قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1

قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1، بدون دخالت شما قهوه را آماده نوشیدن می‌کند

قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1، جدیدترین گجت خانگی آشپزخانه Xiaomi است که با قابلیت‌های جذاب، قیمت اقتصادی و ارائه طعم اصیل قهوه رونمایی شد.

کمپانی شیائومی جدیدترین ابزار هوشمند آشپزخانه خودش را رونمایی کرد. قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1 برای دوست‌داران قهوه طراحی شده که به‌دنبال سادگی و راحتی هستند. یک دکمه اصلی روی این دستگاه جمع و جور به‌کار رفته که با فشار دادن آن عصاره‌گیری قهوه را انجام می‌دهد. این دستگاه دارای حافظه داخلی است و می‌تواند حجم فنجان یا لیوان قهوه شما را به‌خاطر بسپارد. علاوه بر این، با اکثر کپسول‌های قهوه موجود در بازار سازگار است. بنابراین، میجیا N1 انتخابی عالی برای صبح‌های پر مشغله شما است.

عملکرد آسان قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1 با یک دکمه

دستگاه N1 به سیستم عصاره‌گیری فقط با یک دکمه مجهز شده است که نیاز به روش‌های دم کردن پیچیده را از بین می‌برد. با یکبار فشار دادن دکمه، کاربر می‌تواند ظرف چند ثانیه یک فنجان قهوه تازه دم را آماده کند. عملکرد دستگاه هم بسیار ساده است. خیلی ساده آن را روشن کنید، یک کپسول قهوه داخل آن بگذارید و دکمه اندازه فنجان مورد نظر را فشار دهید.

قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1

بیشتر بخوانید:

محققان راز بهترین زمان برای نوشیدن قهوه را کشف کردند

راز پیشگیری از بیماری پارکینسون کشف شد: خوردن قهوه!

خود دستگاه دو اندازه فنجان از پیش تعیین شده یکی فنجان کوچک ۴۰ میلی‌متری و دیگری فنجان بزرگ ۱۱۰ میلی‌متری را ارآئه می‌کند. ضمن اینکه شما می‌توانید برای فنجام خود، یک حجم سفارشی تعیین کنید.

قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1

قهوه‌ساز کپسولی Mijia N1 با با پمپ الکترومغناطیسی 20 بار خود، فشار بهینه را برای عصاره‌گیری غنی قهوه و تجربه‌ای دلپذیر از طعم قهوه را تضمین می‌کند. این ویژگی با فناوری گرمایش سریع دستگاه تقویت می‌شود و فرآیند دم آوری سریع را بدون خدشه‌دار کردن کیفیت، تضمین خواهد کرد. این دستگاه همچنین دارای گزینه دم کردن قابل تنظیم است که در آن کاربران می‌توانند دکمه اندازه فنجان را دو بار کلیک کرده و نگه دارند تا به حجم مورد نظر خود برسند. این امکان یک تجربه قهوه شخصی‌سازی‌شده را بدون نیاز به تنظیمات پیچیده فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه تبلت شیائومی می پد ۵ پرو با سامسونگ گلکسی تب اس ۷

قیمت قهوه ساز Xiaomi Mijia N1

علاوه بر کاربری آسان، طراحی این دستگاه قهوه‌ساز نیز جمع و جور و کارآمد است و آن را برای آشپزخانه‌هایی با هر اندازه‌ای ایده‌آل می‌کند. قهوه ساز کپسولی شیائومی دارای مخزن آب جداشدنی 600 میلی‌لیتری، عرض جلویی تنها 8.5 سانتی‌متری، نگهدارنده فنجان قابل تنظیم و خاموش شدن خودکار پس از 10 دقیقه برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش ایمنی است. قیمت این محصول اقتصادی چیزی در حدود ۵۲ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*