قاب گلکسی زد فولد 6

رندر قاب های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 طراحی کامل آن ها را لو می‌دهد

تصاویر جدید منتشر شده از قاب های دو گوشی گلکسی زد فولد 6 – Galaxy Z Fold 6 و گلکسی زد فلیپ 6 – Galaxy Z Flip 6 طراحی دقیق آن‌ها را نمایش می‌دهند.

با نزدیک شدن به رویداد معرفی دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 اخبار و شایعات در خصوص مشخصات ظاهری و فنی آن‌ها در حال انتشار است.‌ جدیدترین اخبار در این خصوص، رندرهایی از قاب این دو گوشی است که توسط اکانت توییتر MysteryLupin منتشر شده و تصاویری واقعی از این دو گوشی را به تصویر می‌کشد.

تصاویر قاب دو گوشی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6

نخستین تصویر منتشر شده توسط MysteryLupin گلکسی زد فلیپ 6 را در قابی جذاب به تصویر می‌کشد. در این تصویر مشاهده می‌شود که حلقه‌های اطراف لنز دوربین گلکسی زد فلیپ 6 به‌طور خاص رنگی متفاوت با قاب پشتی گوشی دارند. از سوی دیگر، اندازه صفحه نمایش بیرونی این گوشی نیز ظاهرا 3.9 اینچ خواهد بود؛ هرچند که طراحی آن همچنان شبیه به آیکون «پوشه» در ویندوز 11 است.

کاور Galaxy Z Flip 6

ماژول دوربین Galaxy Z Flip 6 نیز دوتایی خواهد بود؛ هرچند که هنوز هیچ تاییدی در خصوص رزولوشن دوربین این گوشی وجود ندارد. بر اساس شایعات، احتمالا رزولوشن دوربین اصلی این گوشی تاشو به 50 مگاپیکسل افزایش خواهد یافت؛ هرچند که در خصوص دوربین فوق عریض آن هیچ اطلاعاتی در اختیارمان نیست.

یکی از قاب های مخصوص گلکسی زد فولد 6 نیز به‌طور خاص از جایگاهی مخصوص تعبیه قلم اس پن بهره خواهد برد. دیگر قاب اختصاصی این گوشی نیز به یک گیره و یک پایه مخصوص قرار دادن دستگاه روی زمین مجهز است که هرچند از نمای پشت اندکی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما کاربری گسترده‌تری را برای گوشی و قاب آن به همراه داشته است.

تصویر این قاب همچنین شایعات پیشین در خصوص گوشی‌های تاشو پرچمدار سامسونگ را نیز تایید کرده و از حضور ماژول دوربین سه‌گانه در آن خبر می‌دهند.

قاب گلکسی زد فولد 6

در این رویداد علاوه بر دو گوشی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 تعدادی دیگر از گجت های 2024 سامسونگ مثل گلکسی واچ 7 یا گلکسی رینگ هم رونمایی خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
نخستین بنچمارک های گلکسی زد فولد 6 منتشر شد؛ قدرتمندتر از S24 اولترا گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با این ۷ تغییر مهم بازار تاشوها را متحول خواهد کرد گلکسی زد فولد ۶ اف ای؛ تمام اخبار و شایعات پیرامون گوشی تاشو اقتصادی سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*