نمایشگرهای The Frame سامسونگ

نمایشگرهای The Frame سامسونگ در نمایشگاه بین‌المللی Art Basel 2024 خوش درخشیدند

شرکت سامسونگ الکترونیکس در نمایشگاه بین‌المللی Art Basel 2024 که در ماه ژوئن در سوئیس برگزار شد، نمایشگرهای The Frame خود را به نمایش گذاشت.

نمایشگاه بین‌المللی Art Basel 2024 در اواسط ماه ژوئن 2024 در شهر بازل سوئیس برگزار شد. این رویداد در سال 1970 میلادی توسط مجموعه‌داران اهل بازل سوئیس تاسیس شد و تا به امروز از معتبرترین و بزرگترین رویدادهای هنری جهان در حوزه هنر مدرن و معاصر شناخته می‌شود. این نمایشگاه بین‌المللی در حال حاضر در شهرهای بازل سوئیس، میامی بیچ آمریکا، هنگ کنگ و پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

شرکت کره‌ای سامسونگ الکترونیکس، اولین شریک رسمی نمایشگرهای تصویری رویداد بین‌المللی Art Basel 2024 شناخته می‌شود و در نمایشگاه امسال نیز نمایشگرهای The Frame خود را به نمایش گذاشت و توجه بازدیدکنندگان را به خود معطوف کرد.

نمایشگرهای The Frame سامسونگ

در نمایشگاه آرت بازل 2024 در شهر بازل سوئیس، 285 گالری پیشرو بین‌المللی از چهل کشور دنیا حضور پیدا کرده‌اند و مجموعه‌ای از آثار هنری باکیفیت و جذاب را در تمامی فرم‌های هنری، از جمله نقاشی، مجسمه، عکاسی و آثار دیجیتال، در معرض دید عموم قرار دادند. این آثار هنری جذاب از هنرمندان برجسته و پیشگامان هنر مدرن اوایل قرن 20 تا هنرمندان معاصر و نوظهور در نمایشگاه آرت بازل به نمایش گذاشته شدند تا این رویداد دوباره جایگاه ویژه خود به‌عنوان بستری برای کاوش در دنیای هنر و تمامل در این عرصه را به جهانیان ثابت کند.

کاوش در هنر با نمایشگرهای The Frame سامسونگ

در نمایشگاه بین‌المللی Art Basel 2024، سامسونگ الکترونیکس با رویکرد روشی نوین برای کاوش در هنر (A New Way of Exploring Art) حضور پیدا کرده و غرفه ویژه The Frame را به نمایشگر خاص سبک زندگی خود اختصاص داده است. در داخل و خارج از این غرفه و البته در سراسر محیط نمایشگاه آرت بازل 2024، مدل‌های مختلف نمایشگرهای The Frame سامسونگ نصب شده و به نمایش گذاشته شده‌اند و بازدیدکنندگان می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و متنوع از نمایش تصاویر زنده را داشته باشند.

نمایشگرهای The Frame سامسونگ

معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ الکترونیکس، یعنی چئولگی کیم در این خصوص می‌گوید:

با حضور به‌عنوان نخستین شریک رسمی نمایشگرهای تصویری در نمایشگاه هنر بین‌المللی Art Basel 2024، نمایشگرهای The Frame سامسونگ توانستند جایگاه خود را به‌عنوان تلویزیون سبک زندگی تثبیت کنند؛ نمایشگرهایی که همه ما برای نمایش دیجیتال آثار هنری به آن می‌اندیشیم. ما در نظر داریم با این نمایشگر، تجربیات بیشتری در زمینه هنر دیجیتال ارائه کنیم و اکوسیستم هنری را گسترش داده و قدمی برای پیش‌برد مرزهای ادغام فناوری در دنیای هنر برداریم.

در غرفه اختصاصی سامسونگ در این نمایشگاه شاهد دیواری با عنوان The Frame Wall بودیم که 14 مدل از نمایشگرهای The Frame روی آن نصب شد و با نمایش آثار هنری، کیفیت تصویر فوق‌العاده QLED 4K خود را به رخ کشیدند. در داخل غرفه و در منطقه مشخص شده Highlight Zone نیز مجموعه‌ای از آثار هنری قابل توجه موجود در فروشگاه هنر سامسونگ نمایش داده شدند. همچنین یک فضای تعاملی با نام Find The Frame Zone وجود داشت که بازدیدکنندگان در آن می‌توانستند به جست‌وجو و اکتشاف نمایشگر The Frame پنهان شده در کنار آثار هنری واقعی بپردازند.

علاوه بر این طی دو روز در غرفه The Frame سامسونگ، دو جلسه گفت‌وگوی زنده با عناوین «قاب و چت» (The Frame & Chat) با میزبانی داریا بریت گرین، متصدی فروشگاه هنر سامسونگ و پلتفرم اشتراک هنر دیجیتال سامسونگ برگزار شد. در جلسه اول در روز 11 ژوئن با آنجل سیانگ لی، مدیر مرکز Art Basel در هنگ کنگ گفت‌وگو شد و در جلسه دوم در روز 12 ژوئن نیز شاهد گفت‌وگو با ایرنه کیم، رئیس جهانی روابط VIP و عضو هیات‌مدیره مرکز Art Basel بودیم. شرکت‌کنندگان در این جلسات توانستند دیدگاه‌های ارزشمند این دو رهبر برجسته نمایشگاه آرت بازل در خصوص ترندهای هنری روز جهان و نکات مهم رویداد را بشنوند و اطلاعات بیشتری در رابطه با معنا و اهداف پشت پرده همکاری با The Frame به‌دست بیاورند.

نمایشگرهای The Frame سامسونگ

سامسونگ با هدف تجلیل از انتخاب The Frame به‌عنوان نخستین شریک رسمی نمایشگر تصویری نمایشگاه Art Basel 2024، از چهره‌های برجسته و اینفلوئنسرهای مطرحی مانند فریتس پروکتور و جنوا واندرزیل نیز میزبانی کرد تا این افراد نیز علاوه بر بازدید از نمایشگاه آرت بازل، از نزدیک با مدل‌های مختلف نمایشگرهای فریم سامسونگ آشنا شوند.

سامسونگ در طراحی مجموعه نمایشگرهای The Frame، هنر را در اولویت خود قرار داده است. با این مجموعه، وقتی شما از تلویزیون استفاده نمی‌کنید هم می‌توانید آنها را به‌عنوان یک عضو از دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید و آثار هنری یا تصاویر دلخواه را روی نمایشگر باکیفیت QLED 4K آنها به نمایش دربیاورید. نمایشگر مات این محصولات به کاربران اجازه می‌دهند تا حتی در اتاق‌های روشن با نور زیاد هم آثار هنری را با وضوح کامل تماشا کنند و احساسی مانند تماشای یک اثر هنری واقعی از نزدیک را تجربه کنند.

علاقه‌مندان قادر خواهند بود با پرداخت حق اشتراک، از طریق فروشگاه هنری سامسونگ (Samsung Art Store) به مجموعه‌ای شامل بیش از 2500 اثر هنری از هنرمندان مشهور جهان، موزه‌ها و افراد صاحب‌نظر دسترسی داشته باشند.

همچنین بخوانید:
نمایشگرهای جدید سامسونگ، آینده دنیای موبایل را نشان می‌دهد ساندبارها و تلویزیون های سری 2024 سامسونگ در رویداد Unbox & Discover معرفی شدند تلویزیون های مدل ۲۰۲۴ سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی از راه رسیدند
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*