همراه فاند و صنعت نفت

صندوق‌های پژوهش و فناوری همراه فاند و صنعت نفت در زمینه هوشمندسازی همکاری می‌کنند

تفاهم‌نامه صندوق‌های پژوهش و فناوری همراه فاند و صنعت نفت با محوریت هوشمندسازی فناوری‌های مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی منعقد شد.

امروز و در جریان دومین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ 1403، صندوق‌های پژوهش و فناوری همراه فاند و صنعت نفت در زمینه تحول دیجیتال و هوشمندسازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، یک تفاهم‌نامه همکاری به امضا رساندند. در این مراسم که در سالن 35 نمایشگاه بین‌المللی تهران، یعنی سالن اختصاصی همراه اول برگزار شد، آقایان حمید بهروزی (قائم‌مقام مدیرعامل همراه اول)، حمید حیدری اسمعیل ترخانی (مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت) و امین اسفندیار (مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری همراه‌فاند) حضور داشتند.

این تفاهم‌نامه همکاری با محوریت سرمایه‌گذاری‌های مشترک در زمینه فناوری‌ها و نوآوری‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی منعقد شده است. از جمله اهداف این همکاری می‌توان به هوشمندسازی فناوری‌های مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حوزه‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی، رفع ناترازی انرژی و شبکه توزیع پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد.

گفتنی است بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از روز نهم تیرماه 1403 با شعار «همه با هم برای اقتصادی دیجیتال» آغاز به کار کرد. این رویداد تا روز 12 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*