گلکسی واچ 7 سکته قلبی

گلکسی واچ 7 احتمال سکته قلبی را به کاربر هشدار می‌دهد

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 7 – Galaxy Watch 7 احتمالا قادر خواهد بود خطر سکته قلبی را به کاربران هشدار دهد. این کار اما چگونه ممکن است؟

با نزدیک شدن به رویداد آنپکد هفته آینده، تنور درز اخبار و شایعات در خصوص گجت های 2024 سامسونگ به‌شدت داغ است. نسل جدید ساعت‌های هوشمند کره‌ای‌ها در محوریت برخی از این شایعات قرار دارد و اخیرا خبر رسیده که گلکسی واچ 7 ممکن است قادر به اخطار دادن به کاربران در خصوص احتمال بروز سکته قلبی باشد.

گلکسی واچ 7 چگونه خطر بروز سکته قلبی را شناسایی می‌کند؟

بر اساس اخبار جدیدی که Android Authority از نسل بعدی ساعت های هوشمند گلکسی واچ و آپدیت اپلیکیشن Samsung Health منتشر کرده، این دستگاه احتمالا قادر به پایش سطح «محصولات گلیکاسیون پیشرفته» (AGEs) خواهد بود که می‌تواند کاربری‌های گسترده‌ای داشته باشد.

ساعت هوشمند Galaxy Watch 7

این شاخص برای سنجش ترکیباتی استفاده می‌شود که بدن هنگام اکسیده شدن مولکول‌های پروتئین و چربی توسط مولکول‌های شکر تولید می‌کند. با گذر سن، این مواد در بدن فرد تجمیع شده و ریسک ابتلا به بیماری‌ها و عارضه‌هایی مثل دیابت، از کار افتادن کلیه، حملات قلبی و سکته را افزایش می‌دهد.

نتایج تحقیقاتی که در سال 2022 انجام شد حاکی از این است که به دلیل رنگ خاص و ماهیت فسفرسانس این محصولات، سنجش آن‌ها بدون نیاز به آزمایش خون امکان‌پذیر است و می‌توان از طریق حسگرهایی خاص میزان آن را اندازه‌گیری کرد.

به این ترتیب، پایش AGEs در ساعت گلکسی واچ 7 می‌تواند به‌معنای احتمال تشخیص سکته قلبی توسط این ساعت باشد. البته هیچ قطعیتی در خصوص این قابلیت وجود نداشته و حتی جزئیات موجود نیز همگی به آزمایشی بودن احتمال تعبیه این سنسور در Galaxy Watch 7 اشاره دارند.

تشخیص میزان گلوکز خون

وبسایت Android Authority همچنین در بخش دیگری از اسناد افشا شده خود در خصوص گلکسی واچ 7 به گزینه‌ای در آپدیت جدید اپلیکیشن Samsung Health اشاره کرده که امکان پایش پیوسته سطح گلوکز خون را فراهم می‌کند.

گلکسی واچ 7 سکته قلبی

لازم به ذکر است که از چند ماه قبل اخبار متعددی در خصوص احتمال تعبیه قابلیت سنجش گلوکز خون در پوشیدنی‌های 2024 سامسونگ مطرح شده بود. در ابتدا به نظر می‌رسید این قابلیت قرار است به‌طور اختصاصی در اختیار حلقه هوشمند گلکسی رینگ قرار داشته باشد. با این وجود به نظر می‌رسد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز ممکن است به این ویژگی کلیدی و کاربردی مجهز باشند.

صفحه مربوط به پایش گلوکز در اپلیکیشن Samsung Health البته خالی بوده و هیچ اطلاعاتی در خصوص جزئیات آن در اختیارمان قرار نمی‌دهد. بنابراین باید منتظر روز دهم جولای ماند و دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای ساعت هوشمندش دارد.

در این رویداد سامسونگ علاوه بر گلکسی واچ 7، ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا، گوشی‌های پرچمدار تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 و حلقه هوشمند گلکسی رینگ نیز معرفی و رونمایی خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ دارای ردیابی دمای پوست و تشخیص خروپف خواهد بود ساعت های هوشمند سامسونگ به قابلیت پایش سلامت خانوادگی مجهز می‌شوند گلکسی واچ FE با قیمتی عجیب معرفی شد؛ قاتل ساعت های فیک بازار اینجاست

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*