گوشی جدید کینگ کونگ

گوشی جدید کینگ کونگ برای آخرالزمان ساخته شده است + عکس

گوشی جدید کینگ کونگ ایکس – Kingkong X با بدنه فوق‌العاده مقاوم، تراشه قدرتمند و یک صفحه نمایش در پشت یک همراه قدرتمند و آسیب‌ناپذیر برای آخرالزمان به شمار می‌رود.

کمپانی CUBOT محصولی جدید از سری گوشی های مقاوم کینگ کونگ خود تحت نام Kingkong X را معرفی کرده که قادر به پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی بوده و مثل همیشه مقاوم و مستحکم است. این گوشی همراهی فوق‌العاده برای کوهنوردان، کارگران و دیگر افرادی‌ست که مقاومت گوشی در برابر آسیب‌های فیزیکی برایشان اهمیت دارد.

در ادامه در بخش گوشی های موبایل گجت نیوز با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا خواهیم شد.

گوشی جدید کینگ کونگ X؛ دستگاهی برای آخرالزمان

محصول مقاوم جدید CUBOT استانداردهای IP68 و IP69K برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت و نیز استاندارد نظامی MIL-STD-810H را نیز کسب کرده و قادر است در تمامی شرایط آب و هوایی و محیطی دوام بیاورد.

گوشی جدید کینگ کونگ

گوشی جدید کینگ کونگ همچنین از تراشه قدرتمند هشت هسته‌ای و شش نانومتری دایمنسیتی 7050 مدیاتک بهره برده و به‌خوبی از پس پردازش‌های روزانه، مالتی تسکینگ، استریم و حتی بازی‌های ویدیویی برخواهد آمد. همچنین باتری به کار رفته در این دستگاه نیز ظرفیتی 10200 میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ سریع 33 واتی هم پشتیبانی می‌کند تا هیچ نیازی نباشد نگران خالی شدن باتری و زمان طولانی شارژ شدن مجدد آن باشید.

باتری گوشی Kingkong

از طرف دیگر، صفحه نمایش این گوشی هم 6.58 اینچی بوده و از پانل‌های IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می‌کند. از طرف دیگر، یک صفحه نمایش مکمل 1.85 اینچی هم در پشت این دستگاه واقع شده که وظیفه تعامل با اعلان‌ها و نمایش برخی اطلاعات را بر عهده دارد.

توجه به مقاومت و دوام، باعث نشده که CUBOLT از ماژول دوربین گوشی جدید کینگ کونگ X غافل شود. ماژول دوربین پشت این گوشی از یک حسگر اصلی 100 مگاپیکسلی اصلی بهره برده و توسط یک دوربین 24 مگاپیکسلی دید در شب و یک حسگر 5 مگاپیکسلی ماکرو محافظت می‌شود. این دوربین ضمن ارائه مد عکسبرداری در شب، از HDR و تصویربرداری 4K هم پشتیبانی کرده و تصاویر و ویدیوهایی بسیار باکیفیت ثبت می‌کند.

این گوشی همچنین ضخامتی 18.3 گرمی داشته و وزن آن به به 388 گرم می‌رسد. Kingkong X همچنین به‌طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 14 مجهز بوده و تنها در رنگ مشکی با قیمت 33 دلار روانه بازار خواهد شد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی نیز می‌توان به حسگر اثر انگشت، بلوتوث 5.1 و درگاه کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی جان سخت جدید بلک ویو با امکانات عجیب و غریب معرفی شد سازنده تجهیزات سنگین بریتانیایی از دو گوشی جان سخت جدید رونمایی کرد گوشی Doogee V Max با دوربین دید در شب و باتری 22 هزار میلی آمپر ساعتی برای جنگ آماده شده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*