ساندبارها و تلویزیون های سری 2024 سامسونگ در رویداد Unbox & Discover معرفی شدند

ساندبارها و تلویزیون های سری 2024 سامسونگ در رویداد Unbox & Discover معرفی شدند. در ادامه با این محصولات جدید سامسونگ آشنا می‌شویم.

سامسونگ با حضور در رویداد Unbox & Discover از ساندبارها و تلویزیون های سری 2024 خود رونمایی کرد. سامسونگ که به مدت 18 سال پیاپی عنوان رهبری بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص داده است، در این رویداد محصولات برتر و راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ارتقای تجربه سرگرمی‌های خانگی معرفی کرد.

اس‌وی یونگ، مدیرعامل و رئیس بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ در این رویداد عنوان کرد به‌کمک هوش مصنوعی و ترکیب آن با فناوری‌های پیشرفته موفق شدیم محدودیت‌های سرگرمی‌های خانگی را از بین ببریم و تجربه‌ای فراتر از روش‌های سنتی تماشای تلویزوین را به‌وجود آوریم. محصولات سری 2024 سامسونگ بیانگر تعهد دائمی این شرکت هستند. این محصولات علاوه بر این‌که تجربه‌ای بی‌نظیر و خارق‌العاده از تماشا را به‌همراه دارند، باعث ارتقای سبک زندگی مصرف‌کنندگان نیز خواهند شد.

معرفی تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

تلویزیون های Neo QLED 8K که به‌عنوان جدیدترین پرچمدار تلویزیون های سامسونگ محسوب می‌شوند از پردازنده پیشرفته NQ8 AI Gen3 بهره می‌برند که جهشی چشمگیر در فناوری تلویزیون‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است. این پردازنده به یک واحد پردازش عصبی (NPU) مجهز شده که سرعت آن نسبت به نسل قبلی به میزان دو برابر افزایش یافته و شبکه‌های عصبی آن نیز با 8 برابر افزایش از 64 به 512 عدد رسیده است. تمام این ارتقاها باعث شده تا تلویزیون های سری 2024 سامسونگ بتوانند تجربه‌ای شگفت‌انگیز با وضوح و جزئیات بالا را تضمین کنند.

تلویزیون های Neo QLED 8K سامسونگ با کمک فناوری‌های تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند امکان تجربه‌ای لذت بخش برای تماشای هر صحنه از محتواها را فراهم سازند. در واقع این تلویزیون‌ها حالات صورت تا کوچک‌ترین جزئیات تصویر را با وضوح فوق‌العاده‌ای به نمایش خواهند گذاشت. فناوری AI Upscaling Pro 8K باعث ارتقای محتواهای مورد علاقه کاربران می‌شود تا با نمایشگر 8K تطابق داشته باشند و بتوانند حداکثر جزئیات و بالاترین وضوح تصویر را مشاهده کنند.

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

این تلویزیون سامسونگ در سطح بسیار بالاتری از تلویزیون های 4K معمولی قرار داشته و با فناوری AI Motion Enhancer Pro می‌تواند موقعیت‌های اکشن و سریع را روان‌تر و واضح‌تر از قبل به نمایش بگذارد. قابلیت Real Depth Enhancer Pro نیز باعث اضافه کردن عمق واقعی به تصاویر خواهد شد و بینندگان را غرق در محتواها خواهد کرد. ترکیب تمام این ویژگی‌های باعث شده تا سامسونگ بتواند تجربه صفحه‌نمایش بزرگ را بازتعریف کرده و استاندارد جدیدی را در غوطه‌وری بصری به‌وجود آورد.

تلویزیون های Neo QLED 8K می‌توانند با فناوری‌های صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی یک صدای دقیق را به گوش کاربران برساند. فناوری Active Voice Amplifier Pro این تلویزیون‌ها اکنون می‌تواند دیالوگ‌ها را از نویز پس‌زمینه جدا کند تا کلمه با وضوح بیشتری به گوش کاربر برسد. قابلیت Object Tracking Sound Pro نیز با همگام‌سازی صدا و عملکرد روی صفحه باعث می‌شود کاربر به‌خوبی محتوا را درک کند و تجربه‌ای پویاتر و جذاب‌تری را داشته باشد. قابلیت Adaptive Sound Pro نیز با توجه به فضای آکوستیک اتاق می‌تواند صدا و محتوا را به‌شکل هوشمندانه تنظیم کرد و تجربه کاربر از دریافت صدا را ارتقا دهد که نتیجه آن شنیدن صدایی زنده‌تر و غنی‌تر خواهد بود.

تلویزیون Neo QLED 8K به قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتر مجهز شده است که با درک نیازهای کاربر می‌تواند با آن سازگار شود. حالت بازی خودکار بر پایه هوش مصنوعی (AI Auto Game Mode) در زمان بازی فعال می‌شود و با بهینه کردن تصاویر و صدا باعث ایجاد تجربه‌ای فراگیرتر و جذاب‌تر خواهد شد. حالت سفارشی‌سازی هوش مصنوعی (AI Customization Mode) تصویر را برای هر صحنه طبق ترجیح کاربر تنظیم خواهد کرد. حالت AI Energy نیز بدون این‌که کیفیت افت کند، باعث صرف‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. چنین ویژگی‌هایی باعث شدند تا این تلویزیون سامسونگ برای هر نوع سرگرمی کاربران به‌سادگی شخصی‌سازی و بهینه شود.

