بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت آی بیمه

آی بیمه در الکامپ 1403 به خریداران گوشی و سیم کارت همراه اول، بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت هدیه می‌دهد

خریداران گوشی و سیم کارت همراه اول در نمایشگاه الکامپ 1403 می‌توانند از آی بیمه، بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت هدیه بگیرند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ موسوم به elecomp 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در جریان است. این رویداد از نهم تیرماه آغاز شده و تا 12 تیر 1403 ادامه دارد و فعالان برجسته و شرکت‌های معتبر فناوری از ایران و سایر نقاط جهان در آن حضور پیدا کرده‌اند. یکی از این شرکت‌های معتبر، آی بیمه است که به‌عنوان یک سامانه نوآور در زمینه خرید و مقایسه بیمه به‌صورت الکترونیکی، حضوری پررنگ و تاثیرگذار در این نمایشگاه دارد. آی بیمه یک هدیه ویژه هم برای خریداران گوشی و سیم کارت از غرفه همراه اول در نظر گرفته و به تمامی خریداران، بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت هدیه می‌دهد.

آی بیمه در نمایشگاه الکامپ 1403

آی بیمه یک سامانه هوشمند و تمام الکترونیک وابسته به همراه اول است که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه تا به امروز موفق شده جایگاه قابل توجهی را در بازار بیمه ایران به دست بیاورد. از جمله خدمات آی بیمه می‌توان به ارائه آنلاین بیمه سرقت تلفن همراه اول، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

اکنون آی بیمه به‌منظور ارائه بیمه‌های خاص و ایجاد تحولات نوین در صنعت بیمه، به نمایشگاه الکامپ 1403 آمده است. در غرفه فروش همراه اول شاهد بیشترین تعاملات آی بیمه با بازدیدکنندگان هستیم و این شرکت با اهدای جوایزی به مشتریان، حضور پررنگی را در این رویداد رقم زده است؛ از جمله این که تمامی خریداران سیم کارت همراه اول و همچنین افرادی که به‌صورت نقد و اقساط اقدام به خرید گوشی تلفن همراه می‌کنند، می‌توانند از آی بیمه، بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت هدیه بگیرند.

آی بیمه از تمامی علاقه‌مندان به حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک دعوت کرده که از نمایشگاه الکامپ 1403 و سالن اختصاصی همراه اول در این نمایشگاه دیدن کنند. این سامانه الکترونیک همچنین اعلام کرده که فرصت ارائه بیمه سرقت رایگان در روزهای برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ فراهم شده است. همچنین تمامی بازدیدکنندگان قادر خواهند بود با حضور در این سالن از نزدیک با جدیدترین خدمات و محصولات این شرکت نوآور آشنایی پیدا کنند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*