امکانات تلویزیون های هوشمند سامسونگ

جذاب‌ترین امکانات تلویزیون های هوشمند سامسونگ که که احتمالا از آنها بی‌خبر هستید

تلویزیون های هوشمند سامسونگ انبوهی از امکانات و قابلیت‌ها را ارائه می‌کنند. در اینجا با برخی از مهم‌ترین و جذابی‌ترین این ویژگی‌ها آشنا خواهید شد.

تلویزیون‌های مدرن انبوهی از ویژگی‌های گیج‌کننده را ارائه می‌دهند که برخی مفید و برخی دیگر چندان کاربردی نیستند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما فراتر از امکانات عادی، این تلویزیون‌ها با قابلیت‌های منحصربه‌فردی ارائه می‌‌شوند که برای ارتقاء کل تجربه سرگرمی شما طراحی شده‌اند. قابلیت‌هایی که بسیاری از مشتریان پیش از خرید می‌خواهند با آن‌ها آشنا شوند تا با اطلاعات کاملی، تلویزیون مورد نظر خود را خریداری کنند.

متفاوت‌ترین امکانات تلویزیون های هوشمند سامسونگ

اگر کنجکاو هستید تا با این قابلیت‌های جذاب آشنا شوید، ما در اینجا بهترین و جذاب‌ترین آن‌ها را گردآوری کرده‌ایم که شاید از وجودشان بی‌خبر هستید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

۱. کنترل خانه هوشمند با SmartThings سامسونگ

پلتفرم SmartThings در تلویزیون های هوشمند سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ فراتر از تماشای فیلم و سریال، امکانات شگفت‌انگیزی را در اختیار شما می‌گذارند. به‌طور مثال قابلیت نوآورانه SmartThings مثل یک هاب مرکزی عمل می‌کند و تمام دستگاه‌های هوشمند شما را به یک واحد متصل می‌کند.

تصور کنید کنترل روشنایی منزل، نظارت بر دوربین زنگ در و دریافت هشدار اتمام شستشوی ماشین لباسشویی، تنها با چند کلیک از روی مبل راحتی‌تان انجام می‌شود. SmartThings سامسونگ به‌معنای واقعی کلمه، کنترل همه چیز را به شما می‌سپارد. شما حتی می‌توانید تمام گجت‌های هوشمند خانگی خود را روی حالت صرفه‌جویی انرژی تنظیم کنید تا مصرف برق‌تان را نیز مدیریت کنید.

تمام این کارها با نصب یک برنامه روی تلویزیون هوشمند شما امکان‌پذیر است. SmartThings، تلویزیون سامسونگ را به مغز متفکر خانه هوشمند شما تبدیل می‌کند و سطح بی‌نظیری از کنترل لوازم منزل را در اختیارتان خواهد گذاشت. فراموش نکنید که برای استفاده از تمام امکانات تلویزیون‌های برند سامسونگ، به اکانت سامسونگ نیاز خواهید داشت. ما در مقاله‌ای جداگانه به ساخت اکانت سامسونگ برای تلویزیون‌های این برند پرداخته‌ایم که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

۲. کالیبراسیون هوشمند در تلویزیون های هوشمند سامسونگ

کالیبراسیون هوشمند تلویزیون های هوشمند سامسونگ

تلویزیون های هوشمند سامسونگ طوری ساخته شده‌اند که تجربه سینمایی را به اتاق نشیمن شما بیاورند. برای دستیابی به این هدف، سامسونگ قابلیتی به‌نام کالیبراسیون هوشمند را ارائه می‌کند. این یک ابزار است که تنظیمات تلویزیون شما را مطابق با آنچه در ذهن کارگردان است بهینه‌سازی می‌کند.

تلویزیون‌های این برند کره‌ای به حالت فیلمساز (Filmmaker Mode) مجهز هستند که تنظیم استاندارد فیلمسازی را انجام می‌دهد و سایر پردازش‌های غیرضروری را برای تمرکز روی ارتقا کیفیت فیلم در حال پخش، غیرفعال می‌کند. این تضمین می‌کند که فیلم دقیقا همانطور که کارگردان در نظر داشته، در حال پخش است. این می‌تواند تجربه سینمایی و بااصالتی را به‌ارمغان بیاورد.

۳. یکپارچه‌سازی بی‌سیم با گوشی هوشمند شما

قابلیت Screen Mirroring در تلویزیون های هوشمند سامسونگ

سامسونگ واقعیت زندگی امروزی را به‌خوبی درک کرده است. اغلب ما حین تماشای تلویزیون نیز از گوشی موبایل خود استفاده می‌کنیم. بنابراین وقتی بتوانید خیلی راحت گوشی خود را به تلویزیون‌تان متصل کنید، ایده‌آل‌ترین شکل ممکن خواهد بود.

