سوزوکی فرانکس Velocity Edition

سوزوکی فرانکس Velocity Edition، شاسی بلند جذابی که فقط 500 میلیون تومان قیمت دارد

شرکت ژاپنی سوزوکی از نسخه Velocity Edition سوزوکی فرانکس با قیمت اقتصادی ۷۲۹ هزار روپیه (حدود 500 میلیون تومان) در کشور هند رونمایی کرد.

سوزوکی فرانکس یکی از محصولات وارداتی شرکت راسا موتور خاورمیانه است که به‌زودی در خیابان‌های کشورمان تردد خواهد کرد. این خودرو با داشتن ظاهری زیبا، امکانات جذاب و ابعاد مناسب در خور یک کراس اوور کامپکت شهری به یکی از بهترین محصولات وارداتی کشورمان در این سگمنت تبدیل شده است. حال شرکت سوزوکی در کشور هند به‌عنوان یکی بزرگترین بازارهای فروش محصولات خود از نسخه Velocity Edition فرانکس رونمایی کرده که در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی آن می‌پردازیم.

سوزوکی فرانکس Velocity Edition؛ اقتصادی و زیبا

سوزوکی فرانکس Velocity Edition

این نسخه از فرانکس در ۱۴ تریم بنزینی و دوگانه‌سوز تولید می‌شود و از قطعات تزیینی اختصاصی در نمای بیرونی و داخل کابین بهره می‌برد که به افزایش جذابیت آن به نسبت نسخه‌های پیشین کمک می‌کند. سوزوکی فرانکس Velocity Edition بر اساس تریم پایه سیگما توسعه یافته و در هند با همکاری شرکت ماروتی تولید و عرضه می‌شود.

در بخش طراحی قسمت جلو فرانکس، اولین نکته‌ای که به چشم می‌خورد جلوپنجره شش‌ضلعی و چراغ‌های دو بخشی مشترک با نسخه وارداتی به بازار ایران است. در قسمت عقب نیز همان اسپویلر سقف و آنتن کوسه‌ای خودنمایی می‌کنند. به‌طور کلی از نظر طراحی بیرونی این نسخه تغییر خاصی نداشته است و تنها در قسمت‌هایی از بدنه تزئینات قرمز و مشکی از به کار رفته است.

مشخصات فنی Suzuki Fronx Velocity Edition

نمای عقب سوزوکی فرانکس Velocity Edition

فرانکس در هندوستان با پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با قدرت 89 اسب بخار و گشتاور 113 نیوتن‌متر یا موتور 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 99 اسب بخار و گشتاور 148 نیوتن‌متر ارائه شده است. همچنین یک نسخه دوگانه سوز CNG با قدرت 78 اسب بخار نیز موجود است. از نظر گزینه‌های گیربکس، موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی دارای جعبه دنده 5 سرعته دستی یا AMT است، در حالی که موتور قدرتمندتر 1.0 لیتری توربوشارژ بنزینی به جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک مجهز شده است.

طراحی و آپشن های کراس اوور سوزوکی فرانکس ولوسیتی ادیشن 

تریم پایه این خودرو با نام سیگما دارای تزئینات مشکی و قرمز روی سپر جلو، جلوپنجره، چراغ‌های جلو و قوس چرخ‌ها است. بالاتر از این نمونه، نسخه‌های دلتا، دلتا+ و دلتا+ (O) قرار می‌گیرند که دارای بدنه جانبی قرمز رنگ و تریم سپر عقب، پسوند اسپویلر عقب، روکش قرمز ORVM، گیره درها، رکاب‌های روشن درب و تشک‌های طراحی شده قرمز رنگ هستند. از سوی دیگر، دلتا+ توربو از روکش صندلی‌های مشکی و کیت طراحی داخلی کربنی بهره می‌برد. در مقابل تریم‌های زتا و آلفا روکش صندلی‌هایی با نمای بوردو دارند.

علاوه بر این، Fronx Velocity Edition از امکاناتی نظیر صفحه نمایش لمسی 9 اینچی اطلاعات سرگرمی با رابط کاربری Smart Play Pro+، اپل کار پلی و اندروید اتو بی‌سیم‌، اتصال به برنامه Suzuki Connect، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، کامپیوتر سفری، نمایشگر هداپ دیسپلی، ناوبری، دوربین 360 درجه، کنترل پایداری الکترونیکی، کروز کنترل، سنسور پایش فشار باد تایرها، آینه داخلی الکتروکرومیک و ایموبیلایزر بهره می‌برد.

کاتالوگ سوزوکی فرانکس Velocity Edition

نسخه پایه این خودرو با پرداخت ۷۲۹ هزار روپیه معادل ۵۳۰ میلیون تومان در هند قابل خریداری است. شایان ذکر است شرکت راسا موتور خاورمیانه به‌عنوان وارد کننده محصولات سوزوکی علاوه بر فرانکس، محصولات دیگر این خودروساز ژاپنی نظیر سوزوکی گرند ویتارا و سوزوکی جیمنی را نیز در ایران عرضه کرده است.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
نیسان قشقایی وارداتی با این مشخصات فنی و آپشن ها در ایران عرضه می‌شود + کاتالوگ رسمی هاچبک برقی جذاب ام جی 4 EV روانه بازار ایران شد + مشخصات فنی و عکس مشخصات رسمی نیسان سیلفی e-PRO، وارداتی جدید بازار ایران منتشر شد + کاتالوگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*