سامسونگ سری Neo QLED 8K را در دو مدل QN900D و QN800D با اندازه‌های 65، 75 و 85 اینچی روانه بازار کرده است. تلویزیون های سری 2024 سامسونگ توانستند استانداردهای جدیدی در بخش صفحه‌نمایش‌های بزرگ و ممتاز به‌وجود آورند که نتیجه آن ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر برای مشاهده محتوا خواهد بود.

حداکثر یکپارچه‌سازی با سیستم‌ عامل تایزن

نمایشگرهای سری 2024 سامسونگ که از هوش مصنوعی بهره می‌برند، با اتصال پیشرفته، قابلیت‌ها، برنامه‌های و پلتفرم‌های هوشمند می‌توانند یک تجربه کاربری جدید را به‌وجود آورند. این نوآوری‌ها با استفاده از سیستم عامل قدرتمند Tizen یک اکوسیستم متصل، شخصی و ایمن را به‌وجود آورده است. سیستم عامل Tizen ادغام آسان دستگاه با دنیای دیجیتال کاربران را فراهم می‌کند. همچنین این سیستم عامل باعث می‌شود تا نمایشگر نقش یک هاب مرکزی برای پاسخ به نیازهای کاربران را داشته باشد.

سیستم‌ عامل تایزن

ضمن این‌که سری جدید تلویزیون های سامسونگ بلافاصله پس از راه‌اندازی به اکوسیستم هوشمند سامسونگ متصل خواهند شد. از این رو هنگامی که تلویزیون های جدید سامسونگ توسط کاربران روشن می‌شوند، تلویزیون قادر به تشخیص شبکه‌ها و دستگاه‌های موجود بوده و به آنها متصل خواهد شد.

همچنین این اتصالات از طریق یک اعلان در گوشی های هوشمند کاربران قابل تنظیم خواهد بود. این ویژگی به‌دلیل سازگاری با HCA و Matter می‌توانند به تمام دستگاه‌های سامسونگ در خانه، لوازم جانبی و دستگاه‌های IoT گسترش پیدا کنند. این قابلیت‌ها باعث شده تا کاربران دیگر به هاب‌های اضافی نیازی نداشته باشند. از این رو کاربران از روی نمایشگر می‌توانند مواردی مختلفی نظیر نور یا حسگرهای امنیتی را مدیریت کنند.

نمایشگر های سری 2024 سامسونگ با گوشی های هوشمند نیز ادغام می‌شوند. مثلا کاربران با نزدیک کردن گوشی هوشمند خود به تلویزیون می‌توانند قابلیت Smart Mobile Connect را فعال کنند تا گوشی به یک ریموت کنترل کامل برای تلویزیون و لوازم خانگی متصل تبدیل شود. همچنین امکان استفاده از گوشی های هوشمند به‌عنوان دسته بازی با رابط کاربری قابل تنظیم و دارای بازخورد لرزشی نیز فراهم شده است.

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ می‌توانند تجربه بسیار شخصی‌سازی شده را با برنامه‌ها و پلتفرم‌های خود به‌وجود آورند. سامسونگ برای این تلویزیون‌های خود جدیدترین ویجت‌ها را در نظر گرفته که امکان تبدیل نمایشگر تلویزیون‌ها به داشبوردهای شخصی‌سازی را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند روی وضعیت خانه، فیدهای دوربین، مصرف انرژی و به‌روزرسانی‌های آب و هوا نظارت داشته باشد.

پلتفرم Samsung Daily+ نیز توسط سامسونگ به‌عنوان یک پلتفرم یکپارچه ویژه خانه‌های هوشمند طراحی شده است. این پلتفرم برنامه‌های مختلف را در دسته‌های SmartThings، Health، Communication و Workspace دسته‌بندی کرده تا کاربران با هر یک از آنها بتوانند محیط‌ خانگی خود را ارتقا دهند.

سامسونگ متعهد است تا تجربه‌هایی متصل و جامع را برای گسترش سلامتی و تندرستی در فضای خانه ارائه کند. در همین راستا کاربران با سرویس‌های سلامت نظیر HealthTap می‌توانند با تلویزیون خود نوبت‌های پزشکی را مشاهده کنند. سرویس ConnecTime نیز باعث ارتباط دوستان و خانواده برای تجربه‌های مشترک و از راه دور خواهد شد.

تلویزیون های سری Neo QLED 4K 2024

تلویزیون های سری Neo QLED 4K 2024 به تعدادی زیادی از نوآوری‌های پیشرفته مدل‌های پرچمدار Neo QLED 8K مجهز شدند و با استفاده ویژگی‌های پردازنده قدرتمند NQ4 AI Gen2 می‌توانند تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه دهند. این پردازنده پیشرفته باعث جان بخشیدن دوباره به هر محتوایی خواهد شد و آنها را با کیفیت خارق‌العاده 4K نمایش خواهد داد.

