گوشی جدید ZTE نمایشگر سه‌بعدی

گوشی جدید ZTE با نمایشگر سه‌بعدی، شما را به دنیای جدیدی خواهد برد

کمپانی زد تی ای از گوشی جدید ZTE Voyage 3D  مجهز به نمایشگر سه‌بعدی رونمایی کرده که قادر است محتوای دوبعدی را به‌طور آنی تبدیل به سه‌بعدی کند.

با وجود این که ایده استفاده از صفحه نمایش سه‌بعدی مدت‌هاست بین کمپانی‌های مطرح در دنیای گوشی های موبایل منسوخ شده، اما به نظر می‌رسد ZTE هنوز به این ایده اعتقاد دارد. در همین راستا کمپانی زد تی ای به‌تازگی از گوشی جدید ZTE Voyage 3D با نمایشگر سه‌بعدی رونمایی کرده که قادر به تبدیل آنی محتوای دوبعدی به سه‌بعدی است. این گوشی یک محصول اقتصادی به شمار رفته و از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند.

نمایشگر سه‌بعدی؛ مهم‌ترین قابلیت گوشی جدید ZTE Voyage 3D

پانل سه‌بعدی نمایشگر گوشی جدید زد تی ای Neovision 3D Anytime نام داشته و از یک فناوری ردیابی چشم با میدان دید 60 درجه استفاده می‌کند. این صفحه نمایش همانند آن‌چه پیش‌تر در نینتندو 3DS دیده بودیم به تصاویر دوبعدی عمق مشخصی بخشیده و آن‌ها را به تصاویر سه‌بعدی تبدیل می‌کند.

این گوشی همچنین از یک صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز بهره می‌برد. علاوه بر این، تراشه Unisoc T760 نیز در این دستگاه تعبیه شده و در کنار آن هم 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی برای ZTE Voyage 3D در نظر گرفته شده است.

این گوشی جدید همچنین از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سیستم عامل MyOS13 بر پایه اندروید 13 هم روی این دستگاه نصب بوده و حسگر اصلی دوربین پشت آن هم 50 مگاپیکسلی است. ZTE همچنین گزارش داده که دوربین سلفی گوشی جدیدش رزولوشنی 5 مگاپیکسلی خواهد داشت.

گوشی جدید ZTE نمایشگر سه‌بعدی

قیمت گوشی جدید ZTE حدود 200 دلار بوده و فروش آن از امروز آغاز شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
عجیب ترین گوشی تاشو جهان با سه نمایشگر، شاهکار جدید چین است اگر گوشی مدنظرتان این ویژگی ها را ندارد بهتر است قید خریدش را بزنید! گوشی ZTE Libero Flip معرفی شد؛ ارزان قیمت ترین موبایل تاشو بازار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*