مجموعه کری گیمز

مجموعه کری گیمز همراه اول به‌عنوان ناشر بازی‌های موبایلی در نمایشگاه الکامپ 1403 حاضر شد

مجموعه کری گیمز همراه اول، ناشر بازی های موبایلی داخلی و بین‌المللی در نمایشگاه بین المللی الکامپ 1403 حاضر شده است.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ از نهم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا روز دوازدهم تیرماه ادامه دارد. در این رویداد، مجموعه کری گیمز (Coree Games) به‌عنوان بستر توسعه یافته توسط همراه اول در حوزه بازی های ویدیویی، در سالن 35 نمایشگاه الکامپ 1403 از علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان بازی های موبایلی میزبانی می‌کند.

همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران از سال 1399 در مرکز تحقیق و توسعه خود، بخش بازی‌های ویدیویی را به‌عنوان یکی از پروژه‌های مد نظر خود مورد بررسی قرار داد. در همان ابتدا با ساخت چندین محصول متنوع، این بخش توانست مورد استقبال قابل توجه مخاطبان و علاقه‌مندان به بازی های ویدیویی قرار بگیرد. به همین دلیل در آذرماه 1401، مجموعه کری گیمز به‌عنوان بازوی نشر بازی های ویدیویی این اپراتور در شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند (EBCOM)، به مدعیان این صنعت اضافه شد.

موفقیت بازی های مجموعه کری گیمز همراه اول

مجموعه Coree Games همراه اول بعد از یک سال فعالیت موفق شد بازی های موفقی مانند معدنچی، شبیه خوان و هزار دزدان را توسعه دهد. هر یک از این عناوین با بیش از 200 هزار نصب فعال، به بازی‌های مطرح و پرطرفدار مارکت‌پلیس‌های داخلی و خارجی تبدیل شدند و همین الان نیز در پلتفرم‌های داخلی و خارجی در دسترس علاقه‌مندان و گیمرها قرار گرفته‌اند.

همراه اول در نخستین سال فعالیت خود در بخش گیمینگ به بازار بازی های موبایلی ایران وارد شد و در ادامه و در سال آینده قصد دارد برای ورود به بازار بین‌المللی و ایجاد همکاری‌های تجاری در داخل و خارج کشور، به برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی بپردازد. این امر می‌تواند به ورود بازی‌سازان مطرح خارج از کشور به داخل ایران به‌منظور نشر و سرمایه‌گذاری در این بازار و بازی‌های داخلی مختلف، کمک کند.

اپراتور اول تلفن همراه ایران با سرمایه‌گذاری در مجموعه کری گیمز، تلاش می‌کند خود را به‌عنوان بزرگترین ناشر و تولیدکننده ایرانی بازی‌های ویدیویی در منطقه منا معرفی کند و این اتفاق، سرمایه‌گذاری در تیم‌ها و شرکت‌های تولیدکننده بازی های ویدیویی در ایران و پیشرفت بیشتر این صنعت با ورود جریان‌های تاثیرگذار را به دنبال خواهد داشت. این شرکت همچنین تاکنون با سرمایه‌گذاری بیش از یک میلیارد تومانی در تیم‌های دانشجویی و استعدادهای درخشان حاضر در مراکز علم و فناوری به‌منظور تقویت نیروی انسانی در این حوزه و ارج نهادن به آن، قول داده که حمایت‌ها و همکاری‌های بیشتری را با سایر دانشگاه‌های فعال در این حوزه داشته باشد.

همراه اول که رکورددار سرعت اینترنت ایران و بزرگترین فراهم‌کننده زیرساخت ارتباطی کشور در جهت توسعه ارتباط شبکه تلفن همراه 5G شناخته می‌شود، در نظر دارد تا سکوی نشر بازی‌های ابری (Cloud Gaming) مختص به خود را با مجموعه کری گیمز توسعه دهد و به این ترتیب ایران را به جمع مدعیان این حوزه در بازارهای بین‌المللی برساند.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصادی دیجیتال» از روز 9 تیر 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و تا روز 12 تیرماه ادامه خواهد داشت. مجموعه کری گیمز همراه اول در سالن 35 غرفه همراه اول در نمایشگاه الکامپ حاضر شده و عناوین و بازی‌هایی مانند هزاردزدان، معدنچی و شبیه خوان را به بازدیدکنندگان نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید تمامی محصولات و بازی‌های این مجموعه را از طریق پلتفرم‌های کافه بازار و مایکت، دریافت کنید.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*