شرایط فروش تیگارد X35

شرایط فروش تیگارد X35 ویژه تیر 1403 با 100 میلیون تومان افزایش قیمت

شرکت سانیار موتور پارسیان با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش جدید تیگارد X35 را با افزایش قیمت ۱۰۰ میلیونی ویژه تیر ۱۴۰۳ اعلام کرد.

سانیار موتور در جدیدترین اطلاعیه فروش Tigard X35، این خودرو را با شرایط پیش پرداخت با قیمت قطعی و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری به مشتریان عرضه خواهد کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح فروش می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش تیگارد X35 سانیار موتور – تیر ۱۴۰۳

شرایط فروش تیگارد X35

بر اساس این طرح، کراس اوور تیگارد X35 با ۱۰۰ میلیون افزایش قیمت به نسبت قبل، با قیمت ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌بایست در زمان ثبت نام مبلغ ۲۹۵ میلیون تومان و سپس در دو مرحله به ترتیب ۴۵ روز و ۹۰ روز پس از تأیید قرارداد، ۱۹۵ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز نمایند. مابقی مبلغ خودرو با احتساب سود مشارکت ۱۸ درصد سالیانه در زمان دعوتنامه از خریداران دریافت می‌شود.

این خودرو در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند از تاریخ شنبه مورخ ۱۶ تیر ۱۴۰۳ تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز تیگارد در سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشخصات فنی و امکانات کراس اوور Tigard X35

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که قادر است قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر را تولید کند. مجموع قدرت این خودرو توسط یک گیربکس اتوماتیک CVT با ۶ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز حدود ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

خودرو تیگارد X35 از امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، سنسور فشار باد تایرها، سنسور پارک عقب به‌همراه دوربین، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر ۸ اینچی لمسی کنسول مرکزی، ۲ عدد کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای و سقف پانوراما به‌همراه سانروف بهره می‌برد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*