است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به صفحه نمایش شناور 8 اینچی کنسول مرکزی، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای خودکار، پد شارژ بی سیم 15 واتی با خنک‌کننده یکپارچه، پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و… اشاره کرد.

همچنین تمامی نسخه‌های فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵ به‌صورت استاندارد دارای سیستم IQ.Drive این خودروساز هستند که از رادار جلو و عقب، دوربین جلو و مجموعه‌ای از سنسورهای فراصوت تشکیل شده است. این پکیج شامل ویژگی‌های کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی ​​و کمک حفظ بین خطوط است. سیستم کمک اضطراری پیشرفته‌ای نیز برای این خودرو قرار گرفته که توجه راننده را زیر نظر دارد و اگر تشخیص دهد که راننده دیگر کنترل خودرو را در دست ندارد، می‌تواند خودرو را متوقف کند و هشدار خطر را فعال کند.

نمای جلو فولکس واگن جتا اسپرت مدل ۲۰۲۵

تیپ SE این خودرو همچنین دارای صندلی‌های چرمی Microcloud دو رنگ است که ترکیب رنگی آبی-طوفانی Seawall را ارائه می‌کند. تیپ SEL از چرم سوراخ‌دار وین استفاده می‌کند که ترکیب رنگی قهوه‌ای-تیتان مشکی جدید را ارائه می‌دهد و GLI اسپرت نیز صندلی‌های چرمی وین با دوخت‌های قرمز رنگ دارد.

قیمت جهانی

فولکس‌واگن جتا مدل ۲۰۲۵ در سه‌ماهه سوم سال جاری راهی بازار خواهد شد. قیمت پایه این سدان آلمانی از 23 هزار و 295 دلار شروع می‌شود که این رقم کمی بالاتر از قیمت پایه 22 هزار و 660 دلاری مدل 2024 است. در سه ماهه اول سال 2024، جتا سومین مدل پرفروش این برند بود و فروش آن از سال تا به امروز 185 درصد افزایش یافته است.

شایان ذکر است فولکس واگن و گروه فاو چین در سال 2019 برندی را با نام «جتا» (Jetta) که برگرفته از اسم همین سدان پرفروش آلمانی است، تاسیس کردند و در سال گذشته شرکت ماموت خودرو به‌عنوان نمایندگی واردات محصولات این برند، دو خودرو کراس اوور با نام‌های جتا VS5 و جتا VS7 را به بازار کشورمان عرضه کرده است.

ویدیو مرتبط
از دست ندهید:
فولکس واگن گلف R مدل ۲۰۲۵، نسل جدید هاچبک تند و تیز آلمانی معرفی شد بی ام و M5 مدل 2025 با طراحی تهاجمی جذاب و پیشرانه پلاگین هیبرید جدید معرفی شد این خودروهای جذاب، زیباترین ماشین های سال ۲۰۲۴ هستند + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*