سامسونگ با فناوری‌های Real Depth Enhancer Pro و Quantum Matrix Technology توانسته صفحه نمایش تلویزیون های جدید خود را ارتقا دهد. این صفحه‌نمایش‌ها کنتراست بی‌نظیری را نیز حتی در صحنه‌های پیچیده به‌همراه دارند. تلویزیون های Neo QLED 4K برای دقت رنگ، دارای تاییدیه شرکت پنتون (Pantone Validated) هستند و برای ارائه صدایی فراگیر نیز به فناوری صوتی Dolby Atmos مجهز شدند. ضمن این‌که این تلویزیون‌ها استانداردهای جدیدی را برای تلویزیون‌های 4K UHD به‌وجود آوردند. سامسونگ این سری از تلویزیون‌های خود را در اندازه‌های 55 اینچ تا 98 اینچ روانه بازار کرده است.

تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

همچنین سامسونگ از نخستین فناوری OLED ضد انعکاس دنیا رونمایی کرده که باعث از بین رفتن بازتاب‌های ناخواسته می‌شود و امکانی را فراهم می‌کند تا سیاهی عمیق و وضوح تصاویر در انواع شرایط نوری مختلف حفظ شود. تلویزیون های OLED سامسونگ به همان پردازنده قدرتمند NQ4 AI Gen2 سری Neo QLED 4K مجهز شدند که با ویژگی‌هایی نظیر Real Depth Enhancer و OLED HDR Pro باعث می‌شود کیفیت تصاویر به‌میزان چشمگیری ارتقا پیدا کند.

همچنین تلویزیون های OLED سامسونگ با قابلیت‌هایی مانند Motion Xcelerator و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتزی می‌توانند حرکت روان با پاسخگویی سریع را به‌همراه داشته باشند که آنها را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای بازی کردن تبدیل می‌کند. این تلویزیون‌ها از طراحی جذابی بهره می‌برند که باعث زیباتر کردن هر خانه‌ای خواهد شد. سامسونگ این سری از تلویزیون‌های خود را در سه مدل سه مدل S95D، S90D و S85D با اندازه‌هایی از 42 اینچ تا 83 اینچ روانه بازار می‌کند.

سامسونگ در سال 2024 از سری Q ساندبارهای خود با نام Q990D نیز پرده برداشت که از سیستم 11.1.4 کاناله با فناوری Dolby Atmos بی‌سیم بهره می‌برد. این مدل به ویژگی‌های نوآورانه متعددی مجهز شده که به‌خوبی رهبری سامسونگ به‌عنوان پرفروش ترین برند ساندبار جهان طی 10 سال اخیرا را تایید می‌کند.

قابلیت Sound Grouping یکی از قابلیت‌های نوآورانه این ساندبار جدید سامسونگ محسوب می‌شود که می‌تواند صدایی فراگیر، قدرتمند و گسترده را برای پخش در کل فضا طراحی کند. ضمن این‌که گزینه‌ای برای گوش دادن شخصی نیز محسوب می‌شود که کاربران با آن می‌توانند از شنیدن محتوای خود با بلندگوهای عقب بدون این‌که برای دیگران مزاحمتی به‌همراه داشته باشد، استفاده کنند.

ساندبارهای فوق باریک S800D و S700D سامسونگ از طراحی جذاب و جمع‌وجور بهره می‌برند و می‌توانند یک صدای بی‌نظیر را به گوش کاربران خود برسانند. همچنین این ساندبارهای سامسونگ از فناوری‌های پیشرفته‌ای چون Q-Symphony بهره می‌برند که با ادغام یکپارچه تلویزیون و ساندبار سامسونگ باعث خلق تجربه‌ای هماهنگ و حرفه‌ای در بخش صدا می‌شود.

قاب موسیقی سامسونگ

سامسونگ از قاب موسیقی جدید خود با نام Music Frame نیز پرده برداشت که ترکیبی از صدایی باکیفیت و طراحی هنری با الهام از تلویزیون های The Frame سامسونگ محسوب می‌شود. این دستگاه همه‌کاره امکانی را به‌همراه دارد تا در زمانی که کاربران در حال لذت بردن از صدای بی‌سیم با قابلیت‌های هوشمند هستند، بتوانند تصاویر شخصی یا آثار هنری خود را نیز از طریق آن نشان دهند.

قاب موسیقی سامسونگ چه به‌عنوان یک دستگاه مستقل مورد استفاده قرار بگیرد یا با تلویزیون و ساندبار ترکیب شود، یک تجربه صوتی پیشرفته و ارتقا پیدا کرده را در هر فضایی به کاربران خود ارائه خواهد داد. علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت سامسونگ به آدرس Samsung.com می‌توانند در خصوص محصولات صوتی و تصویری سال 2024 این شرکت اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*