گلکسی S25 Ultra

این ویژگی آزاردهنده نسل قبل در گلکسی S25 Ultra وجود نخواهد داشد

سامسونگ قصد دارد با تغییر طراحی گلکسی S25 Ultra یکی از مشکلات بزرگ نسل قبلی این گوشی‌ها را برطرف کند. این تغییر طراحی گلکسی اس 25 اولترا چیست؟

گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ طراحی منحصربفردی داشت. این گوشی در مقایسه با اکثر پرچمداران دیگر بازار در سال 2024 و نسل‌های پیشین سری گلکسی S طراحی مربعی‌تری داشت و لبه‌های تیز را به‌عنوان یکی از مشخصه‌های بارز طراحی خود به علاقمندان معرفی کرده بود. با این وجود به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم دارد در گلکسی S25 Ultra مسیر جدیدی را بپیماید و از لبه‌های تیز استفاده نکند.

لبه‌های خمیده‌تر؛ نخستین تغییر ظاهری گلکسی S25 Ultra

بر اساس اطلاعات جدیدی که افشاگر سرشناس حوزه گوشی‌های اندرویدی، Ice Universe منتشر کرده، طراح نسل بعدی پرچمداران پریمیوم سری گلکسی اس اولترا لبه‌هایی خمیده‌تر داشته و در آن خبری از لبه‌های تیز گلکسی اس 24 اولترا نخواهد بود.

طراحی تیز اس 24 اولترا

این افشاگر طراحی مربعی Galaxy S24 Ultra را همان‌طور که مشاهده می‌کنید با تعبیر خنده‌داری منتشر کرده و به زخم شدن دست کاربران در اثر استفاده طولانی‌مدت از این گوشی اشاره نموده است.

گلکسی S25 Ultra

علاوه بر این طراحی خمیده‌تر انتظار می‌رود گلکسی اس 25 اولترا از بهبودهای چشمگیری در ماژول دوربین بهره ببرد. علاوه بر این، در ادامه انتشار اخبار و شایعات ضد و نقیض فراوان در خصوص سری پرچمداران گلکسی اس اولترا اخیرا اعلام شده که سامسونگ دنبال همکاری با کمپانی مدیاتک است تا سری کهکشانی‌های امسال خود را در نقاط مختلف دنیا به تراشه‌های کوالکام، اگزینوس و مدیاتک مجهز کند.

سامسونگ کمتر از دو هفته دیگر رویداد آنپکد تابستان 2024 خود را در شهر پاریس برگزار خواهد کرد. در این رویداد شاهد رونمایی از دو گوشی پرچمدار تاشو گلکسی زد فولد 6 و  گلکسی زد فلیپ 6 در کنار تعدادی دیگر از گجت های 2024 سامسونگ مثل گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و گلکسی رینگ خواهیم بود.

در گجت نیوز بخوانید:
تغییرات طراحی گلکسی اس ۲۵ اولترا فراتر از انتظار خواهد بود سامسونگ فقط دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا را ارتقاء می‌دهد، نسخه پایه و پلاس تغییری نمی‌کنند هرآنچه از گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ انتظار داریم 7 دلیل برای خرید گلکسی اس 24 اولترا و 3 دلیل برای اینکه منتظر S25 Ultra بمانیم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*