پیکاپ لندرور دیفندر

پیکاپ لندرور دیفندر با قیمت نجومی به بازار آمد

شرکت هلندی هریتیچ کاستومز از نسخه لیمیتد و سفارشی سازی شده پیکاپ لندرور دیفندر نسخه ۱۳۰ با قیمتی فضایی رونمایی کرد.

شرکت هلندی هریتیچ کاستومز، یک شرکت طراحی مستقل روی محصولات لندرور دیفندر است که توسط «نیلز فن رویج»، یکی از طراحان مشهور حوزه خودرو تاسیس شده و در جدیدترین ماجراجویی خود به سراغ تولید وانت پیکاپ لندرور دیفندر ۱۳۰ رفته است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به بررسی اطلاعات به‌دست آمده از این خودرو می‌پردازیم.

پیکاپ لندرور دیفندر با قیمت پایه 199 هزار دلار عرضه می‌شود!

پیکاپ لندرور دیفندر

پیکاپ دیفندر هریتیج به‌عنوان پیکاپ والیانس (Valiance) شناخته می‌شود و بر پایه خودرو شاسی بلند لندرور دیفندر 130 ساخته شده است. Heritage Customs طراحی این نسخه را با نهایت دقت در دفتر مرکزی خود در Apeldoorn هلند انجام داده است. نکته جالب اما در مورد قیمت این خودرو است که در نسخه «x Dynamic SE» از قیمت پایه 199 هزار دلار آغاز می‌شود. این تریم طویل‌ترین نسخه از دیفندر است و دارای آپشن‌های متنوع و بدنه‌ای ارتقا یافته است.

طبق ادعای شرکت هریتیچ کاستومز، این خودرو را می‌توان به‌گونه‌ای سفارش داد که مالک احساس کند پادشاه جاده و صحراست. چنین اظهاراتی نشان می‌دهد تغییرات رخ داده روی دیفندر ۱۳۰ تأثیر منفی روی توانایی‌های آفرود آن نگذاشته‌اند. این شرکت اگرچه اشاره کاملی به مشخصات فنی وانت پیکاپ جدید خود نداشته، اما لازم به ذکر است فضای بار نسخه استاندارد این خودرو به ۱۲۳۲ لیتر می‌رسد. همچنین ظرفیت یدک‌کشی دیفندر ۱۳۰ استاندارد هم ۳ تن است.

نمای جلو پیکاپ لندرور دیفندر

این شرکت هلندی همچنین مجموعه‌ای از گزینه‌ها و لوازم جانبی اضافی را روی پیکاپ دیفندر ارائه می‌دهد. یکی از این موارد که با نام Magic Metal یاد می‌شود، در واقع یک نوآوری در رنگ خودرو تلقی می‌گردد و می‌تواند یک سطح فلز مانند را از طریق فرآیند رنگ اعمال کند و این سطح حتی می‌تواند تحت فرآیند اکسیداسیون قرار گیرد تا جلوه‌ای شبیه زنگ‌زدگی ایجاد کند.

پیشرانه احتمالی پیکاپ دیفندر هریتیچ کاستومز

بر اساس شایعات، این خودرو از یک پیشرانه هشت سیلندر ۵ لیتری سوپر شارژر با قدرت ۴۹۳ اسب بخار و گشتاور ۶۱۰ نیوتون‌متر بهره خواهد برد که شتاب صفر تا صد ۵.۷ ثانیه‌ای را رقم می‌زند. هریتیج کاستومز نگفته چند دستگاه از وانت پیکاپ دیفندر را تولید خواهد کرد، اما قبلا بیان داشته تنها ۵ دستگاه از مدل کوتاه‌تر والیانس کانورتیبل را به دست مشتریان می‌رساند.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
این لندرور دیفندر حیرت انگیز، دست‌پخت جدید کوروش منصوری است رنو گرند کولئوس معرفی شد؛ کولیوس دوست‌ داشتنی با طراحی و امکانات جدید فولکس واگن جتا مدل ۲۰۲۵، نسل جدید سدان کامپکت آلمانی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*