افزایش سرعت اینترنت فیبرنوری مخابرات

شرکت مخابرات ایران: سرعت اینترنت فیبرنوری را به هزار مگابایت بر ثانیه افزایش دادیم

داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران از افزایش سرعت اینترنت فیبرنوری به هزار مگابایت بر ثانیه خبر داده است.

در جدیدترین اخبار اینترنت، داوود زارعیان، نماینده شرکت مخابرات، طی بازدید از غرفه این شرکت در نمایشگاه الکامپ از افزایش سرعت اینترنت فیبرنوری تا هزار مگابایت بر ثانیه خبر داده است.

افزایش سرعت اینترنت فیبرنوری توسط مخابرات

داوود زارعیان با اشاره به این‌که شرکت مخابرات، شرکت مادر تامین‌‌کننده زیرساخت‌های ارتباطی کشور در حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال است، اظهار کرد شرکت مخابرات هم یک اپراتور ثابت و هم یک اپراتور همراه است و در عین حال در حوزه‌های دیتا، فیبر نوری، تلفن ثابت و دیگر موارد مرتبط نیز فعالیت دارد.

افزایش سرعت اینترنت فیبرنوری توسط مخابرات

وی اقدامات شرکت مخابرات در توسعه زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال کشور را بسیار ارزشمند خواند و افزود مخابرات در سراسر کشور، پوشش ارتباطی همراه و ثابت را فراهم کرده و در زمینه فیبر نوری به‌عنوان یک بستر جدید، سریع و ایمن برای انتقال اطلاعات نیز فعالیت خود را تقویت کرده است.

آن‌طور که آقای زارعیان خبر داده، مخابرات اخیرا سرعت اینترنت فیبرنوری را برای مشترکانی که نیاز به اینترنت پرسرعت دارند از صد مگابایت بر ثانیه به هزار مگابایت بر ثانیه افزایش داده است.

وی با دعوت از کاربران برای استفاده از فیبر نوری، تاکید کرد که سرعت هزار مگابایتی اینترنت فیبر نوری، خبر خوشی برای افرادی است که قصد دارند از این بستر در کسب‌وکارهای خود استفاده کنند؛ چرا که در حوزه‌های مختلف از تولید محتوا گرفته تا بازی‌های آنلاین، بسیار کاربردی است.

مطالب بیشتر در گجت نیوز:
رکورد سرعت فیبر نوری با عددی شگفت‌انگیز توسط ژاپنی ها شکسته شد ادعای جدید وزیر ارتباطات: پهنای باند اینترنت کشور دو برابر شده است آب پاکی وزیر ارتباطات روی دست کاندیداهای ریاست جمهوری؛ وعده رفع فیلتر ندهید وزیر ارتباطات: علت کند شدن اینترنت مردم، فیلترشکن است!