تلویزیون های هوشمند سامسونگ به‌لطف قابلیت Mirroring می‌توانند این امکان را برای شما فراهم کنند. با این گزینه شما می‌توانید محتوای گوشی سامسونگ را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید و از دیدن عکس‌ها و ویدیوها بر روی صفحه‌نماشی بزرگ لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین و بدترین گوشی های تاریخ سامسونگ

شاید پیش خودتان بگویید که بسیاری از دیگر تلویزیون‌ها نیز قابلیت Mirroring را ارائه می‌کنند؛‌ اما آنچه سامسونگ توسعه داده، با تمام تلویزیون‌ها متفاوت است. این قابلیت دارای حالت چند نمای یا Multi-View است که به شما اجازه می‌دهد صفحه نمایش گوشی‌تان فقط گوشه‌ای از صفحه تلویزیون را اشغال کند تا به‌صورت همزمان بتوانید هر دو محتوا را تماشا کنید. این گزینه بسیار مفیدی برای زمانی است که می‌خواهید همزمان با تماشای یک فیلم سینمایی، اینستناگرام را هم چک کنید. یا آن که می‌خواهید هنگام تماشای یک مسابقه فوتبال، از نتایج سایر بازی‌های همزمان نیز مطلع شوید.

سامسونگ به شما اجازه می‌دهد حتی برای تماس‌های ویدیویی نیز از این حالت استفاده کنید و از نمایشگر بزرگ تلویزیون خود برای این کار استفاده کنید.

۴. تجربه صوتی متفاوت با صدای فراگیر فضایی

امکانات تلویزیون های هوشمند سامسونگ

اسمارت تی‌وی‌های سامسونگ با قابلیت نوآورانه صدای فراگیر ۳۶۰ درجه (در برخی مدل‌ها)، مرزهای لذت صوتی را جابجا کرده‌اند. این فناوری منحصربه‌فرد که برای استفاده با هندزفری‌های گلکسی سامسونگ طراحی شده، تجربه صوتی شخصی و فراگیری را برای شما رقم خواهد زد.

تصور کنید صدا با شما حرکت می‌کند. این یعنی وقتی که سرتان را می‌چرخانید، صدا نیز به طور متناسب با جهت سر شما تنظیم می‌شود. این فناوری حکم یک سالن سینمای خصوصی را برای شما دارد و برای تماشای فیلم در ساعات پایانی شب، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، ایده‌آل است.

۵. نورپردازی همگام‌سازی‌شده برای فضایی فراگیر

نورپردازی تلویزیون های هوشمند سامسونگ

تصور کنید صحنه‌ای هیجان‌انگیز و پر تعقیب و گریز را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ خود تماشا می‌کنید و در همان لحظه، نورپردازی اتاق با ضرب‌آهنگ و رنگ‌های صحنه هماهنگ شده و تغییر می‌کند. این تجربه خیره‌کننده با قابلیت همگام‌سازی نورپردازی در تلویزیون های هوشمند سامسونگ و لامپ‌های هوشمند Philips Hue امکان‌پذیر شده است.

لامپ‌های فیلیپس هو با کنترل مستقیم از طریق هاب SmartThings سامسونگ، می‌توانند اتاق نشیمن شما را به فضایی فوق‌العاده مهیج تبدیل کنند. فقط کافیست آن‌ها را به تلویزیون خود متصل کرده و در پشت آن قرار دهید و از جلوه‌های نوری هماهنگ با صدای در حال پخش از تلویزیون لذت ببرید. این قابلیت برای خلق فضایی هیجان‌انگیز حین تماشای فیلم‌های اکشن، موزیک ویدیوها و یا حتی بازی کردن عالی است.

۶. ریموت کنترل پرکاربرد و جذاب

ریموت کنترل تلویزیون های هوشمند سامسونگ

تمرکز اصلی تلویزیون های هوشمند سامسونگ روی راحتی کاربران است. به‌همین خاطر همگی از ریموت کنترل فوق‌العاده پرکاربرد و جذابی برخوردارند. شاید مثل ریموت کنترل برخی از رقبا، غنی از آپشن‌های مختلف نباشد ، اما همچنان با ویژگی‌هایش می‌تواند زندگی را برای شما لذت‌بخش‌تر کند.

شما می‌توانید با دستیار صوتی بیکسبی یا آمازون الکسا، به ریموت کنترل خود فرمان دهید تا کاری را انجام دهد. هرگز هم نگران تمام شدن شارژ باتری آن نباشید؛ چرا که سامسونگ قابلیت منحصربه‌فرد شارژ خورشیدی را روی آن ارائه می‌کند که از نور داخل و خارج از منزل شما برای شارژ شدن استفاده می‌کند. پس هر زمانی که به آن نیازی نداشتید، به‌صورت وارونه قرار دهید تا شارژ شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*